Și pentru acei care se îndoiră de fundamentul acestui „MEMORANDUM“… încă o dată: QUOD ERAT DEMONSTRANDUM!

14 Iul

https://oamenicasobolani.files.wordpress.com/2015/07/lansare-candidati-fetesti-pui-golas-de-badaran-inginer-de-care-ban-bibi-de-la-30-pana-la-63-si-cati-de-ani-ca-n-romania-ticsita-cu-tigani-15.jpg

*

lansare-candidati-fetesti-pui-golas-de-badaran-inginer-de-care-ban-bibi-de-la-30-pana-la-63-si-cati-de-ani-ca-n-romania-ticsita-cu-tigani (1)

:

„ein mann, ein wort”

Scris ca pentru PULAREZU’ BREAZ venit din cort

Scăpat neavortat

Că n-avea cine le face FIRMĂ când Internetu’ i-a luat la sortat!

Ce

Mann

Și CE

WORT

Dacă ai crescut într-un așa

ORT

?

Și-mi mai ții, , POZA-n scrin

Sau făcu CURVA ca un trin

Și de-aia strigă să fie linsă

La ȘOBOLANI când fu împinsă

?

vreau să mâ lingi la pizdă buzău 1

Că-și văzu FÂZNA doar STRICATĂ

Mai zăbăloasă și-nclisată

La fel ca masa cenușie

Ce-ați PRELUCRAT-o la piftie

!?!

Și n-o lingi, , dac-am venit

?

Că poate-ți vezi sacu’ pleznit

Cum ziceai că o să-ți crape de-aciri degeaba lângă mine

Visând la SÂNGE de FECIOARĂ pe PULA moleșită bine

De CURVA-n care ai intrat și până să-mi arăți BANANE

În seara când m-ai dezvirginat, de-mi văzui ZILELE banale

!!!

*

Las-o, , să dea odat’ și ea de tine

… Nu ca-n FUTAI de PORCINE

Unde-ți curge numai BALA

Să-ți „domnești“€œ, FUTEACZĂBALA

!

Și voi, CURVE bine sparte

BuzoiateUrzicate

HÂDENII SLUTE

UNICATE

ȚIGĂNCI SCÂRBOASENESPĂLATE

Ce futeți MORTU’ ca la carte

Că ați ajuns tare DEPARTE

Mai lustruiți-vă CĂCATU’

Că de-aia-n carte v-a stat patu’

Să știe lumea și de voi

DE CE-ați ieșit din PĂPUȘOI

!

Mai trozniți-l -ntre BUCI

Să-și spună c-are vălătuci

Când n-ai DE CE să îl apuci

Cât timp mai aveți ULUCI

C-azi-mâine vă dă colivă PACKU’

Venit la lăudat cu cracu’

Să vă cunosc neamu’ SĂRAC

De rromâni dați pe darac

Să învăț CA SĂ MĂ CAC!

Poate v-o lua unu’ COCIOABA

Să vă FUTĂ și el GLOABA

Și-o ridica un WC-PUBLIC

Dacă pe aici tot public

Ca să vă FUTEȚI pe văzute

Când neamu’ a CURVARI vă pute

!

Să nu mai aibă LUMEA ștofă

Să-mi dea tematică la strofă

Că nici o PULĂ nealbită

Nu lăsa mă-sa cea vestită

Și era clar că doar PULEAȘCĂ

Putea urca din așa gașcă

!!!

Și ceilalți…

Interesații

?

!!!

Nu uitați ce vor CIUMAȚII

:

DE

VÂNZARE

Nu ratați OCAZIA mare!

0723280161

Urziceni

B-dul Republicii 27, Bl. POLI

Că acolo-și lăsă FUTACU’ creieru’ hrănit de MOLII

 ÎNDURAȚI-vă… Să poată dormi ăl MORT

=

frate-său ce le bântuie-n cort

Că îi haliră COLIVA

Și nu mai prididesc cu saliva!

S   A   U

Nu vezi… băi, JEGCa mine?

ȘI…

Te gândești CE-O FI De TINE

?

*

{ }

Să nu mă-ntreb dacă FELINA

Nu o fi plină ca LATRINA

?

… Ca mă-sa și ca „doamna“€œ- aDINA

Când își astupă retina

Să-i facă cu 16 ani patu’

La CURVA lui bibi-holbatu’

Mânat s-arate ce-i bărbatu’

?!?

*

Și…

FUTĂLĂU

Și FIICĂ-ta s-a găurit ca maică-sa?

Și…

Până-n PIZDA mă-sii-au dat

Și PULĂII ce ți-a fătat

Tot cu VEZICA-s la-ncântat

Când o avură pe bunica să le dezvăluie păsărica 

… 

Să știe ce e „CALIBRAT“

Să lustruiască tot CĂCAT

!?!

Să-i întreb eu AZI pe VECINI

Dacă pe gard se pișă câini

Sau cine v-a rupt la ULUCI

Ca semn că știu că dați din BUCI

?

Ce zici…

LIBIDINOSULE

… M-apuci

?

Uite cum vi LE trece-n ††††††!

 

7!

Să dea Dumnezeu din colivele spurcate ale tuturor să-mbuci

Pentru anii  în care te șterseră numai de muci!

*

֍

֍   ֍

… 

Să-I mai rânjești de dintre buci!

=

DIN

„viața ta”

!SOI cu CLĂBUCI!

Fierbând tot la al mă-tii tuci

De teamă că lihnit ai să te duci

!

֍   ֍

֍

Dar, cum știut este, TEMBEL

Că-n RÂND le pune Numai EL

AȘTEPT doar SEMNUL

Așa cum mi-a dat și ÎNDEMNUL

Și-mi picură cu untdelemnul

Ca să nu las din gazoși

=

CEI mai SCÂRBOȘI dintre SCÂRBOȘI!

=

IPOCRIȚI NECREDINCIOȘI!

{ }

*

https://oamenicasobolani.files.wordpress.com/2015/07/dobre-bibi-fara-fata-alexandru-o-paiata-cu-fute-o-n-cur-de-viata-daca-scoala-asta-nvata-la-decanu-extinctor-si-n-curva-i-fara-vibrator-arzand-sa-futa-si-un-pangaritor.jpg

*

*

Ce s-a mai revărsat tulumba

Când mi-l luă la rând „columba”

Să-i umfle și-ea căcat în gușă

Tălâmbului ce-a fost să-l scuip din ușă!

*

Ce-mi zise ca să fug la baie!

=

Ca să dispar din cea odaie!

Când m-a chemat să-i întind mâna

Numai pentru că-l ardea vâna!

*

Ce s-a mai revărsat tulumba

Să se tot dea Dracu’ de-a tumba

Când dezvelit-A ADEVĂRUL

Precum Buhaiului îi cade părul!

*

*

**

LIMBRIC ținut la primărie

De bășitor prin sculărie

*

TV IALOMITA – „Ședința Consiliului Local Fetești – luna iulie 2016 …

*

*

Să-ți zici c-ai purta pălărie

Precum ai „rang” ca bălărie

Ce te-aș mai scuipa în bot

tu, călăritor de ciot

Venit din pizdele de-un cot

Ca-n lumea mare să te scot!

*

Mai cacă-n pizda mă-tii raiu

… Cum hoților le ții alaiu’

Tot șutilind să-ți tragi mălaiu’

Că tare FAIN îți mai e traiu’

Rămas nebătucit cu MAIu’

Ca să ajung să-mi ridic graiu’

Și lumii întregi să îi dezvălui

MINCIUNA-n care te învălui

*

tu, căcăcios de securist

Orbind ca veneic pupincurist

Un Dobitoc de dat exemplu

Scuipat de Dumnezeu în Templu!

**

*

Pune-i-o mă-tii!___ Mă-tii-mare!

Hai, V-A scris de sărbătoare!

=

M-A trimis cu lumânare

(

Pe cât PULA ta de mare…???

… Dar, tot sinsă, Jăvritoare!!!

)

*

֍

֍Bildergebnis für kerze bild֍

Când nu-mi mai fu de amânare
Cum m-a sufocat băltoaca
De SÂNGE-n care-ți făcu
și TROACA
FUTALĂULE cu MOACA
… 

Pe tine să mă cac cu VACA


În care tot FUTU ȘIFUTU ȘI
Dacă doar TUTEacas’ avu
și

De o pișarățși pe nușa

Să mi-o aduci să-i știu și-ei gușa

=

*

https://oamenicasobolani.files.wordpress.com/2015/07/in-sodoma-si-gomora-cum-este-mama-e-si-sora-de-la-fel-le-bate-nora-iar-futacu-preabelit-manat-fu-la-pangarit-de-o-fatamare-a-necinstit.jpg

*

in-sodoma-si-gomora-cum-este-mama-e-si-sora-de-la-fel-le-bate-nora-iar-futacu-preabelit-manat-fu-la-pangarit-de-o-fatamare-a-necinstit

*

https://oamenicasobolani.files.wordpress.com/2015/07/in-sodoma-si-gomora-gandacii-ti-hotarasc-ora-si-asa-si-culca-pangaritoru-sora-cum-ma-sii-i-prezentase-nora-ce-nsemna-capatuit-dupa-ce-fatamare-a-necinstit4.jpg

*

 

in-sodoma-si-gomora-gandacii-ti-hotarasc-ora-si-asa-si-culca-pangaritoru-sora-cum-ma-sii-i-prezentase-nora-ce-nsemna-capatuit-dupa-ce-fatamare-a-necinstit

=

Că-ngădui să-mi cați tu ușa

֍   ֍

֍

Să VĂ dezvăluiască cloaca

Cum n-o putuse face toaca

… 

Băligători cum nu-s sub SOARE

URZI-CAȚI de URSITOARE

Cum o știu pe mă-ta mare !

*

https://oamenicasobolani.files.wordpress.com/2015/07/tv-ialomita-consiliul-local-fetesti-cu-absolventi-de-bucuresti-ca-la-metalurgie-c-urma-alta-urgie-decanu-si-vitele-lui-reciclate-curva-cu-curvaru-printre-valori-futate.jpg

*

tv-ialomița-consiliul-local-

fetești

cu-absolvenți-de-bucurești

ca-la-metalurgie

c-urma-altă-urgie

decanu-și-vitele-lui-reciclate

curva-cu-curvaru-

printre-valori-futate

la gunoi aruncate

!

Bildergebnis für totenkopf bild

*

*

DAR

Cum vorbesc despre OMOR

CALIFICAT și petrecut sub ochi de trântori fără vorbitor

{ __________De UNDE ai colegilor… (?)__________ }

La cale pus și-nfăptuit din băncile COCĂLARILOR

Apoi ascuns!… Știut ca TURNĂTORII

Când țării DOAR așa-i gândiră zorii

Ce-aș mai striga

:

INSTIGATOR

!!!!!!!!!!!!!!!!

Să trezesc BOII tuturor

decane Oprea Florea cu FUCKultatea ta

unde tabloul de valori ai răsturnat

Să-ți dau și-eu niște titluri

Că, de-aia M-a-nturnat!

*
Lasă un răspuns

