Exista, slava DOMNULUI… si Barbati ADEVARATI!

19 Apr

abstract_puke

KAMIKAZE,

… Hai sa te mai inveselesc putin… Dupa atatia ipocriti carora le-am dezvelit fata…
Azi, ca de despartire… Si iarasi de MULTUMIRE!
… Doar am zis ca nu m-am increzut cu ce natura mi-a dat… De fapt, nu i-am dat nici o importanta acestui aspect… pe care mai toti… Ca si azi… il considera atat de important.
… Eu m-am bucurat numai ca nu trebuie sa ma rusinez pentru nimic.
Si azi, dupa atatia ani… a intrebat cineva daca as mai avea aceleasi picioare misto.
Eu nu le vad asa misto… am vazut altele mai frumoase… dar stiu ca nu sant strambe si imi ajunge.
… Am primit multe complimente si foarte multe au venit de la colegele si prietenele mele. Deci, nu numai de la baieti.
Iti povestesc o intamplare petrecuta in anul 1…  cand faceam prima oara practica in Polizu.
… Acolo era si un Laborator.
Colegele mele erau majoritatea fete de oras si mai deschise… sa zic asa…
Deci, cateva au fost si in laboratorul ala in vizita… Eu m-am rezumat numai la sectie.
… Intr-o bunazi, vin colegele mele si-mi spun ca laboranta ma cheama la ea… Ceea ce m-a surprins desigur.
Deci, ma duc din politete si ma ia la intrebari… Cum ma cheama, de unde vin…
… Si-mi zice ca d-nul director vrea sa ma cunoasca.
Ce sa-ti spun in ce incurcatura ma vedeam aruncata?… Banuiam, doar, de ce ar vrea ala sa ma cunoasca…
… Intre timp, stiam prea bine ce se spune si crede despre studente.
Si m-am vazut constransa, sa zic asa… sa-mi iau tot curajul in dinti si sa spun…
… Dar eu nu vreau sa-l cunosc!
Desigur ca ma intreaba laboranta… De ce nu?
… Si trebuie sa-mi iau si mai tare curajul in dinti sa-i spun…
Nu va suparati, dar banuiesc de ce vrea sa ma cunoasca!
… Femeia aceea, fiind una cu Cap si Inima, m-a inteles pe loc si mi-a zis ca am dreptate… Si sa fiu atenta… ca este normal ca barbatilor sa le fuga ochii dupa mine, asa cum arat.
Vazand insa ca eu nu pun asa valoare pe asta… mi-a intarit remarca ei si mi-a zis sa o cred… Ca ceea ce-mi zice este adevarat, ca femeile, de obicei, nu-si fac complimente reciproc.
… Pe director l-a convins sa ma lase in pace, insa el tot nu s-a dat chiar batut…
M-a trimis cu un cacat de dosar, prin tot Bucurestiul, la un prieten de al lui, intr-o intreprindere… Ma simteam ca la gradina zoologica…
Numai nu i-au cazut ochii cat am fost numai cu el in lift…
*
*
… Stiu!… Si CURVA o fi fost pe acolo sa niveleze desigur terenul… Nu banuiesti si tu asta?
*
*
… SI TOTUSI… o CONCLUZIE as trage dupa povestea mea.
BARBATII s-au uitat, au admirat…
… Si inteles ca mai departe nu au nimic de asteptat= LUAT…
*
*
… Asta ca

omagiu Barbatilor Adevarati!…

Nici nu stiti cat de mult in ochii unei FEMEI… valorati!
*
*

… Insa voi!…

Asa CIURUCURI… cum eu v-am dezvelit!

… Nu o sa stiti niciodata… cum unei FEMEI, VIATA, pentru totdeauna… i-ati batjocorit!

*

Lasă un răspuns

