Nu ti-au spus… La ma-ta acasa?

5 aug.

*

https://oamenicasobolani.files.wordpress.com/2013/08/nu-ti-au-spus-la-ma-ta-acasa-dupa-cum-ma-ta-o-curva-fu-de-si-numara-bastarzii-trei-nici-ca-gandul-necurat-e-platit-pana-l-inchei-de-avu-zile-numarate-frate-tau-sa-mi-caut-chei.webp

*

Si nu ti-au spus… La ma-ta acasa
… Ca daca-s facuta din lut
Poate ca sant o catedrala?
N-au vrut sa-ti spuna?… N-ai stiut?
 
Ti-au spus macar ca-ti sant din coasta
Cand trup neputrezit aveai
Pana sa cati clipa necasta
Batjocorind al lumii rai?
 
Si nu ti-au spus nimic de Eva?
Ma-ta in ea nu s-a vazut?
Era doar troala cu otreapa
Ce s-o albeasca i-a placut?
 
Caci, daca ti-ar fi spus… Doar una!
Cand tu atat ai invatat
Ai fi-nteles ca-ntotdeauna
Orice baiat se vrea barbat!
 
Asa, cantasi in catedrala
Bolboroseala unui iezuit nepricopsit
… Scuipasi in vasele cu ceara
Ce iti vor sta la cap candva… Dar n-ai gandit!
 
Dar cum vei cauta atunci
Religia!… Negata in ipocrizie
Caci drept la judecata si tu doar vei sta
Cand umbra tot ti se subtie.
 
Si daca sa iti spuna toate astea
Si nici despre acele zece randuri nu au vrut
Si te-au lasat asa, in ignoranta
… Un om doar inceput…
 
Nu poate fi pacat… Cand te vei destrama
Si poate am sa vin… Sa scriu in limba mea
Ce ai facut cu mine, Bastard
… Pana coltii de fiara ti-au dat…
*
Cu a spinarii sira cleioasa… Cum te-ai mai dat barbat
Fara ca drept in viata sa fi stat
De dreptul meu la viata mi l-ai destramat!
 
O, Doamne, multumesc ca pasii mi-ai urmat
Si ziua daruindu-mi
Puterea Ta, asupra mea…  Asa ai revarsat!
 
Dar, Doamne Cred in Tine!
Gandeste, pana plec, iarasi la mine!
Da-i alea patru zile!
*
Scuipatul sa-si adune scarba de mortaciune!

*

*

(… Maria Tanase… Blestem / Cine iubeste si lasa…)

*

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.