Pentru PARINTII MEI!…… Bai, PRIMITIV peste masura!… Nu ca-n intimitate iti zici Istetul bibiPULA?

21 oct.

lansare-candidati-fetesti-2-81
 

m1orita

*

Unde locuim, nu am bunic si nici bunica!
Mama mea a ramas de mica orfana de tata, cu o sora si cu un frate si ei locuiau in alt sat.
Maica-mea, fiind cea mai mare dintre copii, a crescut la bunica ei.
Si pentru faptul ca bunica-mea era grav bolnava. Ea a si murit cand maica-mea era gravida cu mine.
Strabunica a murit si ea cand nu aveam poate nici 2 ani si prima amintire ce o am este legata de ea. Dupa cum mai povesteau parintii, eram tare legata de ea si cand a murit, era vegheata in patul ei de cateva vecine. Imi amintesc ca era inca la perete lasat si m-am urcat la ea in pat, crezand ca doarme.
Asta imi amintesc… o fetita spre acel pat… cum de abia puteam sa urc in el!
… Si de acel Trandafir Alb, incarcat, ce-l aveam in gradina pana la un timp, cand in locul acelei case batranesti, nu mult dupa aceea, s-a construit casa noastra.
Acele amintiri se rascolesc de fiecare data cand mai vad un trandafir ca acela, dar din pacate, astazi, tot mai rar este soiul acela de admirat. Cel putin pe aici.
In parcul unde merg zilnic, datorita plimbarilor cu Shakur
Shakur
http://wp.me/s3ncwg-shakur 
… am descoperit anul acesta unul si asa am scris…
Trandafir alb
 http://wp.me/p3ncwg-1a8 
*
Tatal meu a ramas tot de mic orfan de mama. Cu patru frati si o sora. Cum erau pe atunci timpurile, sora a preluat rolul mamei care lipsea in toate partile, chiar daca era mai mica.
Dupa cum mai povesteau, insa eram mici si cum am mai zis, pana intelegi toate legaturile cresti si pleci de acasa, iar cand mai treci pe acolo vin alte discutii… Deci, familia tatalui meu nu fusese saraca, dar venind colectivizarea, li s-au luat din locurile pe care le detineau.
Asa cum scriu in
Satul
http://wp.me/s3ncwg-satul 
… tata ma mai lua uneori cu el pe la acele locuri unde copilarise, care fusesera altora date sau erau atunci ale colectivului.
Nici familia mamei nu era asa saraca, insa venitul ei in satul de unde plecase mama ei, ca aproape infiata de bunica-sa nu a fost asa cu incantare privit de unele rubedenii, care mai degraba i-au taiat pur si simplu drepturile. Imi mai amintesc ca si la ultima vizita acasa, pana sa moara mama mea, ea era tare trista de aceste incalcari de drepturi, dar ca sa evite discutii ce nu erau in firea ei, a renuntat de bunavoie. Si pe ea o rodea NEDREPTATEA… asa cum ma roade pe mine!… Insa ea ramasese o fire veselnica cu toate greutatile vietii, in timp ce eu m-am inchis si mai mult.
De ce or fugi oamenii astia dupa pamant si avere?
Si asa pamantul ne inghite candva!
La fel cum nu vad rostul invidiei… Poti plezni si ceea ce are altul mai mult sau mai frumos… Sau mai… tot nu vei avea!… Asa ca DE CE atata sange rau?
Caci omenia e o floare prea aleasa
http://wp.me/p3ncwg-3It 

*

Deci, sant cu parintii mei si cu un frate.
Si ce avem acasa este numai munca paritilor mei… Cinstita!
… De oameni simpli, care stiu ce este aceea DEMNITATE!

*

Mama are copiii de crescut… Si este casnica
Dar nu ma va creste sa devin o obraznica!
In sat… Ograda este plina de animale si oratanii
Esti sclavul lor… Deci n-o sa ai timp pentru matanii!

*

Sant atatea locuri unde neintrerupt ai ceva de randuit
Pe deal… Pe lunca… Nu poti amana pe maine… Ca apoi ai de platit.
De lucru este non-stop… Daca nu esti un puturos!
Ca pana pe innoptate, sa fii de atata munca, intors si pe dos!

*

Tata lucreaza la fabrica unde se duce si intoarce deseori pe jos
Kilometri!… Daca bicicleta joaca rolul de puturos!
Si de cate ori, de la schimb venind
Doar putin l-am vazut atipind?

*

Ca apoi, sa ia sapa, sau coasa, sau cu caruta… Unde poate cu mama sant
Sa plece pe locuri unde muncile asteapta la rand.
Sau are pe acasa de trebaluit … Unde de la cuisor, pana la nut…
Incepand de la ZERO… Toate prin mainile lui au trecut!

*

Numai pentru acoperisul casei si sobe a venit un prieten sa le ticluiasca
In rest este munca parintilor mei!… Acum… Plecati sa se odihneasca…

*

**

*

Ati vazut intr-adevar cum arata mainile unui taran?
Si ce ziceti despre munca unuia de pe MAIDAN?

*

Sau stiti ce inseamna… Frant de oboseala, seara, sa cazi?
O fi la fel ca atunci cand stai la albit, ca apoi, numai in barfa sa te mai scalzi?

*

Dar despre parintii care stiu ca numai pastrandu-si fata pot sta cu capul drept si-n fata lumii… Si asa isi educa si copiii!
Pentru ca MUNCA si STRADANIA si-o respecta!
Pentru ca nu au castigat nimic prin dusul altora cu zaharelul!
Pentru ca nu s-au pus pe precupetit ca sa se imbogateasca pe socotela altora!
Pentru ca… AU UN NUME pe care-l respecta si viata lor este MUNCA CINSTITA!… MUNCA CINSTITA!… MUNCA CINSTITA!
PUTIN… dar CINSTIT… caci este de mine muncit!
Ce credeti?

*

Unde ai fost Dumnezeu?

Cand s-a trezit acest
Primitiv breaz
Batran de 30 de ani!
Care umblase numai prin CURVE…
Ca apoi sa acire la ai altora Bani…

… Si care nici macar in ochi nu mi-a privit parintii vreodata!

Macar atata barbat sa fi fost, dar de unde?!
Javra, in creier de ma-ta calcata!

Si

 BASTARDUL ASTA

Crede ca el este judecatorul si atoatestiutorul
 Sa le palmuiasca fata si sa le batjocoreasca straduinta de O VIATA!
Un ASA GUNOI de TARANOI!

… Un PUTOI!

Cica daca pica din TARANIA
Peste TOATE in VIATA ar sta!

Un BUHAI!

Trage-l de ata

Arata-i Banul…

Si motul curvei cu bai!

Ca-l ai!

*

**

*

…ASTA…
ESTE

Bai, PRIMITIV peste masura!

 TARAN plecat in lume la cersit si la frecat caciula
PESTE BELITA PULA!
 
Pentru PARINTII MEI!
Care m-au crescut… Sa nu stau lumii niciodata-n gura
… Ca sa ajung la mana ta
BASTARD de RAPANDULA!
 
Si sa le dai………… tu!……………… LECTIA 
 

Istetul

bibiPULA!

 *

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.