Daca si cu inima s-ar gandi!… Dar cand nici creierul nu s-a putut folosi… (3)

19 apr.

images

KAMIKAZE,

    Ma tot gandesc daca sa povestesc si ce a fost cu acel moment de imprudenta.
Pe de o parte, cred ca cei ce… cine stie… cate ceva isi mai amintesc, ce a mai fost dupa intamplarea cu acest PRIMAT, banuiesc la cine ma refer.
    Nu-mi este sa se cunoasca persoana… numai povestea in sine… Caci, pe de alta parte si aici este, pentru fete, o invatatura de tras.
Dupa cum am zis, nici azi nu mi-este clar daca sa multumesc ca mi s-a intamplat asta, sau sa ma preocupe ca mi s-a intamplat si asa ceva. De fapt, cred ca ma preocupa, altfel n-as fi ajuns aici. 
*
Aveam un coleg, singurul cu care “intr-adevar matur” aveam sentimentul ca povesteam. Nu stiam, altfel… in afara de unde venea… absolut nimic despre el, caci nu ma interesa sub nici un aspect. Doar ca coleg!
    Deci, eram a doua oara in Baia- Mare pentru proiectul de diploma, in anul 5. Daca mai tin bine minte, numai o colega de acolo si noi patru care locuiam la camin.
Eu si cu cea mai buna prietena a mea… si colega de grupa pana la sfarsit…cu care am petrecut aproape orice secunda si care altfel avea grija de mine ca o closca… Cu atat mai mult dupa ceea ce mi se intamplase. Doua zile insa, nu a fost acolo ca si-a vizitat niste rude.
    Putin inainte de aceasta intamplare, am intalnit pe acel baiat-barbat pe care cu ani in urma il cunoscusem aici. Si el stia povestea deoarece i-am scris. Era doar prietenul meu si nu asa cum visa CACANARUL asta, dupa ceea ce mi-a facut, ca mi-ar putea fi. Am vorbit numai vreo jumatate de ora si asta a fost totul. Ne-am despartit fara sa ne mai vedem vreodata.
    Deci, cele doua zile cand prietena mea plecase le-am petrecut dupa pratica cu cei doi colegi care mai venisera. Unul era din Bucuresti si stiam ca este casatorit. Al doilea era cel cu conversatiile mature si nu stiam, cum am zis, nimic despre el… Si aici, marea greseala de a nu frecventa bisericutele si a crede ca toti sant ca tine.

    Deci, in prima seara mergem la un bar si cum am zis, numai dintr-o inghititura de ceva ma ametesc, asa ca, mai bine nu beau. In acea seara, ca doar apa nu se dadea, trebuia cel putin cei 50ml de Coniac sa-i comand… ( baietii au facut cinste)… Mai putin nu se dadea, asa ca pentru mine Si m-au rugat sa le spun povestea mea. Desigur ca pana la urma am baut cei 50 ml si desigur ca eram mai simpatica decat de fel… Ceea ce chiar s-a zis. Asta mi-au zis-o si pe strada de nenumarate ori unii sau altii… Si chiar azi mi se intampla asa ceva.

    Daca vrei sa stii, un domn de 80 de ani, de exemplu, m-a intrebat deunazi daca-s casatorita, ca altfel m-ar cere pe loc de nevasta. Apucasem sa mai imbrac o fusta si mi-a zis, de la cativa pasi, cat este de incantat sa mai vada o femeie cu o asa figura si cu un mers frumos. Spunandu-i ca sant deja batrana, adevar pe care oricum parul meu carunt nu i-l putea ascunde si deci si varsta mea si ca eu gandesc ca demult s-au dus toate cate el insira… mi-a spus si cati ani are el si ca cine ar fi crezut vreodata ca va ajunge asa de batran… 

    Azi, hai sa scriu si ca banuiesc ca era acelas domn care la Kaufland, cu vreun an-doi inainte, pe cand cantaream banane, s-a simtit sa-mi destainuie ca l-am surprins cand ma analiza… si, deodata, spune ca tocmai a constatat ca am picioare frumoase… 

Mai ca as fi putut sa-i spun, in acea zi, de unde vin si ce mi-a facut BOUL asta!

*

    Deci, pentru ziua urmatoare, urma sa ne intalnim iarasi noi trei, dar drumul meu mergea spre locul unde vroiam sa mergem, asa ca trec pe la caminul lor sa-i iau. Ii chem la receptie si mi se zice ca baietii inca nu-s gata dar au zis sa merg la ei… ceea ce acum era permis. Se stia ca venim din Bucale si santem pe terminate… DECI MATURI!… Asa cum si eu am crezut!
    Deci, merg senina sa-i iau si in camera este numai colegul cu conversatiile mature. Imi ofera loc si asteptam o vreme sa vina si celalalt, cica… Candva, nu mai am rabdare si vreau sa plec… parca aveam un gand neplacut in minte. Colegul insa incuie repede usa si zice ca celalalt chiar nu vine ca s-a hotarat sa-si viziteze sotia in Bucuresti… deci, este plecat.
    Cum crezi ca am privit treaba cu usa incuiata?… Desigur ala nici nu gandeste sa deschida si cum am zis… mi-a fulgerat prin cap ceea ce se zicea cu fetele care patesc asa ca mine… Unul le incepe si apoi sant ceilati la rand!… 

*

SPER ca daca BOUL citeste sa-i pice bine, ca UNUI FUTALAU de 61- 62- 63 de ani!… Un BOSOROG nenorocit!

( Cati ani ai, PULA?

… De-ai stii ce arati a SOBOLAN!

… Cand sa fii om…

Nu OM, ARSCHLOCH!

… Nu te-a interesat… al ma-tii PLAVAN!).


    Deci ce gandesc?… Usa n-o deschide, pe fereastra nu pot sari ca era etajul 2… Sau imi rup picioarele si de CACAT ma fac si asa ca desigur se aude. La fel de CACAT ma fac daca strig… si ce o sa se vorbeasca apoi?… Tocmai am vorbit cu acel BARBAT-ADEVARAT… si ce va gandi despre mine?
    Deci, nu mi-a ramas decat sa fac jocul… Apoi, acel pipilica ma tot cauta. Aveam impresia o vreme ca-i pare rau de ceea ce a facut, sau asa ma amageam ca sa vad totul cu alti ochi.

*

    In punctul asta, o sa mai zic si ca in timpul cand ma tot intrebam cum sa-l uit pe FUTALAU, ce sa fac… singura solutie care mi se paruse ca ar ajuta, ar fi fost sa ma culc cu altul… Ca sa ma simt murdara, mai murdara!… sa nu-mi mai fac ganduri si poate sperante la BOUL asta… Desigur asta nu era de realizat ca nu gandeam asa ceva. Speram totusi sa ma marit si ala sa fie al doilea barbat in viata mea.
     Uite cum a venit!…
Dar cel putin la al treilea mi s-a indeplinit dorinta…

*

KAMIKAZE,

    … Pana sa cada punctul… ca si asta nu mi-a dat pace.
Ti-ai zis si tu… poate ceea ce am banuit si eu atunci?
    Despre acel coleg care cica si-ar fi vizitat pe neasteptate sotia in Bucuresti…
… Cand trenul venea numai seara… (Cu o zi inainte eram in bar.).
    Cate ore se face, cu masina unor „prieteni” picati pe neasteptate cica, de la Baia-Mare la Bucuresti?
    … Mare dor a mai trebuit sa fie… cand orice zi era pentru proiect gandita… si nu erau asa multe chiar…
    In fine!… Ar fi prea frumos sa fie cel putin asta adevarat!
De remarcat insa… Erau cei mai buni prieteni!… Asa isi ziceau!
… Si pe acel coleg, fiind bucurestean, chiar nu l-am cunoscut mai deloc.
Am crezut ca daca este casatorit, asta zice ceva si despre seriozitatea lui…
    Sper sa ma fi inselat… cu toate ca pana acum toate banuielile mele nerostite s-au adeverit.

*

Kamikaze,

    … Scuza ca am intrerupt,insa a trebuit sa plec.
Aici l-as intreba pe FUTALAU daca crede ca asa ceva mi s-ar mai fi intamplat si daca n-as fi avut bafta sa dau peste el.
    Sau daca as fi intrat totusi in acea camera… daca m-as mai fi lasat dusa la satar de teama sa nu-mi stric REPUTATIA pe care atunci insa as fi avut-o, dar atunci acel baiat-barbat daca ar fi auzit ceva, SIGUR nu ar fi avut motiv sa gandeasca ceva rau despre mine.
    Altfel tare m-ar mai interesa ce asteapta acesti COCALARI… asteapta sa-i sune ala plecatul sa le zica daca pe unde este el acum se albeste?… Aveti grija sa nu pierdeti ocazia!
    … Asta, ca apropo la telefonul la care de 2-3 ani inca-l mai puteti suna pe ala ca pe PORC, pentru PORC sacrificat!

*

Kamikaze,

Am zis ca nu am sa dau pret unui nume… Caci cu nimic nu mi-ar mai ajuta…

Iar pentru simpatia nemarginita ce am avut-o pana la Secunda…

… As lasa-o asa!…

Chiar daca azi vad… ca tot rascolind… chiar mai mult decat am banuit m-a tocit…
Ma rezum doar la cele zise… Unii stiu chiar mai mult… De citesc, vor sti negresit.
… As zice poate numai atata… De ce atunci parca am dormitat?
Poate si ca… daca esti mort deja… nu mai e nimic important?
… Altfel, poate asa mi s-a distras atentia
Si mi-am putut mai departe de scoala, examene… vedea.
… Si totusi stiu ca scriind… nimic nu s-a schimbat!
Cine nu a inteles pana acum… Sa faca greseala mea!…
*
Altfel…
… Cine credeti ca i-a scris acestui inginer… afumat la creier de Festila?
Stiti cum se mai prostea pe vremea aceea?… Ti se zicea si… Mos Gerila
… Ce ati zice acum?… Le-a nimerit?
Sau a dat-o in fine bine, fara sa banuie… si chiar… Le-a potrivit?
… Si ce credeti… despre sacul carat?
… Cred ca nu numai pastai… asa… Ca si FUTALAUL… am frecat!

*

KAMIKAZE,

Acum sa te vad… as vrea!
… Nu numai pentru POVESTEA mea…
Ca sa aiba la inceputul dat si sfarsitul de inteles… sa zic asa.
… Lasi astea de citit?
…Undeva am scris pe pagina ta…
( Stiu ca nici cu ce am scris aici, LUMEA nu s-o schimba…)
… Cu atat mai putin pentru FEMEI, cand asa PRIMITIVI isi arata la asa nivel clasa!
… Daca numai cu buboaie sa mearga le este dat…
Dar undeva fierbe totusi testosteronul ce cumva trebuie demonstrat…
… Si daca si mai rau… Tot de pe creanga vor cobora…
Si ULUCA nu li s-a dat…
Vor face ce aici… Si TU singura ai aratat!
……………………………………….. Dar ce BARBAT este acela?
… Caruia nu-i pasa ca sufletul FETELOR l-ar fi terfelit?!
Poate ca l-ar si avea… o fi gandit?
Caruia ca Javrei… minte-ai sta doar intre picioare?!
Si isi zice ca femeia de aceea e femeie… Numai ca o are?!
………………… Sau sa revin iarasi la titlul complet… din REVISTA?…
ASA PRIMITIVI… ASA PRIMITIVI… ASA PRIMITIVI… EXISTA!

***

Nu pentru PRIMITIVII peste care am avut eu ghinionul sa dau!
 … Sau pentru cei care tot asa despre FETE si FEMEI mai gandesc=
… Ca ar fi NUMAI CEVA… destinat doar satisfactiei unui instinct DOBITOCESC!
*
… Nu am bogatii materiale…
  Pe care tot cautandu-ma in GUNOIUL acesta… n-am avut cum le aduna!
… Insa la ce mi-ar fi ajutat OARE?… Daca pe ele doi bani nu as DA?
Mai clar… ca sa ma intelegeti!
… NU sant O VACA cu clopotele de aratat!
… La fel nu sant Pomul de iarna… cu toate tinichelele de atarnat!
Insa pentru BOGATIILE ce le-am primit in dar… Pentru care nu uit ca am de multumit…
As putea prin viata pluti… daca cu asa GUNOI n-as avea de trait!
… Insa nu-mi ajunge DELOC!… sa gandesc ca, chiar aceste BOGATII de la viata mi le-am dorit!
Abia imi ajunge sa-mi doresc… Ca acest drum sa aiba in fine un sfarsit!
*

Caci chiar de  ma-nsoteste… Poate…  cel mai bun dintre voi…
Tot nu se spala Sufletul curat… tarsit de DOBITOCI… prin noroi!

*

Iar pentru FATA PULII?

Cunosti bai, PRIMAT

… sentimentul cand PROSTIA DESAVARSITA

Unor NECOAPTE te-a comandat

… Numai pentru FENTAT?

Ai simtit GHIOAGA in CEAFA si GHEARA in GAT

… Ca sa nu mai poti iesi inca o data…

Sa risti putinul ce ti-a mai ramas…

Dupa ce un FUTALAU… astora le-a dat glas?

*

Sigur, bai, ca habar nu ai de asa ceva

… BUNGA-BUNGA este deviza ta!

Chiar cu pastai!

Si chiar de ti le-oi scuipa!

Traiasca TUTELE ce le-a fatat maica-ta!

*

Kamikaze,

Crezi ca… in secolul asta cel putin… ACEA clasa… Fara clasa!
Va sacrifica putin timp… despre FETE si FEMEI, mai mult sa gandeasca?

*

(11 septembrie 2013)

Stiti ce mi-a zis sotul meu, caruia i-am spus totul, pana sa fim prieteni… pentru ca se arata ca vom ajunge acolo?

… N-am vrut sa intru in joc fara ca el sa nu stie povestea mea si sa poata hotara daca vrea face urmatorul pas.

… Mi-a zis: „ Eu nu stiu ce fel de colegi ai avut tu!“

… Stiti voi?

*

25 Septembrie 2014

Aici completez pentru ca, intre timp

Am facut curatenie… Cand inselata am fost c-as fi pasit in Olimp

Unde ETICA, MORALUL, RESPECTUL si EMPATIA

Lasate de izbeliste fura… Ca sa le evalueze DOBITOCIA

Exemplarelor PRIMITIVE ale unei FACULTATI…

Dupa mine… Cel PUTIN CIUDATE!

Care-i asteapta la REVEDERI, de 33 de ani

Ca si-a facut planul!

In ce poate!

*

Ce facem BINE si ce facem RAU… Sa judece DUMNEZEU

http://wp.me/p3ncwg-5XI

*

„Omul este o fiinta rationala“?

… De nu si l-ar insusi DOBITOCIA… 

De pomana!

*

19 apr. 2013

*

https://oamenicasobolani.wordpress.com/wp-content/uploads/2013/10/mitu-tara-gheorghe-alias-dobre-alexandru-bibi-cap-de-pula.jpg
*

17 dec. 2019

*

Ce facem BINE si ce facem RAU… Sa judece DUMNEZEU!

*

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.