Domnu’ DECAN (25)

25 sept.


1951_Rueckgrat_raus

Domnu’ DECAN

Ce-ar fi sa va intreb ceva…

 AZI

Cand se implinesc… 34 de ANI

In mismasurile de astazi…

Cand omul…

Chiar NU MAI EXISTA!… ca aduna BANI…

*

Cand lasarati FUTALAUL

Nepus DE FATA cu MINE…

Ca sa va pot SPUNE

DESPRE CURVA lui

*

Care ma privi… LUNI de ZILE

Ca si RAIOASA de pe aci

Fara UN CUVANT sa imi fi spus

:

1……………………………………… Ca EA FUTE LATEMBEL

Ca O ARE DOAR in CIOCANEL……………………………

2…………………………………. Ca ea are CIUCURELUL

UNDE TOT SUGEA VITELUL…………………………………..

3…………………….. Ca numai UNA ca EA are CALIBRUL

Cum isi cata BOUL

Care nu-si vazuse OUL…………………………………….

Iar eu sa fug!

Ca sant DOAR o PRADA

Pe care apoi, LUMEA n-o s-o mai vada

=

Pentru ca VETI avea GRIJA

Cand stiti prea bine

UNDE

 GUNOAIELE… in voie… SE SCALDA

… Sa va tineti DOBITOCII in halda!

*

******** DOBITOCII!!!********

Ca si FUFA de Halaucesti

Care intra pe Blogul meu ca o nesimtita

Careia i-am tot scris si demonstrat ca e o TAMPITA

Si TOTUSI, are NERUSINAREA sa URLE

Ca vreau sa ma dau la toala ei scarboasa

Si-mi mai paseaza si-o PULA

Ca cica vreau sa o violez, in casa!

Oameni cretini CARE… In INTERESELE LOR

Stiu SA TE JOACE

Ca NU li s-a gasit AC pentru COJOACE!

CA SI

FUTALAUL ASTA cu CURVA LUI

DESPRE care… Acuma va spui

Cand DVS. aveati obligatia

Sa FITI JUDECATORUL PORCULUI!

Dar, cine-i spurcat la SECURITATE

In Cohorta ei… ARE alt SPIRIT de DREPTATE!

***

Nu ma privi RAIA… RECE!?

… Stiind ca MA AU la MANA… 

… Stiind ca Dvs. PILA le veti sta…

Cu-a Dvs. DREAPTA mana!?

*

Dar, domnu’ DECAN…

Intre PERETII d-voastra

Ce sa va mai fi spus…

Cand pe TURNATORI i-ati recunoscut

Ca sant de sedus!?

*

N-ati stiut… TOTUL… De 4 ANI, despre ei?

Doar nu au fost STUDENTII mei…

*

Astept sa vad unde JOCUL asta duce

Si

DE CE

DUMNEZEU

… Si la ZIUA ASTA… La FIX… ma aduce

*

21 Septembrie 1980……….. 21 Septembrie 2014

http://wp.me/p3ncwg-5Rh

*

**

… AZI….

Si pentru DVS….

24 Septembrie 1980…………….24 Septembie 2014

Stiti…

Cand m-ati chemat

…Sa nu-mi fac ceva…

Sa nu se stie ca pe FUTALAUL ASTA

INHAITAT c-o CURVATOT de la Dvs.

UN BOU ce TREBUIA dus la ABATOR

… Aveati DE GAND sa-l lasati

GAOAZA NEPUTUROASA…

Ca l-ati FORMAT ca TURNATOR!

*

**

IA UITATI-Va ce CUVANT!

FORMAT!

……………………….. Ce ziceti, domnu’ DECAN

CAT ADEVARUL l-ati mai DEFORMAT???…….

**

*

AZI*

Va vorbesc mai pe-ndelete

Alintand un CIUCALETE

Pe Internet… La perete

Ca se dadea dupa CURVA si la FETE!

*

Si poate… daca mai traiti…

Va intrebati

MACAR O DATA

*

UNDE INDIFERENTA DUCE?

Si cine… Si CAND… O sa stea sub CRUCE

Cand pe CRETINI ii lasarati sa-mbuce!?!

*

Maica-mea…

N-o sa va mai deranjeze

CA

La ping-pong

ADEVARUL l-ati batut

In PERETII ce TOTUL au stiut!

In CLUBUL MORTII

… Masa Tacerii!…

Unde v-ati instruit

ASTFEL BANALII!

*

STEMA = Linginerii!

*

In loc sa le puneti MASCA…

… I-ati fi LECUIT de CASCA

th (78)

Si daca LUMEA e de CACAT

Si instruitul dumneavostra ASTA a PROVOCAT!

Domnu’ Decan

Cu stima

Pentru cate scriu de o vreme

Chiar daca nu mereu in RIMA…

*

Stiti, Domnu’ Decan

Si de n-as fi o CRESTINA

Nu m-as putea PANGARI cu TINA!

Sa URC peste ALTII

Si pe SCENE, cu pumnul in PIEPT, sa ma bat
… Ca NIMENI nu stie cat sant eu de
barbat

SI ca SI… DVS…. PE EA… L-ATI URCAT!

Pe GEALATU’ cu mandrie de CACAT

In Valea Nelegiuirii unui FUTALAU si a CURVEI lui..

CU o CURVA aratand ca si RAIA de AICI

Ce SE-MPINSE, de zor, in PITICI

Care poate acum, intr-o TEAPA

Se INTEPA… IN FINE!… De ii zisei ca-i OTREAPA!

domnu’ Decan

Sa-ntelegeti CUM ASTA va VINE

Dupa EXAMENUL

(stiti Dvs. care)

Cand imi ERA INCA BINE

Poate cititi si…

Broscuta

http://wp.me/s3ncfC-broscuta

*

Daca tot asa veni la mine

Ana Maria Damoc… MAIMUTA

Si de n-o sa pot dovedi ca o trase GATA

!?

deutschejustiz-drei-affen

*

Ce ziceti, domnu’ Decan…

Sa ma fi omorat?

Cum SA MAI ARATE DUMNEZEU

Pe cine

HANDRALAU’ cu CURVA lui

au TABARAT?

Si ACU’………………………………….

…………………………….. „Pai, nu…?“

… dobre alexandru-PULA…

NU?

*

*

……………….. INSA …………………

Domnu’ Decan

DESPRE cine mai cant pe aici

… Scapat tot de pe la DVS.de la PITICI

TOT de pe la JUGHINELI
CUM ERA BUNUL SIMT SCRIS in ale FACULTATII RANDUIELI!

*

Dar, de le spui CE SANT, chiar de o stiu

Intre PICIOARE si LULELE le scriu

Ca si PULICA… Dar, numai de carnesti

 In ZIMTI te iau

C-au invatat in BUCURESTI

CUM MAI BINE sa CURVASARESTI!

*

Si, sa nu banui acum, CIUPERCILE OTRAVITE

Ce-n CUIBUL de VIESPI au fost renumite?

*

Tocmai mi-a amintit Damoc CAPIATA

Ce intra pe AICI sa-mi dea cu LOPATA

Despre VIZAJUL lui DENISA

Careia ii cantai, in speranta ca-i MISSA

Intre TIMP…

Dar, cine stie de s-o fi ales ceva de ea, in RASTIMP

Si tocmai acum, cand o poate DE LA INCEPUTURI lua

SI TOT ca SI ASTIA 2 IMBARLIGATII

Pe MAINI sa se SPELE ar vrea!?

N-am zis?

1+1= 3…

SI AICEA le-am SCRIS!

*

Hai, FIENI… FIENI!

Ca si tu avusi „fetite” ce-au ros la coceni!

*

Ce valoare are prietenia unei CURVE = NUL (7)

http://wp.me/p3ncwg-ul

*

……………………. Doara n-asteptai ca ASTIA

SA se SPOVEDEASCA

CHIAR pe BLOGURILE mele…………..

Si sa-mi multumeasca…

Cand tot scriu de-atata timp

MORALA si cu ETICA

LE SANT ca GHIMP

Ca FACULTATILE… de care vreti

NU-S UN OLIMP!

Intr-o Lume de RETUS

……………… Cu PAPUSARI postati la USI

Interesati sa faca GUSI…………………………

Nu sant PRETENTII la URCUS

… Si-n calimara… E DOAR TUS!

*

**

Domnu’ DECAN (25)

Cine-a crezut c-am sa mai scriu o SCRISOARE

Si tocmai cu numarul 25… Domnu’ DECAN

Poate sa fie doar o-ntamplare…

Sau V-A ALES varsta mea cand m-ati lasat in ORCAN!?

*

Dupa LUNILE de asteptare…

Cand plecasem cu DIPLOMA… MERITUL MEU!

De unde intrasem ca NEPRIHANITA FLOARE

Ca sa ies TERFELITA de UN HANDRALAU

… CU INCUVIINTAREA DECANULUI MEU!

*

Dar uitati, domnu’ Decan

Ca mai scriu si scrisoarea asta…

Dupa ce ma cata UNA… DAMOC

*

Sa-mi amintesc cum A FOST CU CASTA

Invatata sa suga la TROC!

ZIS

… Cum TE CALCA DOBITOCII

Care se joaca cu al tau noroc!

INFECTII de care nu ati vrut sa va ocupati

Ca la securisti ASA va ADUNATI

Si-n CUIBUL de VIESPI

Uitati cum… Cu a 25-a scrisoare

V-o atarn si pe Administratoare

……………… Caminul Studentesc „L“– Regie……………..

Unde se adunau CURVELE la LETURGHIE

… Dupa SCOALA!

Ca sa adun azi MUCEGAI de la OALA

Si sa spun si aici

DESPRE

Scrisoarea pierduta

A INTRIGII pe seama mea

Din CAUZA GALIONULUI Dvs., facuta!

=

Ce-ati gandi s-o vedeti pe RAIE

O „doamna“ dandu-se toata

Dupa ce tocmai auzisem de la FETE

… Cat e de BALTATA…

Asteptand parca sa fie alintata…

Cu Tigara-n mana, stand cocotata pe biroul ei!

Eu auzii clopotei!

*

Si apoi, ZIUA cand dupa MINCIUNI

Mama sezatorii… PRIMA… in cap m-a LOVIT!

Imi spuse ca NU-MI DA CAMERA

… Ca i-as fi scris ca m-as fi casatorit…

… Cand NU AVUSESEM inca PETITORII…

Dar ea imi venea asa cu LAUDATORII!

*

„Pai, nu?”… Sa te-nsoare bibi-PULA

Nu trebuia cu GOARNA lumii ZIS?

Dar, ca este doar O GAOAZA

Sa spun, imi este INTERZIS!?

*

DAR… UNDE IMI ESTE SCRISOAREA?

NU O MAI ARE, cica… administratoarea

Care-mi zise ca … “Cu ALA“… m-as fi maritat

De parca… ORICUM… un BAN pe el n-a dat

… Cand EU mai mult RESPECT as fi asteptat!

DAR

… Ca pe mine nu ma suferea…

Cum mi-a zis VIVIANA… Ce SCENA cunostea

Cand mi-a destainuit ca in BORDEL

CIUMATII astia au locuit…

Administratoarea nu mi-a ciripit!

*

N-o fi stiut ea mai multe decat VIVIANA?

=

Ca FUTALAUL tot i-a puricat CURVUTEI blana!?!

*

Ca VIVIANA… De aceea nu m-a suferit

…………. Zicea ca i-as fi suflat CURVEI

FUTALAUL poleit………………………..

Cum in acea zi mi-a destainuit…

Si, dupa ce i-am spus ca de zeci de ori l-am intrebat

*

**

Si pe CURVA

… NU O CUNOSTEA!…

NU!… NU!… NU!

SA II FI DAT SI-N CAP…

Iar apoi zise ca-i face la PROIECT

Si ASTA fu ce-avui de scos de la PROLET!

**

*

Deodata…

Cand eram la pertu

Imi izbucni VIVIANA:

CUM SA NU?!?

**

Ca sa stiu ca ASTA ERA

!

…Cum am banuit

!

CHIAR AL CURVEI… FUTALAU

Care in RAIOASA se cata de OU

Si TAUR COMUNAL se vedea… Dar, nu ca BOU!

CARE

DOUA CAPRE nesabuite 

Sa mi-l prezinte-a trimis

Sa-l revad pe o SCENA…

Aratand ca si PULA cu care NUMELE si l-a scris!

=

Acum, cred ca VA sant TOTI adunati

CUIBUL de VIESPI sa spalati

Ca… MIERE ati adunat

Cand GUNOI ati PROTEJAT!

… Averi sa va strangeti

Cand pe altii ii frangeti!

*

Si dac-a venit DAMOC

Sa ma arunce in FOC

Sa nu cred ca le-am LUAT LACU’

Daca-i trimisei la DRACU’!?

CA

Cine N-A INVATAT in ai 7

… SI NICI in aia 30

… Ce ziceti, domnu’ DECAN…

NU BATE ACELEASI POTECI?

De PROSTI sa te pazeasca DOMNUL!!!

… Sau vrei cu ei sa te intreci?

*

Facultatea de Metalurgie Bucuresti-34 de ani, domnu' Decan si Dobre alexandru-pula, Adevarul sub Caciula cu Demnitatea redefinita dupa a lor Formula

*

**

HAI, Romanie!

CA NICI de TINE NIMENI N-O SA STIE

Ce-ti fac ASTIA BOTEZATI in SMECHERIE!

Uite-i cum te cata

… Si te pretuiesc!

Ce sant 7 ani

Cand 30

… Sant asa trecuti si pe la DECANI?!

*

**

Si-acu’ vine CURVA de BUZAU sa ma linga?

Pai… N-o are FUTALAU’ in carlinga?

*

Pai… Ce faci bai, BOU, cu RAIANici S-O LINGI NU POTI?

Numai cu MINCIUNI s-o-ncanti, in GASCA de HOTI?

… Si n-avusesi, ba… pregatit SCUIPATUL

Sau ti l-am sleit si s-a dus pupatul?

… ORI…

Ti-o fi murit

Decand tinicheaua ti-am tot pretuit?

… PESTELE nu vrea la HALIT?

… inginer TAMPIT

Te-oi fi potcovit…

Un SLINOS!

*

Ca mi-ai rostit numele

DOAMNE!… Ce mai PACATOS!

**

*

APROPO…

IN

BLOGUL

OAMENI ŞI ŞOBOLANI

… tot…

DESPRE

OM SARAC

Nu mai catati

Contraatac

C-a inteles ca e DOAR CAC!

:

Si zici c-ai omorat la gaza?… Ca te-ai vazut ca esti confuza

Sedusa numai de o frunza, dandu-te ca Buburuza?

… Dar……………………….. NU VAD NICI O SCUZA!

*

Pai, doar n-o sa-mi spui TOCMAI TU

………………… DE UNDE-a batut vantul

Sau imi scrii niste versuri… Si nu-ti aliniezi randul?

***

About Amo A.I.N

          Dacă vom cădea în încercarea noastră de a ne îndeplini visurile…nu-i nimic.

*****

***

*

USOR m-ai treci tu peste lucruri

Ce mie-mi sant DEZAMAGIRI

Ce imi huiesc in zi si-n noapte

Arzand in ganduri si-n simtiri!

*

Pai, draga… Chiar de am cules

Ceva din poezia ta, cand vorbele ti le-ai ales

Acum, cand stiu ca este teatru provincial si dirijat

Stiu unde-ti zac acele astre, prin randul tau aplatizat!

*

Dar NICI de TINE nu-i pacat

Cand HOTII striga… Au plecat!

Si-si tara numai acel sac

Iar…”…nu-i nimic„!… Totul e cac!

*

Contraatac

akuzata.wordpress.com is no longer available.

The authors have deleted this site.

*

DESPRE:

*

REALITATEA ce aici N-O sa fie… Deci, EXPRE

Despre………………………………… Ana Maria Damoc

Sau………………………………….. Contraatac

ori……………………………………… akuzatafaravina

alias SI:

Amo A.I.N
amd8561.wordpress.comx
amd_85@yahoo.ro
31.14.237.188

Înscris în 2014/08/30 la 12:02

*

Care acum, o fi avand BANI sa ciocneasca cu un pahar cu vin…

*

Si care crezu ca Internetul n-o s-o puna-n lumina

Cand si ca roza albastra vi se dadu prin gradina!

*

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.