Bate bine toba… Pentru fiica-ta!

6 oct.
Dati timpul inapoi!

 
Dar eu?… Prea bine-mi amintesc!
Numai un metru… Era lumea… Fara lume… dintre noi
Ca sa pot clar privi, in ochii tai!
… Si ce rost ar fi avut sa-mi spui… Sa-ti spun!… “La Revedere!”?
Cand dupa fapta-ti josnica… Eram doar o tacere?
 
 
… Ce amintire-as fi avut de rechemat
Cand nu ai fost nimic din omul… In care am crezut odat’!?!
… Cand strigam doar… Nenorocirii care m-a catat
Cand n-am putut capul in lat sa-mi bag:
 
 
“… Nu mi s-a putut intampla!… Dati timpul inapoi!
Cum sa plec murdarita, de aici… Cum a crezut acest putoi!? 
24 de ani, mandra si neclintita ca o stanca in viata am stat
Pana trecu putoiul primitiv cu chef de usurat!
Dati timpul inapoi!… Ce mi s-a intamplat
Nu poate fi adevarat!
 
 
Ca apoi, nici eu sa nu mai pun pasul vreodat’
…  Acolo unde fatarnicia, impertinent, in fata ma mai privi inca o dat’!
Ca doar ma achitase… Si-acum ii era vremea de plecat
Cu poza mea!… Sa-si aminteasca cum a triumfat!
 
 
Sa-si povesteasca ca este barbat!
Si… Ai si tu fata, bai castrat?
… I-ai spus ce SCULA AI FOST ODAT’?
… Ca sa nu aiba GHINIONUL meu!?
Sau… CHIUIE si EA… CUM a facut-o neamul tau!?!
 
 
Sigur ca va semana, FUTALAU, cu tine!… TOT FARA RUSINE!
Atunci, FUTE-O, PLAVANE… Cum ai facut-o cu mine…
Ca s-o bucura ca ma-ta si ca tine… Albitura de Bovine!
ASA ARATI… BA!… De aceea mai rau sa vomit imi vine!
 
 
De ce?
… A fost singura intrebare al carui raspuns i l-am cerut
Dar inteligenta lui, nici pentru atata, sa se screama, n-a putut!
Putoiul… sa se usureze… Cu creierul constipat, nu a mai vrut
Caci curva lui, bagandu-i bani in roti… si foalele i le-a umplut!
 
 

Caci:

Dupa tot Gunoiul… Incununat de povestea cu Salteaua
… Si dupa cum sa vomit, de 33 de ani, imi vine
Cum sa nu-mi pot imagina… ca la parter… Dupa perdelele acelea

… Se uita si-un oarecine!

… La nivelul acestei BOVINE?
 
 
 
Ce zici PULEARCA
… Am nimerit-o bine?
 
 
IN FINE!…?
 
 
 
*
*
Si asta?
Chiar o gasesc potrivita
… Pentru OMENIA ce a fost bulita!
De-un TARAN
Scapat din Baragan!
Cu ce… Lumii civilizate…  Si el sa se arate…
Decat cu ce poate?*
*
 

Fick Dich, Arschloch!
 
  
Ura, Bibi!… Linge-te la sac!
Cine dracu’ te-a crescut cand esti un mare CAC?
 
 
Ura, Bibi!… pentru cati ani vei mai apuca
Bate bine toba… Pentru fiica-ta!
 
 
Spune-i ca din After… ti-a scapat… ma-ta specia!
 
 
Ura, Bibi!… Ipocrit si las uns bine cu slina
URA!… Pentru caracterul PROST… Lumea se inchina!
Domnul lustruit, trecand pe langa basina!
 
 
 
… Si pentru aia 30 de ani, bibi… cu o facultate!
Ca nimic nu ti-au adus… Ca sa-ti scriu o carte!
Acum, lasa-ti aerele cu-ale ma-tii… Si-ale tale fapte!
After imputit… ce nu a gandit ca… After… Ti le scoate!
 
 
Asta. PIPI… Ca sa te REVEZI mai bine si la Facultate
Nu pentru c-ai invata ceva din a PULII CARTE!
 
ASTA…
 
Pentru PARINTII mei!
 
=… ALA plecat in lume
… Doar cu belita CACIULA!…=
 
Care m-au crescut
Sa nu stau lumii in gura!
 
Ca sa le dea apoi

… LECTIA…

 

O PULA!

 
lansare-candidati-fetesti-2 (6) 
 
Fick Dich, Arschloch!… Linge-te la SAC! 
Cine dracu’ te-a crescut?… Cand esti un mare CAC!?
  
 
Fick Dich, Prolet!... Cu nivelul de cultura 
=… Ma-ta sta zgaita ca sa se albeasca si belita PULA!…=
 
  
Fick Dich, bibi!… Si pentru JARGONUL ce ti l-am adaptat 
Caci pentru GUNOAIE… E de invocat! 
Chiar daca… Nu numai conduita… cu asta mi-am socat!
 
  
Si apoi… Nu arati mai bine decat ceea ce in tine porti

Asocial de nadrag manat!

… Sa deschida ale mortii porti!
 
 
Fick Dich, Arschloch!… Care n-ai facut o laba! 
Ca lumea sa nu te fi stiut… Vazandu-mi de treaba!
In loc sa-i scriu despre un NEROD fatat de-o NEROADA!
 
 
Si-acum, PULA de GHIORLAN… Pune-ti-o la treaba!
Doar dorisi ca sa TI-O ung… Cu Poza-mi luata!
Caci desigur ca azi, VACA… Este extra labartata!
Cu calibrul FUTALAULUI fiind explorata!
 

… 

Si mai ai, PULA, scuipat… Cum avusi odata?

Pentru aia… Ce ziceai ca o insori

… Pana ai stiut-o nenorocita si pe mandrie calcata!?

Dar important ti-era  ca de tine este…

bibi

*

6.10.2013 – 12.11.2017

*

 

PULA

 
 
Deflorata
 
!
*

*

Acum

Bate bine toba… Pentru fiica-ta! 

Cand TOT GUNOIUL se aduna… STIM TOTI!… Undeva!

*

… Si ai si PULAI ca tine?

Sa-ti cant si pentru ei?

Ura, bibiPULA!… Aveti si zurgalai!

*

… De ce?

Iarasi… Aceasta intrebare sa o pun imi vine?

… Dar nu la obrazul PULII… Vai de mine!

Scrie acolo, RUSINE?

*

https://oamenisisobolani.files.wordpress.com/2013/10/marlanu-ca-sobolanu-bine-c-ai-dat-doamne-banu-sa-i-umfle-ca-curvele-gavanu-c-altfel-cum-sa-si-urce-anu-poate-cu-inca-un-dric-pentru-ce-nu-pot-sa-zic-ce-mi-facu-acest-nimic-kopie.jpg
*

*

 
 

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.