ROMANIE draga!

18 Apr

547855_348006451946609_936429590_n

… De unde astazi sant, aud ca-ti merge rau!
Cum ar fi altfel cand asa GUNOAIE, si altele mai mari, numai se caca pe obrazul tau?
Ce s-o intoarce Ceausescu in mormant!
… De HOTII lui LINSAT!… Poporul doar mintind!
Doar asmutit… la sange de varsat!
… Iar ei cum… TARA au tradat!
POPOR ROMAN!… De iarasi te-i scula
… Pune-l la CARMA pe BADEA!
El stie ce e FOAMETEA!
Si tot la fel ce sant MORALUL!… ETICA!
… Si ONOAREA altuia!
Si fereste-te atunci de DOMNII ARETATI…
Ce l-au negat pe BADEA… se dau civilizati!
Miroase-i bine pe CACATI!
… Sau vrei sa scrii ca mine?
… N-ar fi pacat de tine?
*** Iar tu COLEGIIMEI, daca MORALUL, ETICA, te-ar fi interesat…
ai lasa totul de citit pe pagina lui RATAT!
Ai grija de BOVINE!
Acum stiu! … Nu e deloc pacat de tine! ***
„colegiimei“… Cred ca ti-a colindat?
Ti-a aratat ce mica o are… si-apoi ti-a „clopotat“?
… Dar numai ti-a „fosnit“?
Si de despagubire… Si-a licitat CATEAUA… ca e obisnuit?
… ROMANIE draga, nu-i si de tine pacat?

Ce gandesti despre

VIERMELE

… Doar la GHIFTUIT programat?

A luat ce- a putut… caci PE DEGEABA i-ai dat!
… Insa NU CREZI… ca si pe OBRAZUL TAU, la fel s-a cacat?
… Azi cand despre tine iar am citit…
Ma intreb… CAND ARATI CACATILOR ca au de PLATIT?
… Sau vrei sa fii… ca mine… un VRAC?
Insa uite, cum astazi… in fine… NICI EU NU MAI TAC!

Iar tu FUTALAUL MA-TII CASTRAT

… stii ca vei primi TOTUL „pe curat”!

Romanie draga…

Citeste pe „colegiimei”, ce Taurul Comunal din URZICENI

… din SCOALA ta… s-a gandit sa faca!

… Dar DUMNEZEU cum mi-a aratat…
ca toti anii nu m-a uitat!
Frate-tau doarme… satra v-ati pus la vandut…
Ai crezut ca pleci nestiut?
… Uite cum a venit COI!
Azi matur ultimul gunoi dupa voi!
… Adunatura de ciucalai!!!
(… Si cosmelia tot nu v-a luat-o nimenea… pentru pretul piperat?
Caci altfel, nu-mi spune ca din morti pe frate-tau l-ati luat…
… De aceea o fi inca la telefon de chemat?
Cred ca mai are planuri cu voi… in barlogul blestemat…
… Sau si-a dorit, sa mai stiu totusi… unde am de cautat?
Dar cine sa cumpere si sa vrea de locuit…
… Unde PROSTIA a domnit?)
*
… FACULTATEA de METALURGIE-BUCURESTI
… cand numai indiferenta ti-a fost viata mea…
Sper ca a meritat ca obrazul tau
… Sa-l pui la bataie… pentru un FUTALAU!
Dar ajungand si aici si depanand povestea si din punctul de vedere al „ALORA”… Oare, al cui FUTALAU… FUTALAUL mai era?
… Si ce PILA i-a stat sa-si spele CACATUL de pe oBRAZ… chiar asa
In afara de CURVELE = IELELE despre care am amintit candva?
N-ati zice si voi ca Povestea are… NEAPARAT un TALC
… In povestea mea… despre

FUTALAUL- cu- facultate

… Zis si… domnul-TAMP?

lansare-candidati-fetesti-2 (6)
… FACULTATEA de METALURGIE-BUCURESTI… parca stiu ca este asa…
De ce nu ne-ai chemat sa ne pui fata in fata…
Ca sa aflu si eu adevarul… despre CARICATURA ta?
Ti-am zis si despre Trompetele cu care sa il astepti pe PROSTU’
… Deci nu uita!
… Pentru un FUTALAU trecut pe banca ta…
Hipp Hipp Hurra!
… Un imn pentru ceea ce nu a fost CANDVA sub stema ta…
Nici macar de scris ASA!
……… educatia!………….
… Si nu cauta zadarnic raspunsuri de la FUTALAUL tau
El cunoaste Doar Unul Singur:

„NU POT SA ITI SPUN!”

… Caci BOUL e TOT BOU!
Si cu asta cred ca MORALUL… ETICA… despre care tot povestesc
… Au devenit demult numai CUVINTE GOALE
… Care din cand in cand se mai rostesc.
Caci tocmai acolo Unde ar Trebui despre ele Sa Se Invete, Se batjocoresc!
… Iar voua PARINTILOR!!!
( Nu… celor… care… acasa… asa… CACATI… educati!).
… AVETI GRIJA PE MANA CUI COPIII vi-i DATI!
Sa nu-si bata joc de viata lor NISTE… LUSTRUITI… NECIVILIZATI!
Credeti ca VIOLUL… Numai intr-un SENS este de Indeplinit?
Cum va mai inselati…
Daca de SUFLETUL COPIILOR uitati!
*
… Dar primindu-ti POZA, ce te-as mai intreba

SECURIST-lustruit

… in CAP- deformat…

La tine s-au calit satarurile cu care HIENELE la transat CADAVRUL
… dupa cum vad, te-au invitat?
Si uite, ce sita labartata si-au ales de cernut…
Ca toate GUNOAIELE sa treaca prin ea… Si apoi totul sa fie, cum doar s-a stiut!
… Peste tot…Turnatori-Marsavi… Reciclati!
Mitocani-Poleiti… Si CURVE, cu IQ-ul de smecheri ce poporul de nas purtati!
Bine ca in pleava va vanturati!
Acum v-a mai dat si vestul Democratia sa va cacati pe ea…
… Ca sa puteti corupe, tot ce-ti putea!
De romanca n-as fi, ca vestul as zice, despre Romania si cu ce s-a pricopsit.
Are doar Tigani si Tarfe!… Sa te rusinezi sa spui ca de acolo ai venit!
… Si acum ce rost sa te mai intreb ar avea?
In ce liga-ti joci, PULA… PULA?… Cand spumeaza asa?
*
… Tocmai “Volumul 1” l-am dat la copertat,
Dar pe coperta, Chiar daca in urma…
As scrie azi ceva, neaparat!
… „Oaia care nu-si pastreaza lana… Mai bine s-o manance lupii!”…
Asta mi-a zis-o maica-mea… Cand pacalita am fost!
… Iar cum gandesc de ani de zile despre asta,
… Sa va mai spun… Credeti ca are rost?
… Privindu-i POZA lui NO FACE, chiar daca am mai zis…
Nu-mi pot retine de-ncheiere urmatorul CONCIS:
…„ Uite, pe mana cui Doua Nechibzuite m-au dat!
Oare, or fi gandit ce imi fac?
… Asa usor… mi s-a ales de Viata PRAFUL!
…Ca sa se bucure SARACUL!”.
Si azi cu masca trasa… La fel ca ieri… Pe Scena crede ca locul i-ar fi dat!
… In ochii lumii, cu sacii goi… Sa-i umple… A venit iarasi la FURAT!
Cat de usor mai este… asa telul de indeplinit!
… Ca si altadata!… Cand are spatele acoperit!
… Credeti ca o sa aiba RUSINE?
… Cum?… Cand apa la moara ii vine?
Ce zici IPOCRIT,
Lectia mea despre RESPECT a ricosat ca si cea despre EDUCATIE
… ce pana la mine degeaba ai primit?
… Sau cel putin la 61 (sau cati?) de Ani, ceva s-a lipit?
Dar asta sa fie pedeapsa, Pentru ala ce s-a crezut a fi un destept?!
… Bine ca habar n-ai avut nici de asta!
Respectandu-i pe altii, pe tine te respecti!”… Cum iti place, PROLET?
… Dar daca ma gandesc asa… cum DUMNEZEU a fost de partea mea,
Ce crezi MARELERE FUTALAU= NO NAME = NO FACE… Ce va urma?

*

Ti-o disparea SPECIA?

Tine-te numai!… Cum CURVELE te-or mai cauta!

Dar ma-ntreb… DE CE?

PROASTELE!

*

Lasă un răspuns

