Tramvaiul și banii de pe bursă… Furați!

17 Apr

wahrheitssuche1

 

27 octombrie 2012 la 17:42  

*

Kamikaze,

Tare ți-aș mai spune o poveste… Să te înveselești!

Poate, de ce în “tramvaiul ăsta” încă mai sânt… Cântărești.

Am zis că în toată facultatea bursă am avut.

Deci, primeam cazarea și cartela pentru cantinăPentru cine nu ar fi știut…

Dar, nefiind cu lingura de aur în mână născută… Cum am arătat

Pentru țoale mai alese și altele mai răsărite… aveam o soluție parat.

Cartela, pentru vreo 500 de lei plătite, îmi vindeam…

Căci de altfel, la micul dejun chiar că nu mergeam!

La prânz, poate eram pe altundeva…

Așa că și prânzul îl plăteam tot din geanta mea…

Iar la cină… Cam tot așa venea…

Și…

DE FAPT

Că „se cam chiora”

Mă cam deranja.

Știi ce venea din Vestul mult râvnit

În afară de săpunul Lux și Kentul dorit?

Niște pulovere de lână… Erau Non plus Ultra atunci

AZI…

Nu mi le-aș mai lua nici de le-ar atârna pe uluci!

Deci, tocmai bani iar aveam

Și cu prietenele la cumpărături mă duceam

Azi, cred că și voi asta Shopping numiți…

Lume, lume!… Româneasca ce-o mai aoliți!

Deci, căutăm neapărat un pulovăr… Fără să găsesc unul bun

Că și despre PILE uitai să vă spun…

De-ai fi căutat cât ai mai fi vrut…

Nu primeai nimic, dacă CONT n-ai avut!

Slavă Domnului, am găsit în schimb…

La Ar-ti-za-nat…

O bluză din pânză topită… dar nu iie… Ceva mai fein și stilat.

Bluza cu care… dacă PULICĂ poza mi-o mai avea

Mă vede cu ea.

Totuși, cred că vreo 200 de lei mai aveam

Și între timp nici pulovăr nu mai vroiam!

Căci știi cum este…

Și dacă la CĂCAT mai mult m-aș fi uitat

Aș fi strâmbat nasul cândva… Că m-aș fi săturat!

De aceea, o paranteză fac aci!

FETELOR!

Lăsați-vă timp peste tot… Căci, cu siguranță vă veți răzgândi!

Deci…

Sânt la tramvai… să mergem la cămin că s-a înserat

Aveam o gentuță plic, cu clapă… care desigur în afară am purtat.

Cine a gândit ce va veni?

Dacă până atunci tot așa purtam și nu s-a “legat” de mine nimeni?

Deci, într-o secundă, la înghesuială… când urcarăm în tramvai

Geanta mi-era deschisă și am bănuit că banii nu mai sânt… O, vai!

Deci, prietenelor le-am zis

După ce m-am convins!

Nu-mi părea aproape deloc rău de banii furați

Însă știam!

Sub nici o formă din Tramvaiul ăla n-o să pot coborâ

Dacă hoții nu sânt depistați!

Deci, tot cântăream cine ar avea așa o suspectă mutră

În nu prea numerosul popor călător…

L-am și ochit… într-o secundă… pe infractor!

Era unul la vreo 50 de ani… Cu păr cam pe umeri, încărunțit

Și cu un trenci… Pentru gustul meu… ceva ramolit.

Și acum intrebarea… de pe limbă liniște nu-mi dadea…

Căci spusei… De acolo, nu voi coborâ cu una-cu două… Chiar așa!

Prietenele mele se zbăteau să mă convingă să tac…

Însă eu am știut c-am s-o fac…

Și două minute, până să coborâm… l-am întrebat:

Nu vă supărați!

Dumnevoastră mi-ați furat banii?… Că întreb, mă scuzați!

Eram sigură că el a fost… și azi JUR tot așa!

Și asta mi-a spus-o și reacția sa…

Nuuu!…

Cum aș putea așa ceva despre el gândi?

Era doar profesor universitar

Cica…

Cum și-ar permite asta?… De m-aș răzgândi!

Mie însă mi-era acum egal… este el sau nu!?

O să-mi dea banii?… Sau chiar mă va plezni acu’!

Liniștea că l-am întrebat, acum, o aveam

Când puteam coborâ… și că el a furat… Cuuum știam!

Și nu îți pot povesti… cu prietenele cât ne-am mai distrat

Și și că dreptate am… Părerea cum și-au schimbat!

… De aceea, cred că încă în tramvaiul ăsta mai călătoresc…

Nu pot coborâ!

Mai am ceva de făcut…

Ca să mă linistesc!

ȘIII…

Numai două săptămâni mai târziu

Am găsit și POZA ȘOBOLANULUI despre care vă scriu!

=

13 noiembrie 2012

=

Primarul municipiului Fetești, Gheorghe Catrinoiu: “În acest …

http://www.obiectiv.net › Locale Ialomita Diese Seite übersetzen

02.06.2012 – Joi, 24 mai, liberalii șiau lansat oficial candidatul la funcția de … care sunt problemele CFR-iștilor, ale celor care lucrează la Cernavodă, știu  …

*

lansare-candidati-fetesti-de-esti-taur-comunal-si-titlu-ti-place-du-te-n-grajde280a6c2a0la-curvae280a6-ca-ea-tace1

*

19 noiembrie 2015

*

 9:00 -Intermezzo- 13:08

*

TV Ialomita Sedinta Consiliului Local Fetesti... PANGARITOR de FETEMARI

Câtă apă o fi trecut pe Dâmbovița

Dacă tot la malul ei mi-am primit

FĂRĂ VREO EXPLICAȚIE

SENTINȚA

???

Dar

CE IMPORTANȚĂ ARE

Când ĂSTA a rămas tot în picioare

???

Și astăzi, povestea c-un rând o mai scriu

Când mai are doar un pas până la sicriu!

Sau… Poate, EU… !!!?!!!…

Chiar dacă acum mi-aș zice că-s… totuși… un fel de pui de LEU

De când mă aflu tot pe urma CĂLĂULUI meu!

ACUM…

Fie ce-o să fie!

Dumnezeu, care AȘA mi-a AJUTAT, poate liniștit să vie!

*

Câți ani gândii cu groază cum o să-mi fie așteptarea morții

Când am pierdut secunda când trebuia pulpana să-i apuc…

Bătrână și zdrobită… O frunză veștejită sub zidurile sorții

În disperarea clipei că cu povara asta de gât o să mă duc?!

*

Azi, nu-mi mai pasă de-i trecut demult de miezul nopții…

Și de mă răsucesc în pat până o oră de odihnă mai apuc

Iar dacă plâng cat doar prietenul ce-mi zise să înfrunt inepții

Pe urma sufletului lui pereche cu care-aș zace sub un nuc!

*

Lasă un răspuns

