21 Septembrie 1980……….. 21 Septembrie 2014

22 Sep

L-am cunoscut chiar pe zlatarul acelui colt de mahala
In ziua cand l-am cautat… Si doar ma gudura…
I-a spus ca de va veni vremea… Comanda o s-o ia
Pentru inelele acelea…
Si m-a facut sa cred ca chiar le-o comanda…


Asta-i era doar jocul calculat… Cu minutiozitate!
Stiind ca nu vorbesc prea mult…
Desigur se temea

… Ca daca foaia ar schimba
Turnandu-mi vinul limpezit…
Cu ma-sa… Atunci as fi vorbit…
Azi, stiu!… Nimic nu m-ar fi ajutat
Cand rolul sub papucul ei l-a invatat!


Un omen insa, gustul acelei sigurante…
In care iar m-a-nvaluit si-n acea zi
Apoi, mi-a tulburat…
Femeia aceea din tren imparfumata ca o tarfa!
Cu ochii ce-i facu… cand un raspuns i-am dat.
M-a intrebat daca el… prietenul meu ar fi…
Cu un interes cum nu mi-as fi putut inchipui!
Desigur, banuia asta, dupa cum ne-am despartit…
Si azi imi pare rau ca pe vremea aceea, asa de putin am mai vorbit!


… De-as fi intrebat-o sa-mi explice, de ce ma privea asa
Demult fata i-as fi cunoscut…
Si ca doar:

… Banal!

… Banal!
… Mortal!
Era titlul rolului in care m-a tarat.
Pe de alta parte insa, tocmai in acea zi adevarul, pe tava, sa il fi avut?
… Cine stie ce cu siguranta chiar… mi-as fi facut!?

*

*

lansare-candidati-fetesti-2---Kopie-(6)---Kopieboucuvaca - Kopie - Kopie

 *

DAR

Pentru un BANAL… Care ASA S-A cinstit

Ce la SECURITATEin toate s-a calit

In ziua asta… „mare“… daca tot te-am clatit

Ca descantasi aiurea, de altfel a venit

Si n-apucai o data… urechea-ti la ciupit

… Cu asta am mai venit…

Ca sa nu zici

PULICA

… ca poate ti se strica…

Ca n-am dat UNA MICA!

*

**

34 de ANI batuti pe muchie sant, PULA

Ca azi ai avut ZIUA

… Cand doar te mangaiai peste CACIULA

Duminica… 21 Septembrie1980

CA

Joi 

18 Septembrie 1980

FUTALAU NESPALAT

Cu VIATA MEA PLECASISCARBOS sa-ti zici barbat!

Dar AZI

21 Sepembrie 2014… 

Tocmai… pentru drumul asta… M-A rasplatit

CA uite… Cum esti de gasit…

FUTALAU belit

De-o CURVA MARLIT!

*

lansare-candidati-fetesti-2-6

*

Ce-o mai fi impins FUTALAUL de ziua lui… in CURVA raioasa

Cu botnita pusa!… Bun de tinut in cusca!

Dupa ce-i demonstrase ma-sii ca are PULA soioasa

Si ca este doar HOTUL gol pusca

*

Pe cand eu acasa m-am dus, mai mult moarta decat vie

Rugandu-l pe Dumnezeu cu o SCAPARE sa-mi vie!

Ca pe 24 Septembrie… Decanul sa ma cheme, sa-mi zica

Cum ca maica-mea disperata este

Daca a ajuns pana la el sa vorbeasca de frica!

*

Hai, bai PULA… Fa o lingurica…

Ca nu o ai nici macar atata de mica

Dar trebuia sa se vada ceva… CANTARET din VEZICA

Ca azi-maine ti-o-nghesuie-n LADA

Sa-i stea si pamantului ca POMADA

… Nu numai tie, HANDRALAU BELIT

Care te dadusi ca ARE coaie

Dar nu pe protap de insiruit

… Ca si anii tai, sandel Palarios INCHIPUIT…

Cand nici de CACIULA nu mi-am amintit!

Si du-te, ba… Si pe la

OAMENI ŞI ŞOBOLANI

Ca am ceva pentru MARLANI!

… Sa va umple gatul de paduchiosi cocalari…

Ca stii tu… Cate se fac cu BANI

Cu FECALE de RATANI!

*

Lasă un răspuns

