Ca o lebădă murindă… Singură să fiu

12 Iul

Doar Dumnezeu Cheia... Ca o lebădă murindă..

Doamne, tu doar mă cunoști și tot răscolești în mine

Când aș vrea să mă așez ca să mai vorbesc cu tine

Tu știi cât mai cântării fața lumii ăsteia hâde

Pricepând că-ți dă otravă și din inimă-ți surâde…

*

Doamne, tu ai știut doară cum ca ceasul măsurai

În detaliu, cum te-omoară, de-n cochilie m-adunai

Când priveam florile smulse să le-arunce fără milă

Luminându-se la față să-i privesc tot mai cu silă…

*

Știi că-n mine arde facla nepătaților tăi prunci

Și dacă nu îți cat racla când mă ridic prin porunci

C-am dorit să-ți fiu altarul încărcat cu flori de crin

Nu să-ți scuip din fașă darul ca un cancer uterin…

*

Și sădiși în mine floarea ce știu că nu-nflorește

De m-ar încânta un hoț și sufletul mi-l rănește

De-mi zisei, încă de mică, că vreau singură să fiu

Nefiind soră minciunii care te-ngroapă de viu…

*

Doar știui că mă voi pierde în astă spurcată lume

Dacă aș fi terfelită de-un fariseu, pentru glume…

Și-am dorit să stau în umbră dar nu-ntr-a păcatului

Unde moartea mă încântă făcând jocul dracului…

*

Dar ispita m-a cătat la răspântie de drumuri

Ca umilele dorințe să mă răscolească-n scrumuri

De mă mâi astăzi pe urma satanei să îi descânt

Ca o lebădă murindă îndemnându-mă să-i cânt…

*

Că sânt iar la o răscruce… Drumul mi-e pe terminat

Nu am pace dar m-aș duce că acum m-am închinat

C-așa cum mă zdrobi gâdea, mi-l fulgerași la un icos

Să-mi încunezi răbdarea cum la adevăr l-am scos…

*

Să-nțeleg că în tot timpul peste capete m-ai pus

Ale scârnavelor neamuri care-aicea m-au adus…

Dară Tu îmi meniși oameni cu care să te măresc

Și-n singurătatea mea să te cat și dovedesc!

*

Purity Enclosed

* 

Lasă un răspuns

