POZA…

17 Apr
„Eu promit!
CHIAR daca numai de 6 luni la computer „ma joc”…
Am sa-l gasesc Candva pe INGINERUL DOBITOC!”
*
**
Ialomita – Ziarul Obiectiv Ialomita — Primarul municipiului Fetești …
http://www.obiectiv.net/primarul-municipiul… – Rumänien –
2 Iun 2012 – Joi, 24 mai, liberalii și-au lansat oficial candidatul la funcția de primar al municipiului Fetești, pe actualul primar…
ORIGINAL pe care, candva,prin 2014, “mi-l dadura gata“
Ca sa tina iarasi aproape toata sleahta!
Ca, daca doua poezii nu au gandit lasa
Si am venit la BLOGUIT… Nu-n gura le-ar pica?
APA!… Si aia, chiar la moara
Cand haita mereu urca, tragandu-va pe sfoara
… In Era bibi-CIOARA!
Ce bine ca la asa Spectacolas de Gala
Bilet nu mi-am luat
Si putin-am spalat
Decat sa vad ce scoala
Tot mesteca, in oala
Cand Gloaba dadu-n Boala
Maririi postnatale
Cu mostenitori de jale!
Cum putura ucide
Asa pot si decide
Si cercul se inchide
La ei… Pe piramide!
Dar,  banuiesc ca cu 1/4 de ora, inaintea unuia, fusei mai treaza
Si am pastrat ce astia tot blocheaza.
Ca daca hotii iti furara din malai
In ceasul X si de-o fi ultimul pricepi langa ce stai
Cand scrii despre-un BUHAI!
ACUM:
Primarul municipiului Fetești, Gheorghe Catrinoiu: “În acest oraș …
http://www.obiectiv.net/primarulmunicipiului-fetesti-gheorghecatrinoiu  Im Cache
Hei! Susţine ziarul Obiectiv Ialomiţa pe Facebook apăsând butonul Like de mai jos. Mulţumesc mult de tot! 🙂
IN LOC DE:
2 Iun 2012 – Joi, 24 mai, liberalii și-au lansat oficial candidatul la funcția de primar al municipiului Fetești, pe actualul primar…
Ca, Linkului i-au tras, demult, cacati chiloti
Sa fie onorat tot neamul… Ca PIPI!… Fara sa-l stie Toti
Ca azi, la lustruit, si-o indesa si tarla de nepoti
 … Ca nu degeaba-s “hoti”!
 

image001

*

Ce zici „colegiimei”,

Tot aer am suflat cand asta am spus?
Ti l-am gasit deja pe sobolanul ascuns!
… Cred ca sta azi ca bagator de seama la aia Galbeni!
De oftica… sau de altceva?
Ce bine si-a ales culoarea.
A stiut ca eu CACAT l-oi boteza?
Ce ti-as da Linkul ca sa-l vezi pe Anonimul…
Nimic spunand in cadrul gasit
… Insa cred Ca ii este prea potrivit!…
Si acum profitand inca de pagina ta, il mai intreb cate ceva…
… Sa te intreb FUTALAU, de ce-ti atarna colturile gurii asa?
… Caci mi-e greu sa te clasific doar ca pe TAUR COMUNAL bine indopat…
De aceea ti se revarsa gusa?
… Sau ca pe o JAVRA=BULDOG… sa te clasific…Ce zici nu-i adevarat?…
Ai lins-o prea mult pe CURVA si amara o fi fost totusi pana la sfarsit cand ti-a dat?
Caci altfel nu-mi pot imagina ca din cauza tristetii…
Asta-ti sta de citit pe fata-ti de cacat, PROSTIA-TA!
… Sau… Constiinta ca ai putut face asa ceva… Acum te-o freca?
… Sau tot nu ti-a iesit socoteala cu BANII cumva?
… Caci masina cred ca ai deja…
CE zici MITOCANUL lui ma-ta?
… Si te lustruiesti azi cu prosopul… la etajul spurcat…
… Pe teasta unde numai GUNOI ai purtat?
… Poate ti se mai aeriseste creierul in ultimii ani… BADARAN!
… Dar cui va mai ajuta toate astea… Al ma-tii PLAVAN?
Nu-mi spuneti ca nu este specific pentru un PARVENIT!
… Aveti grija cei ce pe mana lui in siguranta va credeti…
Caci inca SATARUL nu si l-a pregatit…
Daca ochii i-au sclipit!
**
*
Kamikaze,
… Oare astepti sa te rasplatesc… Dupa straduinta ta?
Cred desigur… ca ai merita!
… Il gasesti pe prima!
Daca ai tine-o acum insa… CHIAR!!! pentru tine…
… Si nu ca Shakur ai fi din cand in cand…
Faci tot ce iti vine!
Dar el este cum am zis needucat…
Caci altii ca pe BOUL l-au tinut…
Din Grecia l-au adus si doar mancare i-au dat.
… Insa el cand este „neascultator”
Si mai drag imi este… Caci are un suflet ce nu-l are orice om!
… Cauta marioneta… care daca DOUA n-a avut…
Si le-a cautat… Sa nu-l ploua… oare in gat?
… Aceeasi mutra si in ziua aceea si-a pus…
Cand ghioaga de la ma-sa… pentru mine si-a adus!

*

Si DE CE FUTALAU…

mutra de inmormantare ti-ai pus… cand te aflai acolo, desigur, la DEFILAT?
… Ti-oi fi innecat eu corabiile… cu ceea ce pe „colegiimei”
Nu demult… pe 15 Mai ti-oi fi dat?
*
… DOAMNE, multumesc ca iarasi asa le-ai mai potrivit!
… Cand TOCMAI AZI… 15 MAI…. are ASTA de citit!
… CLAR si pe CURAT!

De parca ma-sii la ALBIT i-a ajutat…

Licenta de  ajunge la SEX!…

Fara sa te chemi VIOLATOR!”

ASTA ti-a dat scoala… ABATOR!
Cand nu ai auzit la curva-muma-ta…
Ca cine-i OM, se poate singur educa!
*
… Doar nu vei fi banuit ce in acea zi „am cantat”?
Sau poate ca intre acele 2 zile… chiar erai CACAT?
… Zilele lunii… FUTALAU SCELERAT, cand altul m-a insurat?
… Ori vrei sa-mi spui ca pe KAMIKAZE cu povestea mea te-ai delectat…
Unde tocmai „Timpul” am dat?
… Nu vrei sa zici ca ai fi inteles ce destin mi-ai pregatit, PROLET
Si cum este viata… cand gandurile ti se rotesc doar in jurul unui PROCLET!?
… Sau pana la data aceea PLECATU’ ti-o fi telefonat…
Sa-ti spuna ca te-ai inselat?
… Ca chiar daca sacii demult ti-ai golit…
Averea tot pe pamant ai sa ti-o lasi… IPOCRIT?!
… Dar cum este cu… „futi, nu futi… Vremea PULII trece”… Ciufut?
Ca chiar de n-ar fi moarta ma intreb… la vizaju-ti… Daca eu chef as mai fi avut?
… Si de altfel in timpul asta… chiar daca a fost „incarcat”…
Da cate ori SUS… multumiri nu am dat?
… Cine stie… chiar de nu am multe ca sa huzurez… Tu, PROST…
Ce nenorocita azi… cu tine-as fi fost?
… Si copiii mei cu tine… CORNUT…
Cine stie ce soarta si mai nenorocita… Atunci ar fi avut?
… Te intrebi de ce nu ma pot opri?
Cat mi-as dori-o… daca ai sti!
… Insa cum asta sa reusesc
… Cand sufletul pana in gat mi se urca cand iarasi gandesc?
Si in loc in fine sa vomit… ca sa ma usurez…
Lacrimile-mi iarasi tasnesc…
… Dar sa-ti destainui ceva TARAN umflat?
Ceva totusi ma linisteste putin…
Nu numai cu frate-tau ci si cum arati azi, BASTARD!
… Caci pe fata-ti sta de citit
Tot cu hrana trupului te-au momit!
Si daca azi restul cunosc… Ce poti…
Ai meritat sa arati ca cei MORTI!
Ca si nuca mucegaita despre care am scris…
… Sa nu faci greseala… Sa o fi deschis!
*
**
… Dar daca si mai atenta la tine ma uit, PLAVAN
Cat de dreptate a avut colega care a spus:
„Desigur ca te ascunzi azi ca un Sobolan!”
Sau chiar sa ramanem… la Taurul comunal?
… Asta apropo la ochii tai… cand pe fata-ti ca intr-o carte am de citit
Si si mai rau imi este, vazand azi, cine m-a batjocorit.
Sau te-o freca…
Ce am zis despre frate-tau, PUSLAMA?
… Cum ca ma-ta doar l-a fatat…
Ca pentru tine sa-l aiba ca pe porc… candva… De sacrificat!?
… Ce bine te am de vazut!… Cred ca mai multe vad decat ti-ar prii.
Asta n-as fi putut-o face nici daca poza de atunci, ti-as avea-o aci.
De aceea ti-oi fi dat-o atunci inapoi, CIUFUT?
Dumnezeu a stiut…
Ca voi avea candva POZA ta?
… INSA nu ca sa imi amintesc, cum ai zis… Ca ne-am fi iubit
Ci sa-l vad pe TARANUL, care peste VIATA mea sa hotarasca… a gandit!
… Iar nasul tau… chiar daca acum nu mai este nici un secret ca nu-mi place,
Ma face sa cred ca ceva tare te atrage…
… Sau sa o dau, iar pe ceea ce cu o curva se face?
… Dar uitandu-ma si mai bine… Si amintindu-mi cum umblai altcandva „la dunga”
Ma intreb… pantalonii ce astazi ii porti, Mai aveau loc de cute… ca sa le ajunga?
… Sau iarasi sa zic?… Na!
Asta a fost cu CURVA si cu PROSTIA OMENEASCA!
… Candva dau totusi pe unul de gol… Cu toti BANII lui!… Fara sa mai gandeasca!
… Si ce zici ALA toropit de soare pe scafarlie?
Ti-o fi dat curva papucii… Ca i-o fi si ei, astazi de tine… Ca si mie?
Ti-ai gasit vreo tiganca…
… Cand doar de la satra… mi-ai demonstrat ca ai plecat?
… De aceea porti pantalonii aia… Direct de la cort ti i-a dat?
Sau ai deja un palat?
… Caci daca nu asa… dupa ani mi-ar fi…
Sa deslusesc coloratia de acolo… prin Internet… Ce m-ar mai inveseli!
… Desigur ca si cand eram copil… de Vlasca am auzit
Doar am si zis cum tiganii prin sate treceau cu satra… Dar mai mult la cersit.
Unii din sat veneau apoi pe acolo sa cumpere porumb cand acasa li s-a sfarsit…
… Azi inteleg ca Tiganii nenumarati de pe acolo l-au cam dramuit.
*
Dar oare ce-o fi avut Cel De Sus din nou in gand…
Cand la pasul urmator cu poza ta a venit la Rand?
Oare nu mai poate cu palma azi pe genunchi sa se bata
Si-a gandit sa-ti arate si fata odata?
… Si de ce tocmai FETEsti si-o fi cautat
Locul unde sa dau peste tine, BASTARD?
… Ai plecat ca CIOBANUL… ce pe timpuri FATA acolo isi cauta…
Chiar daca numai o Bovina plesuva de tine mai aminteste cumva?
Tineti-va palariile bine… Caci daca n-o suna, cum l-a invatat ma-sa… BANUL,
Suna candva din el, MITOCANUL!
*
Si tare as fi curioasa…
Aceeasi mutra o sa ti-o pui si la Revederile ramase, Bastard
… Acum!… Cand stii ca pe TOATE… CHIAR ti le-am lasat?!
Nu crezi ca ar fi mare pacat de straduinta lui maica-ta
… Sau sa inteleg ca ti-a cazut pe ochi nu numai palaria,
Ci si coroana de lauri… Daca ti-a scris Maria?
… Nu hlizesti tocmai la varsta cand vei Revedea…
Daca zici ca chiar ai mai meritat-o asa…
… Poate cine stie cand… Chiar de Ultima?!
Deci hlizeste, Masca-fara-expresie
Si GOALA-de-TABLA-fiinta… ce om te-ai tinut!
… Doar nu constiinta sau bunul simt te-or cauta… Dar prin care afund?
Doar nu te rusinezi cumva…
CARICATURA… De ce vei vrea!?
*
**
… Dar ca sa fie totusi clar!
Pe la el se zice… Jagardea!… Halal!
Eu numai ca sa intre cu masina in pluta l-am blestemat!
… Stiu ca nici atunci nu a stiut ce este aia… De aceea n-o fi intrat?…
**
*
… Inca o data de lamurit… pentru un 6 in Loto, PLAVAN…
PLUTA este un copac la marginea strazii…
… Cu un diametru sa n-o poti rata, BADARAN!
… Fa odata Pitesti-Campulung ruta…
Sa nu ramai numai PROSTUL… Doar ALA cu pastaile seci si cu CURVA!

Lasă un răspuns

