Greseala…

18 Apr

images

A fost o singura greseala, ce-n viata mea doar am facut!
A fost greseala, ce facuta… platita e cu mult prea mult…
A fost greseala vietii mele… Caci viata-mi insasi mi-am jucat!
C-atat am mai crezut in tine! Tu insa doar… Doar m-ai cules si aruncat.

Si-atat am mai crezut in tine!… Tu insa, doar m-ai amagit
Ca am o viata ca si tine… Ti-a fost egal ca-i de trait!
Ca am si eu vise ca tine… Si-as vrea sa mi le-ndeplinesc!
Ca am si eu vise ca tine… Si tot ca tine-as vrea sa le traiesc!

Caci te-am iubit!… Cum te-am iubit!
Tu nici sa ma cunosti n-ai vrut…
Doar te-ai jucat cu viata mea!
… Cum sa nu-mi planga inima!?

Cum stiu!… Uitare n-o sa vina, cand firu-n patru chiar citesc
Ca faptele-mi dintotdeauna… Cand nu am vrut ca sa gresesc
Cand nu am vrut sa ma ingrop… Caci gustul mortii l-am simtit
Si floarea marului in dalb, in suflet sa-mi pastrez… Asta a fost ce mi-am dorit!

Caci nu am vrut lasa morminte, ca-n gheara ghetii sa le scald
Cu tampla alba rasfoind dosaraul!… Apoi, sa ma imbat… ca sa imi fie cald!
Dar tu, Dumnezeu… Cauta-l asa cum m-a cautat!
Fara sa-l stiu!… Fara sa-l vreau!… Da-i pluta… cum l-am blestemat!

Ca puzzle sa-l adune!… Cum este viata mea…
Dar numai gandul sa-l mai poata macina!…
Ca mine sa se-ntrebe… De ce am mai trait?
… Dar el va sti raspunde la-ntrebarea… Cu ce am gresit?

… Si daca asta, pedeapsa dreapta ar trebui sa-ti fie…
Ai sa-ntelegi atunci, Bastard… Ce-nseamna marsavie?
A fost o singura greseala… Ce-n viata mea doar am facut!
Iar pretul ce-l platesc acum, Al vietii pret… E mult!

… Prea mult!

Lasă un răspuns

