Și CUM RĂMÂNE CU VIAȚA MEA?

16 ian.

https://oamenicasobolani.wordpress.com/wp-content/uploads/2015/01/sa-stie-lumea-adevarul-ce-ai-fost-ce-esti-si-de-ce-fel-caci-chiar-de-ti-au-umplut-protapul-anii-degeaba-i-ai-ca-si-atunci-sandel.jpg

*

*

cu 30 de ANI bătut

BĂDĂRANU’ stătut

se întoarse acasă

cu

FAȚA întoarsă

ca

HOȚII MURDARI

!

PÂNGĂRITOR de FETEMARI

!

dar lui nu îi pasă

că-n curvă se lasă

să-i spele obrazul

ALȚII au NECAZUL

!

*

Și-ți terfeli CURVUȚA floarea

În cuptorul cu ardoarea

După ce ați scris scrisoarea

La țața administratoarea

Să vă turnați și urdoarea

Că deformați doar căcăstoarea?

*

După cum citeam culoarea

Pe unde-aveai băgătoarea!…

*

Și-a rămas bibi-PUTOAREA

Să-i dea Dumnezeu SCRISOAREA?

  Păi… Nu?…

,

WOODY CIOCĂNITOAREA?

*

Dar știi,  ăla-ntors prin munți…!?!

Ca bou’ arăți… Ce-o CURVĂ fuți!

*

PARDON! Nu e adevărat!

Ca bou’ futat! Că-i cumpărat!

*

Să minți, cum ai mai fi putut

Ca să mai dai iar de futut?

Nu ca-n CURVĂ Bou vândut

Ce lăsa tot ce-a picat

Dacă tot s-a despicat!…

*

Nu te vânduși ca tăuroiu’

Căt de pleznit îți era coiu’…

Când trecuși doar cu măturoiul

Să-țștie CURVA bine SOIUL?

*

Cum să ajungi și tu să-mpingi…

Fară să stai frumos în chingi…

Cănd tot visai să lingi la sare

Așa…

Ca DUPĂ FATĂMARE!?!

*

Nu de-aia AI PÂNGĂRIT-O…

Când CURVA ți-a tot BELIT-O?

*

DAR

Ce CURVUȚE or fi fost

COLEGELE tale Tot de neam prost!

Care, neuitate-n pat

La SOLDAȚI te-ar fi mânat!?!

*

… Ăia care la MĂGAR

I-au crăpat roata la car

Să-și zică Taur COMUNAL

De tot vroia intra-n canal

La o CURVĂ pe un val…

Și la batjocorit FATĂMARE…

CĂCAT halind ca vrea s-o ÎNSOARE

Ca

CEL MAI LAȘ TRIVIAL

!

Colegi de CĂCAT!…  HALAL!

*

Ale dracului de BÂRFE!

De nu le cați… Nu știi de TÂRFE!

*

Să n-o cred pe prietena

Ce zise că sigur fură-AȘA?

De TEAPA CURVEI tale și a ta!?!

*

Semneză, SCRISOAREA, la firma de PENET

DUMNEZEU o vru AȘA

TEMBEL cu coconet

De CURVE în colet!

*

Strada B-DUL 1 DECEMBRIE 1918, NR.1,

Bloc.2C, Etaj.3, Apt.14… BUZĂU BUZĂU

*

Nici dracu’ nu te spală că ești doar un PROCLET!

Un PRIMITIV CIUMET!

*

Dar, nu fii trist, TONTAN!

Ce-ți puse mă-ta-n geamantan

Se cheamă oricum BULAN…

*

BULANGIU venit c-un plan

De la CURVELE din clan!

Lua-l-ar DRACU’ de DECAN

C-acoperi pe-ĂST MITOCAN!

Ca să-l revadă… AN de AN!

*

???

Ce ziceți

domnu’ decan OPREA FLOREA, cocoțat pe titluri

… Când v-ați șters cu ADEVĂRUL

… Nu l-ați trecut la RITURI?

DAR, vine DUMNEZEU odată

Să mai cadă și din MITURI!

Să spună DESPRE POSTURI onorate

Cu A LUI Literatură de specialitate…

Ca pentru IPOCRITE ființe scăpătate

Cu mâna îSECURITATE!

*

Doamne, fă DREPTATE!

Și

pentr-un FUTALĂU-MÂRLAN

?

________

RESTANțĂ!

 domn’ decan

Dar pe-ASTA n-o luați cu NICI UN BAN!

*

?

Credeți că cu restanțierii

În facultatea SPOIELII… Pusă pe luat mau’ primăverii

… Cu un VIOLATOR împrospătată în ARTERII

Când la SECURITATE se freacă toți SCULERII

=

… ADUNĂTURĂ de MIZERII,

Or vrea să se revadă PIONIERII

?

Și

printre rânduri

întreb mințile serii 

dac-or mai ști ce-s ăia… pionierii 

!

N-aștept BOICOT… După așa ceva!

COITUS INTERRUPTUS nu e intenția mea!

*

<<<& >>>

Uite-i și pe-ăștia… PIONIERII!

=

… SECURIȘTII cu MINERII…

Ce-au fost tineri UTC-iști

Obligați să fie triști!

*

Slavă Domnului, c-apoi

Membrii de PARTID… DE SOI

Ca și bibi!… Buni de-altoi

Mai dătători din CLĂMPOI

Ce scuipau și cu NOROI…

I-au trecut la SECUROI!

Cica, numărau cu doi…

Ca să creadă că au COI!

… AHOI!…

Că… Așa-l văzui de SPART

Că în RIME le despart

CÂND în CURVĂ i le-mpart!…

*

ĂȘTIA… S-au văzut CIOCOI

De când le-au pus SCUTECE NOI

Și… De crești ȘARPELE la PIEPT

Să nu aștepți c-o să stea DREPT!

*

Ahtiat după AVERE

Până atunci… ȘI MORTEA CERE

SECURISTU’ la PUTERE!

Cine n-a vrut să fie-acolo

SCRIE de pe-aicea… SORO!

ȘI

CHIAR de-ai fost tu CEAUȘESCU

TOT ți-au găsit ei un OPRESCU

Și, până s-ajungi senil

Și-au strâns proviant… ABIL!

C-au tot supt, ca prin FITIL

7 ANI= NIMIC UTIL!…

*

Până să mai caști tu ochii

ȚAC!… PAC!… ZIDUL!… Negre rochii!

Nu ca bibi-ȘOBOLANU’?

Vrea și SÂNGE… Vrea și BANU’

Și-ți dă SCURT în cap GUZGANU’

 C-apoi pleacă!

 S-a dus anu’!

Cin’ să mai știe MITOCANU’

???

Cin’ să mai dea MĂRTURIE?

*

MORTU-I VINOVAT…  Mărie!

*

DAR

Când de-un ȘARPE ești MUȘCATĂ

Ce-și ținea CURVA la lopată

Să facă și el GRĂMADĂ odată

CĂCATUL ce l-a ADUS

DE PRIN CE ȚOALE cați răspuns?

*

???

S-aștepți ajutor de la ȘLEAHTA de INTELECTUALI

MAI BANALI DECÂT BANALI

Ce stă la SECURITATE

ȘI ca SUGACIUL la LAPTE?

*

PĂI

CE::: DECAN::: SĂ:::FACĂ:::ACTE

!?!

*

FAȚĂ-n FAȚĂ, PĂDUCHIOS!

Nu crezi că ASTA  e frumos!

?

decanu’ rămas un PUTUROS

,

În loc să-ți miroase la DOS

,

Ș A

MARE

Te-ar FI SCOS…

SECURIST LIBIDINOS

!

*

DAR

CINE a ALBIT onoarea CLOACEI

?

În care CURVA

A bătut CIOCANUL Toacei

?

SALUBRITATEA= MĂ-TA

În tren s-o fi urcat, să-ți fac-un rost

Când nu putu veni să-mi spună că a crescut

UN PROST

!?!

Ce-ar fi FOST

… CA O MAMĂ …

Să-mi caute URECHEA

Să-mi spună c-are-un

TERCHEA-BERCHEA

!?!

De-aia-mi SCUIPĂ… NU ACEPT

Când mi-ar fi dat c-o piatră-n piept?

Nu ACCEPTA__________LUMEA NOUĂ

Și de-aia a tăcut că… Iar TE CĂUTA la OUĂ?

Dar… 

La carebă, PUTOARE?

ȚĂRĂNOI FĂRĂ ONOARE!?!

*

Mai vorbiți c-aveți CULOARE

Că v-am pus!… DE CĂCĂSTOARE!

=

CARACTER PROST!… Mahalagii!… GIUGELE!

Ce-nfing cuțitul… Până la prăsele!

*

ȘI CUM SĂ-I SPUN și eu… odat’

decanului

… AȘA

ca unuia… bărbat

De bibi ce-n CURVĂ s-a RODAT?

… 

De-un bibi crescut ca un COIOS

Ca să dea VIEȚILE pe DOS

… 

Pe care ATÂTA l-am MAI descusut

… 

Că NU-MI dam VIATA la CUSUT

Cu BALELE CURVEI ce-a avut

… 

Până să-mi fi VENIT cu NUNTA

DAR

De-ADEVĂR FUGEA ca KUNTA

!?

*

ȘI și cum și le-a programat

Ca de DOUĂ2xORI SĂ-L CAT.

DECI… AICI… Pe înțeles…!

DOAR

DIN TREI3xORI PRAFU’ S-A ALES

!

Numai PLESCĂIT de PALME

ȘI DOUĂ CURVE MUTE!… CALME!

MOARTEA ADUSĂ de creaturi INFAME

 BOU’ pleca-n VACANȚĂ

Când CURVEI ‘i-mpingea-n cl(O)anță!

*

ZI, băi, BOU, că-n DIMINEAȚA

pe la 6:00N-aveai AȚA

CU NOD și NODURI RĂSUCITĂ

TRECÂND pe lângă “O PÂRLITĂ“

,

Când COAIELE ți le FRECAI

Și ca VITA ne priveai

Că… CU CE-AVEAI DEFILAI

,

Pentru mine ȘI pentru Prietenii mei

BĂRBAȚI cu CAP și cu FEMEI

Nu unu-n CURVĂ stabilit

Că mirosea tot a MÂRLIT!

*

Și-AȘA de bărbătos s-a dat

De parc-ar FI ȘTIUT CE-I UN BĂRBAT

!!!

1

În loc să intre în pământ

Unde îngropată sânt

Că îl crezui că e un sfânt…

2

Când nici pentr-un

DE CE?

N-avu ĂSTA  cuvânt

3

Cu MOARTEA doar să mai mă-ncânt!

*

Dar el se adunase din patu’ CURVEI și nu mai era UN SĂRAC!

… Aștepta SCRISOAREA… Că-i mai demn UN CAC!

*

În jocul dat pe față… de TUTE regizat

REGIA le fu locul de imortalizat!

În fine!

 Trecea PULA frecându-și coaiele

Putând umfla, într-una, nu doar Buzoaiele

Crezând că nu s-or sparge nicicând PUROAIELE!

*

Mi se scălda în coolness CHIAR ce m-a căutat!

Nu-l întrebați, odată Ce SUMÄ a adunat

sandel… care-i bălbat

Si TOT SĂRACU’ rămas doar la holbat?!?

*

https://oamenicasobolani.wordpress.com/wp-content/uploads/2017/04/povestea-vacii-ce-fu-un-bou-c-o-tarfa-cantarind-la-ou-cum-si-la-barbatie-marturie-a-ce-a-fost-c-un-cui-batut-de-neamu-i-prost-bine-fixat-sa-tie-cum-altii-si-pun-icoane-trofeu-in-piroane6.jpg

*

*

CINE să-mi fi luat PIATRA până s-adun CUVÂNT

Când GROZĂVIA ASTA e ceea ce mai sânt

?

M1orița cântă acum

Despre CARACTERE… SCRUM!

*

Ce mai ÎNCEPUT de DRUM!

*

Chiar dacă DUMNEZEU, pe mâini, te poartă

Cum să poți trăi dup-așa SOARTĂ

?

Cum ai putea uita vreodată…

CRIMA nerecunoscută= În COMPLOT facută și scăldată

ADEVĂRUL mușamalizatNEDREPTATEA glorificată

BATJOCURA repetată

 GLOABELE ce PE MORMÂNT îți CALCĂ

!?!

*

HAI

METALURGIE-BUCUREȘTI

Cu

FUTALĂU’ TĂU

În armonie

*

De bine să-ți fie!

La Revederi

Scaldă-te TOT în a ta CACOFONIE

Pentru care Dumnezeu ȚI-A SCRIS poezie

!

*

… La Facultatea de Metalurgie- BUCUREȘTI

Secția Deformari

Intră cândva un idiot!… După mai multe încercări .

… Și era tare mândru de titlul ce i-au dat

Soldații în armată… Cică, era dotat!

… Avea-n sfârșit prilejul să devină băiat cinstit!

Știți, insa?… Din păcate, „Cei 7 ani de- acasă” i-au lipsit!

… Și după 16 luni de-armată era doar preocupat

Să-și onoreze titlul… Ce alții lui i-au dat.

… Jur!… E adevărat!

Că doar s-a lăudat.

… Vă rog!

Vă rog să faceți loc… Că vine taurul comunal!

Fără caracter!… Încrezut!… Crescut în noul Neanderthal.

… Și totul a venit, cum a venit

Pentru că de Moral și Etică n-a auzit!

… Mă-sa pe poartă lasa doar

Pe taurul comunal.

Și ce să faci cu el?

Credea că facultatea-i un bordel!

… Și apoi, omenie?

Nici nu știu cum se scrie!

*

Și aici și FAZIT… după 4 ani de căutat

Prin ADEVĂRUL Mușamalizat

Pe care după 31 de ani… l-am tulburat

Dacă VORBA mi s-a dezlegat

:

Și câtă dreptate mai avu săndel

Din cloaca de acasă, SARAC în ghiozdănel

!!!

Dacă DECANU’ n-ar fi fost o MAMĂ de BORDEL

… Nu M-AR FI PUS FAȚĂ în FAȚĂ cu el?

*

*

Poftiți, că vă invit la un PAHAR de TULBUREL

GRIJANIA ce mi-o întinse EL

în cinstea lui săndel!

*

*

Când de răgaz mi-e timpul, în tâmplă-mi sună ea

Că inima cernită, cazută ca o stea

Sub josnicia firii ce face o lichea

Nu are liniștea:

Și CUM RĂMÂNE CU VIAȚA MEA?

*

https://oamenicasobolani.wordpress.com/wp-content/uploads/2013/04/doar-banal-intr-un-criminal-curvar-ordinar-cu-tarfa-lui-a-felinar-la-pangarit-o-floare-pan-o-sa-l-insoare-c-au-facut-prinsoare-cum-botnita-i-sta-bine-dar-vine-n-napoi-vine.jpg

*

*

Și-avurăți loc, LIBIDINOS, în GUNOI de-ntors

Pân’ să fierbeți la COLIVA șiăluia de STORS

Tot așa cum invățarăți să vă dați cu ROMÂNIA

Când scuipați pe neamul vostru, terfelindu-i OMENIA!?!

*

De-asta-i mare bucuria

Când primesc pe-aici SOLIA

Că alți HOȚI de drumul mare

Au ieșit din CĂCĂSTOARE?

*

C-ați lăsat în urma lui

Doar BĂȘINA PORCULUI!

*

Poate v-o căta la GURI…

De zabale… CĂZĂTURI

ROȘU!

?‘Ți cântă sub CHELIE?

HĂNDRĂLĂU c-o herghelie

… 

Ce-a luat țara la felie

Ca apoi, să n-o mai știe

Să vă caute de nuri

Că… Ce-aveti voi ca băuturi

Mi-e ca și CURVA voastră SLUTĂ

De toți târâtă… Dar… NEFUTUTĂ

Ce mi-o dăduși ca „FATĂMARE”

Când ți-am zis că-i o PUTOARE

Când STUDENTELE, fiind FETE

Știau cu ADEVĂRUL să se-mbete…

Dar nu-ți avură urma, CIUCALETE

Să nu-mi dicteze DUMNEZEU cu-atâta SETE!

Atunci, MOȘ, să-ți alinți BOȘU’

Cu patrafiru’ plin de ROȘU’…

Că poate v-o trezi COCOȘU’!

*

Sau, să vă vină un ’77

?

… C-o lumina mai bine 7

Că dormiră doar pe coadă

Pân’ răni făcură pân’ la noadă

TOȚI ce v-au lăsat la CIOARDĂ

C-au șters pata de pe bardă

De-ncepu ȚARA să ardă!?

*

Tot ce-avu mână și picior

SCHILOD e azi!… Un CORIDOR!

ALȚI IPOCRIȚI&alt ODOR

… Să aveți BLESTEM-BLESTEM

Să nu uit DE CE tot gem!

*

De-aia, DOAMNE, m-ai trimis

Pe urma DRACULUI… De-am scris

… Să-i pun NĂPÂRCII clopoțelu’

Că nu le zicea PURADELU’

*

https://oamenicasobolani.wordpress.com/wp-content/uploads/2017/02/zi-securist-scarnav-ateu-se-racise-frate-tau-cand-ma-lua-dumnezeu-s-arat-ce-i-de-capul-tau-ca-3-bastarzi-a-fatat-ma-ta-de-teama-ca-n-atinge-cota-pana-vi-se-pune-nota1.png

*

*

Ăla scăldat… Să-i simt și boarea

Că nu cred că se uscase floarea

Ce-i aruncă și lui SCURSOAREA

… Și tot nu își vedeau paloarea…

Că-n VULVĂ și-a pus CIOCĂNITOAREA

Ambiția!… Să-i vezi strânsoarea!

Vruseși să le divulgi valoarea?

*

… Să-mi amintesc DE CEam plecat

DE CE în urmă am scuipat

Și că… Pe-acolo de m-aș duce

Mai mulți HOȚI stau la răscruce!?!

*

LEPRE înfipte-n 7 ace

Ce trec să-mbuce și să cace

Că și-au sleit MUCII pe școală
Să urce OMU-n rang de BOALĂ! 

Precum FUTACU’ făr’ de-onoare

Ce-n TIMBRU-mi stă… Să se dea mare

Cum ca BUHAIUL se vru tras

De PIZDA CURVEI ce i-a ras

Tot cașu’! Dacă nu se știe

Și uit’ ce nas are, Mărie!

*

*

SAUE umbrit de pălărie…

Und’ s-a semnat cu BORÂTURA!?!

De-aia i s-a strâmbat și gura?

*

Hai, că l-o-ndrepapictura

Când BĂȘICĂ-o vrea de-a dura

Că-i pusei ÎNȚEPĂTURA!

ȚEAPA s-o mai tragă și când e RUPURA!

*

https://oamenicasobolani.wordpress.com/wp-content/uploads/2017/04/bulau-este-casa-ta-poharla-de-oprea-impilat-ca-i-securist-si-mai-cotarla-de-va-tinu-sa-futeti-tara-ca-in-tarla-si-pe-aia-ce-i-tot-cati-ca-pe-obraz-degeaba-sa-mi-i-bati-kopie.jpg

*

*

Astăzi, când iar e vremea lor

Și-i iau cu JAPCA din obor

… De tot stau la televizor

Pe urma CONȘTIINȚELOR

Din ȚARA lui ABATOR

Cum n-o mai fac de când tot scriu

Să-l spun pe nume pe-AGEAMIU

Cum DUMNEZEU, nebănuit, firul l-a strâns!

… Chiar de-am mai plâns!

Doar: Simply the best!

Și-aștept la un REST… Ca un fel de FEST!

… Să nu-i zic AREST cum i s-ar potrivi acestui ATEST…

*

Și iar mi-a dovedit-o cum RĂBDAREA

SFÂNTA balanță a FAPTELOR

Pune până la urmă SAREA

Și-n trocul IPOCRIȚILOR!

*

Te poți căca pe ai lor ANI

Ce nu și-i pot slăvi cu BANI!

*

… Sper c-oi avea și niște FANI… (?)…

C-am stâns podoabe de JIDANI

ÎN

OAMENI ȘI/CA ȘOBOLANI

=

MAUSOLEU pentru RÂTANI.

*

https://oamenicasobolani.wordpress.com/wp-content/uploads/2017/07/a-fost-odata-n-tara-mea-a-ratanilor-demult-ca-astia-nu-vor-invata-cand-eu-pe-dumnezeu-l-ascult-de-ma-rupse-din-tumult-sa-zic-ce-acolo-i-cult-banu-si-nimic-mai-mult.jpg

*

*

2 răspunsuri to “Și CUM RĂMÂNE CU VIAȚA MEA?”

  1. Mishuk 30 ianuarie 2015 la 23:50 #

    nu știu cum le faci, de unde le scoți (ideile) dar… satira ta e genială. felicitări!

    • Maria Günther 17 martie 2015 la 16:58 #

      … N-am zis că nici eu nu știu de unde le scot?
      De-aia cred că DUMNEZEU le dă la netot!
      *
      Mulțumesc pentru apreciere!
      Până mai ieri, m-am pierdut în tăcere
      Că-i plecat, până la REVEDERE
      Sufletul ce m-a sprijinit la durere.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.