Hai, pângăritor de fetemari, VIOLATOR lucind în ȘOBOLAN, de vruși să fii vestit prin ce-i zici tu… bărbăție, POVESTEA, să-ți pui PAI la pălărie, Pân’ Ți-O mai da O solie!… Până te duci la dracu’, poate pricepi RESPECTUL, Să ai și tu noroc, măcar cu Internetul dacă tot lingi closetul!

12 ian.

https://oamenisisobolani.files.wordpress.com/2015/01/hai-pangaritor-de-fetemari-lucind-in-sobolan-de-vrusi-sa-fii-vestit-prin-ce-i-zici-tu-barbatie-povestea-sa-ti-pui-pai-la-palarie-pan-ti-o-mai-da-o-solie.jpg

*

*

 

1980

… Când peste un necaz cu bine treci și crezi că Primăvara deschide noi poteci

… la pândă stau și ȘERPII RECI!

*

ĂSTA

care se pretinde că este un domn și un bărbat integru

Dori ca povestea vieții lui să fie scrisă în alb

… La etajul cu negru!

Eu fac viceversa!… I le scriu cu Negru, Culoare…

Ca pentru a lui valoare!

Să mai ducă pe cine o vrea cu ZAHARELUL

Când își îngropară până și purcelul

Căci, DUMNEZEU știe cine poartă INELUL!

*

* bibi gândi că fiind AȘA SĂRAC De numai o CURVĂ îl căta în crac

Ar putea da iama prin fete… Și-și caută o victimă Și aliate, boblete! *

Două, de ale lui, colege…

Despre care, din Închisoarea pe Viață, spun:

Două necoapte, poate-nvatate numai GUNOI a culege!?

… Unde-i a OMENIEI lege?…

Eu credeam că ele prietene-mi sânt…

… Cu una, 5 ani fusei la Liceu pe aceeași undă

… crezând…

cu Mate și Fizică-n gând.

… Cu alta, de 3 ani în acelas dormitor…

Ca s-aud, DUPĂ toate, că: MOARTA e vinovată!… După mintea lor…

Pentru că nu gândiră c-or fi complice la:__________CEL mai JOSNIC OMOR!

DUMNEZEU ESTE MARTOR actului LOR!

„Haide, Mari, te rugăm!… insista prima, Că ardeau să vadă cum mi se da prima

Pentru că, de-abia fusesem sărutată

Ferindu-mă de ȘERPII care știam ce vor de la o fată CURATĂ!

***Ieșisem în lume Să-nvăț… NU să mă dezmăț!***

Tot îmi repetă, până spun DA… să îl cunosc pe PROST, Care-și învățase planul pe de rost!

*

* Cum arde, 4 zile mai târziu, bibi îmi prezintă și CURVA

că pentru el, femeia e doar de tras pe ce este el VULVA! *

Întreb dacă-i cunoaște patina… Zice că de abia i-a prezentat-o cineva pe Adina.

Ca un făcut, fetele încep cu povești, să știu că pe cât de urâtă îmi pare, cu cruci n-o slăvești!

Suspicioasăl rețin pe retină, mă tot duce la curviștină

Și-l tot întreb, să văd… Nu-i umbrit când mi se dă în lumină?

Încă tot n-o cunoaște bine… Apoi, nu prea bine… Pana cândva, zice ca:

Proiectul ea i-l face!

… De-aia curvei nu îi dă pace!…

Și… Bine înfipt, bibi-Cioară… Până la vacanța de vară

Vrea să-i dovedesc că am încredere-n el! = = = Că nu mă trage pe sfoară!

Ca… în Mai- 1981 să-mi dovedească și el că-i bărbat = = = Că mă-nsoară!

… Că încheiam după anul 5!

Așa cum toți absolvenții își însurau prietenele = = = Că ei nu umblau în opinci!

*

* În vacanța de vară, 1980 August

Șarpele îmi mai turnă Veninul cu acelaș gust:*

„… Așa trăim!… Ți-am spus că sânt sărac!

… Îmi spune bibi, la casa blestemată

intru în pământ de decepționată… Ce mulțumire părinților le poartă!

Dar trec peste decepție

Că eram până peste urechi în EROARE că nu sânt în DETENȚIE!

… „Bine-ai venit, Maria!”

… „Sigur c-am să te iau, Maria!… Cuvânt am!… N-am uitat!

„… Și nici ce-ai zis:

… Că maică-ta te va citi pe dată și-o să mă cauți, nechemată!”

… Îmi zice CUTRA-nveninată… in cuibul ei NEEDUCATĂ

Că maică-mea vroia să deschid ochii că cu gâtul în ȘTREANG, NICIODATĂ

N-a purtat rochie de MIREASĂ vreo ATÂRNATĂ!

*

* Începe anul 5… Septembrie 1980… și presimt cum de la lume

„delicat”, deja OTRAVĂ mi se toarna-n spume *

La Cămin, zice Administratoarea că i-aș fi scris…

Să știe Toată Lumea că Șarpele nu s-a dezis

Și că, la familiști am zis că am să dorm… De-aia, CAMERA mea o are pusă-m pom!

Dar, de îi cer Srisoarea… A dracului, s-a dus!

… Pierdută este cică, ori musca i s-a pus?

Că, doară, CURVIȘTINA-i stătea la sezătoare, cu curul pe birou

… Să-i dea miros din floare!?

Îmi dă atuncea cheia și eu, in camin… ca toti anii…

*

*… 4 zile bătute, AȘTEPT!… AȘTEPT!… AȘTEPT!

Cuiele incă nu le avea DEFORMATORUL bibi…

Să-mi lege mâinile pe piept! *

Colega lui cu „Haide, Mari, te rugăm!

ce omisese să mai spună și „In picioare, o să te călcăm!”

… zice că bibi e venit demult

Când eu mă amăgeam că o chiuli… Ca inima să nu imi mai ascult!

*

* În fine, față în față cu bărbatu‘” cu BOTNIȚĂ-nzestrat

Și cu curva cu care mereu a stat în pat! *

… „Nu te iau, Maria!… Nu te iubesc, Maria!… Mărită-te, Maria!

Mai zise ȘARPELE, până să-mi spună că-s tărâță

Când, dacă ne-am amestecat, se simțea că-l curățai pe PUȚĂ

… Și nu mai era uns ca-n CURVA lui drăguță

… În a cărei vârșă se lafăia MITOCANU

… PEȘTELE ce-l bănuiam că o să cate, ca și mă-sa, BANU’

„Esti rea, Maria!” 

Mai scuipă ȘOBOLANU ce tocmai împlinea al 30-lea anu’

Când… După toate astea de abia, gura mi-am descleștat

… Să-i spun că am știut că după 4 zile… Cu mine, CURVA și-a cătat…

Îi închid poarta în nas că mă mai cată… Poate credea că mă mai duce?

CAND… neașteptat

*O Viviana… Raspunsul la GHICITORI mi-aduce

Să mai sar din pat când fusei îndesată sub CRUCE?*

Când îmi destăinui că nu mă suferise

… Pentru că CURVEI i-am luat FUTALĂU’ care de ADEVAR “mă tot ferise“

… Și i-am expus dosarul de-ntrebări

Și ce răspunsuri mi-a turnat „bărbatu‘” cu aspirații la SECURITATE, că bunul-simț îi sta numai in

nări!

*

Așa cum DUMNEZEU mă-mpinse ca să le scriu, ACU’

Strigă și VIVIANA, deodată:

CUM SĂ NU?

*

Dac-ai fi bărbat, o dată

CÂRPĂ niciodat’ spălată

Ai da-o-napoi… Semnată!

*

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.