Epitaf pentru un Pangaritor de fetemari…

11 apr.

https://oamenicasobolani.files.wordpress.com/2013/07/si-doamne-cum-iti-multumesc-ca-mi-dai-un-semn-ca-ma-iubesti-la-cuibul-sobolanilor-ca-foc-le-ai-dat-tiganii-n-lume-i-ai-imprastiat-caci-doar-ce-si-a-needucat-asa-si-roadele-si-a-adunat1.jpg

*

*

*

Pangaritor de fetemari, cu vise-amagitoare, tesute doar cu doi
Nici lumea toata nu-i de-ajuns sa stea azi, intre noi!
Caci, marsavia, din vajoiul inimii tale slute, nu am recunoscut.
… Pe suflet si pe buze, zapezile-n nameti si-n sloiuri mi-au crescut.
 
 
 
Nu asculta!… Chiar daca, pentru obrazu-ti stramb azi strig
De intamplare sau de moarte sa ma tem?… Nu-mi este numai frig?
Cand nu-mi mai trebuie demult, sa-ntreb pan’ la sfarsit
Cine-a iubit frumos?… Cine-a ademenit si-n toate a mintit?
 
 
 
Cine-a avut doar jocu-n gand si-a facut primul pas?
Cine-a plecat apoi, cand jocul si-a facut?… Si-n urma cine a ramas?
Cui i-au ramas apoi peretii smulsi, sa-i tina toata viata rand pe rand?
Cine-a ramas cu gustul mortii-n suflet?… Cine cu noaptea-n gand?
 
 

Cine-a pierdut in jocul masluit si cine jucand fals a castigat?
Cine sa se inlantuie nu a gandit, ca sa nu aiba nici de dezlegat?
Cine-a jucat totul pe o carte, crezand atat in celalalt
Sub cerul purpuriu si prea curat… Mult prea curat?!
 
 
 
Pangaritor de fetemari, cu vise-amagitoare, tesute doar cu doi
… Nici lumea toata nu-i de-ajuns sa stea azi, intre noi!
Caci, marsavia, din vajoiul inimii tale slute, nu ti-am recunoscut.
… Pe suflet si pe buze, zapezile-n nameti si-n sloiuri mi-au crescut.
 
 
 
Indepartat, ca o batjocura, inca mai suna “Te iubesc, Maria!“… glasul tau.
Insa, cum stiu!… Tacerea ce demult astept nu-mi poate fi mai rau
Caci, va veni si dezlegarea cand, sub stele doar voi innopta
Si-atunci, in fine!… N-am sa mai simt ce-nseamna urata umbra a ta!
 
 
 
Pangaritor de fetemari, cu vise-amagitoare, tesute doar cu doi
Nici lumea toata nu-i de-ajuns sa stea azi, intre noi!
Caci, prea frumos a fost la mine-n suflet cand m-ai ademenit
Si prea urat!… Urat!… Urat!… La tine-n gandu-ascuns ce toate a hulit!
 
 

Si azi, pangaritor de fetemari, cand pe toate ti le-am numarat
Ai raspuns la intrebarea:… Cine pe cine, pana la urma, o fi inselat?
Si e acelasi ce l-ai avut parat, in ziua-n care jocul murdar ti-ai incheiat?
Hai, pangaritor de fetemari… Ca insusi Dumnezeu vorba mi-a cizelat!
 

*
*
**

… Asta este o adaptare a mea…
De aceea cel ce a scris frumosul Text, ce m-a urmarit asa,
… Sper sa-mi ierte indrazneala!
Ce am scris eu este… de gandit!… Versiunea pentru o FATA…
… In povestea cu doi… Are mult mai mult, ca femeie, sa piarda…
Si cantecul „Scrisoare de bun ramas” este frumos inainte de ascultat…
Poate razlete… si lacrimi mai cad…
… Insa, ascultand dupa asa o poveste, prima oara dupa 31 de ani!… Ceea ce s-a cantat,
Intelegi ca nu numai nevinovatia si viata ti s-au furat!

*
… Si cum este, MARSAVIA-TA?…
Ai cunoscut asa iubire si curatenie sufleteasca, asemeni celui ce scrie asa?

*

11.04.2013 – 09.06.2017

*

Aici, îmi mai permit un BLINK!

Se cănta numai de pe LINK

Să scot MARE… iar, „bărbatu

Care le avu cu patu

Pentru că, din scăunel

Acasă… Nu s-au ocupat de el!

Dar

Cum eu m-adresez la FETE

Nu le șterg ca c-un burete…

Pentru tine ce-n testicul

Ți-ai pus notă de ridicul

Ca să ai de-un proviant, BOȘOROG, pe al tău drum

Cu florile făcute scrum

Cu nota ta de-a scri galant

C-ai fi și tu barbatMUTANT!

*

DAR  azi, cum Dumnezeu e flink

M-a mai chemat: tilinc-tilinc!

Să-mi pună iar penița-n ink.

Să ai, PÂNGĂRITOR, de-un inc

Când ai secvențe: blinc-blinc-blinc!

Păcat că-ți ștersei de pe frunte

Unde-a gândit să te înfrunte

______FULGERUL______

De-i scuipă mă-tii ugerul!

*

https://oamenicasobolani.files.wordpress.com/2015/07/gabi-cruce-ca-i-o-ciopli-violatoru-cand-o-tuli-dupa-ce-crima-prin-linsare-savarsi-la-fatamare-cum-isi-futea-la-curve-doua-si-avea-si-fata-de-o-ndesa-n-oua.jpg

*

SI… CE DACA
AM TRECUT
PESTE VIETI
,
MAMI???
*
IMPORTANT ESTE
CA
:
AVEM BANII!!!

*

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.