Nu-i om acela!

10 oct.
 
 sl21 (1) 

Prin labirinturi si canioane
Imi adun sufletul ciuntit
Imprastiat de lighioane
Ce-n timpul meu s-au ratacit.
 
 
 
Imi strang franturile pe-o tava
Si-n puzzle, astazi, cand le pun
Esenta faptei mi-o dezleaga
De parca as pune un alaun!
 
 
 
Citind prin apa limpezita
Al fiarei profil… Mereu destept
Si-ntr-un ciclon ce ma framanta
Spre alt labirint ma-ndrept!
 
 
 
Caci tot privesc mereu uimita
Cand lacimile inca-mi spun
Ce am purtat si port in mine… 
Cand dintr-un hau ma mai adun!
 
 
 
Si tot mai am ceva a spune!
Si-n somn!… De ani nelinistit!
Scantei se-aprind mereu in mine
Ca cioburi ce m-au ciumpavit.
 
 
 
Ma-ntreb… De ce?… Si pentru cine?
Asta mi s-a intamplat?
Si-as vrea ca randurile mele
Sa dea ceva de invatat!
 
 
 
Sa stie lumea ce-am patit!
… Sa stie!… Ca sa se fereasca!
Ca nu-i om acela ce-a trait
C-asa ceva… Sa savarseasca!

*

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.