Cheia

17 apr.

*

https://oamenicasobolani.files.wordpress.com/2017/04/dobre-alexandru-bibi-pangaritor-de-fetemari-cu-tarfa-din-buzau-dotat-pentru-nsurat-azi-nu-doar-de-instinct-scrutat-ci-de-dumnezeu-tintat-cu-cheia-bastard-ratat-quod-erat-demonstrat.jpg

*

*

Dar, cum îți place, MITOCAN, PROCESUL

Când ești VINOVAT

Dar, se desfășoară

și el

TOOOca-FĂRĂ-mineOOOT fără tine

!!!!!!!!!!!!!!!ACUZATUL!!!!!!!!!!!!!!!

CARE meriți, DEMULT

Cel puțin, de RÂMĂ să fii agățat!?!

*

Îți place la fel ca și mie

PROCESUL ce tu mi-ai făcu!?!

Fără să fi auzit vreodată de tine?!

Fără ceva rău să îți fi făcut?!

*

*

*   *

Și când m-ai condamnat, oare?

Încă în seara când sub fereastra mea ca boul ai stat?

Când habar n-ai avut că

… din POLITEȚE…

La RECEPȚIE este de prezentat!?!

Atunci ți-a căzut BUBA pe mine…

Că până atunci toate cu fusta în cap te-or fi așteptat?

Și te ardea deja între vine și eu

… neștiind…

Nu te-am scărpinat?

*   *

*

*

Știu că m-ai condus după Film, repede, la cămin…

Căci, de EMOȚII, chiar Musafirii neașteptați am primit!

Și, ce vei mai fi râs de mine cu CURVA

Și te-ai mai bucurat că în plasă mă prinzi…

Negreșit!

*

*

**

Și, de aceea nu mi-ai dat pace?

Ai avut cu tine-un pariu?

Sau, chiar cu CURVA?

Vroia să se joace

Și așa-i făceai jocul mai Viu?

**

*

De aceea n-a zis o vorbă?

Numai în sine hlizea?

DUMNEZEU Este Mare!

Și, cu frate-tău a început socoteala sa!

Până mor, pot cel puțin asta cu mine lua!

*

Și…

De aceea mi-ai făcut așa SCURTProcesul?

Repede te-ai lepădat?

Fără să îmi spui măcar VINA!?

Fără un VERDICT să îmi fi dat!?

Însă, mi-ai dat de unul SENINȚA!

Ce proces a fost ăla?

Te-ai intrebat… vreodat’?

*

Și…

De ce s-a ajuns la asta?

Numai pentru că ți-am permis să mă cunoști?

Și… M-AI CUNOSCUT?

DE CE m-ai căutat, oare

Dacă o CURVĂCHIAR, ai avut?

Ce zici, cum îți este

NEVINOVAT

32 de ANI… MORT să fii?

Pentru un MÂRLAN… care și-a făcut doar un joc cu tine

Și scuipă pe sufletul tău apoi!

… CREZI că ȘTII?

*

Sigur că n-ai cum să știi, MITOCAN

și niciodat’ în țeasta-ți nu va cânta…

Când pe mă-ta ai studiat-o prin gaura cheii, la ALBIT

Ocupându-se cu colegii de clasa ta!

*

De-aia te-ai căcat pe Colegialitate…

_________________________La Facultate?

Sigur, VIȚEL!

Dacă VACA ți-a zis că-i bordel!

*

De aceea ți-ai căutat repede și CURVA!

Ce bine v-ați mai gasit… adunătură!

=

TÂMPUL cu TÂMPA!

Amândoi

Fără cel mai mic grad de civilizație!

A naturii mare aberație!

=

 Doar cu un nivel!

De BORDEL!

*

… Acum știu și de ce era zăbălată!

Totdeauna!…

La colțul gurii!

Pentru proiectul tău, BOU

Măsura mereu diametrul PULII!

*

De ce, atunci, de pânzele în vânt te mai văitai?

???Nu ți-a zis nimeni, până la mine, cât de mică o ai???

Nici măcar nu-mi amintesc de ea!

De banană_____________Da!

Era ceva NOU, chiar și ea…

Dar… de râmă?… 

Ba!

*

*

*   *

Dar, să-ți mai spun ceva, PULĂ?

Numai ăia cu nivelul tău… cred că M_ A_R_E e bună!

Pentru Dă-i și Dă-i!

Pentru CURVE și FUTALĂI!

Dar, dacă inima este goală și mică…

Și parul ce n-a liniști-o pe mă-ta… E tot… puțuli!

*   *
*

*

Nu te-ai gândit de ce așa disperată albea

Că pe niciuna nu o ierta?

Asta se ZICEA!

_______

Mulțumesc, Siguranța!

*

Și... De unde, tuMARE să o fi avut

Dacă mă-ta la alții a vrut??

*

**

… Mugești, CORNUT?

Asta ți-o spun, așa… pentru Revederi!

Poate mai ai curaj, cine știe

Pentru simțul realității!

Dacă mai ceri!

**
*

Scuză!

Am uitat!

Zlătăreasa doar la MILOGIT și FURAT

te-a învățat!

*

17. 04. 2013

14. 07. 2015

*

https://oamenicasobolani.files.wordpress.com/2013/04/om-cuvant-si-derobare-si-o-fecioara-intre-4-taratoare-dar-sa-le-vezi-pe-alea-degeaba-mbatranite-si-mai-necoapte-si-mai-izinite.jpg

*

om-cuvant-si-derobare-si-o-fecioara-intre-4-taratoare-dar-sa-le-vezi-pe-alea-degeaba-mbatranite-si-mai-necoapte-si-mai-izinite

*

*

Și pentru acei care se îndoiră de fundamentul acestui „MEMORANDUM“… încă o dată: QUOD ERAT DEMONSTRANDUM!

*

https://oamenicasobolani.files.wordpress.com/2013/04/fire-ai-sa-fii-blestemata-gura-dracului-ce-poarta-minciuna-in-lumea-toata-spurcata-mana-de-carne-infipta-de-ma-ta-n-coarne-semnul-vietii-sa-mi-rastoarne-kopie-kopie-2.jpg

*

fire-ai-sa-fii-blestemata-gura-dracului-ce-poarta-minciuna-in-lumea-toata-spurcata-mana-de-carne-infipta-de-ma-ta-n-coarne-semnul-vietii-sa-mi-rastoarne-kopie-kopie-2

*

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.