Viata merge mai departe!

25 Sep

basket_case6a_by_anticollegiality-d7b7fkt

Viata merge mai departe!
Ce vorba… Prea des auzita
Dar, cand am inteles ce-mparte
Casa-i era de-urme ticsita!
 
 
 
Ridica-ti fruntea catre soare
Chiar daca ai ofilit
Sub pagana mana-n floare!
Toti ne-ndreptam spre asfintit!
 
 
 
Nu ai simtit pumnalul urii
Si nedumerita ai privit
Cand cunoscusi ce-nseamna furii
Si ca de-atunci te-ai garbovit?
 
 
 
Nu ai stiut ca viata-i dusa
Dar ca din ea nu poti sa pleci
Ca esti legata si rapusa
Sa-i pribegesti peste poteci?
 
 
 
Hai, mama, c-am venit acasa
Dar tu nu ma imbratisezi
Cand oamenii s-au strans in casa
Si tu nu o mai luminezi!
 
 
 
Cui sa-i mai scriu cateva randuri
Dar nu ce-i in sufletul meu
C-atata ti-am gresit si-n ganduri
Stiu, mama, c-ai oftat din greu!
 
 
 
Caci ce stiu mama cum ai fost
Cum ma citeai si tu pe mine
De lacrima-mi nu are rost
Ca, mama… Ce-am gresit la tine!
 
 
 
Dar Dumnezeu m-a-nvaluit
In fata bisericii noastre
Cand Soarele m-a uluit
Cu mirul ce-ti dadu-nspre astre!
 
 
 
Viata merge mai departe!
O vorba ce socoteala face
Caci, cand am inteles ce-mparte
Haina-i-n cuier statea s-o-mbrace!
*
Lasă un răspuns

