Boscar!

8 Feb

https://oamenicasobolani.files.wordpress.com/2016/02/boscar-la-asa-prestanta-ce-bine-mi-ar-prinde-o-portie-imensa-de-ignoranta-dar-cum-sa-ii-gasesc-masura-cand-pe-lume-l-a-purtat-doar-pula2.jpg

*

Boscar...-La-asa-prestanta,-ce-bine-mi-ar-prinde-o-portie-imensa-de-ignoranta...-Dar,-cum-sa-ii-gasesc-masura-cand-pe-lume-l-a-purtat-doar-PULA.

A fost odată un căcat

Dar cât de mare și moțat…

Numai că lumea nu aflase

Cum ca bășica se umflase.

*

Ce mai știa că n-o să-i pută

… Ca securist și mare tută

Ce-și zise că și-el o s-o fută…

Cât e de proastă și tăcută!

*

Doar luase 30 de-ani în cârcă

Blestemu’ șuierat de-o hârcă

… Să-i fie viața o aberanță…

Ca-n casa lor de toleranță!

Cu ochii numai pe prepuț

… Să nu se uște din cepuț…

Ce mai urcase în 5 ani

Dând iama-n târfe, visând bani

bibi-căcatu’-prea-moțat

Ce se credea că-i un dotat

Și-și petrecuse ani în pom

Cu curva ce îl făcea om

Lingând tărâțe… Lingând dunga

Să-și vadă și el râzând punga

… C-a dat-o-n fine Bunga-Bunga…

Ce se visa stăpân la strungă

… Să vadă oi ca să-i ajungă…

Când din lac-în puț căzu

În facultatea care fu

Bordel select... Cu inovații

Cu un decan pus pe prestații

… C-o educație precară

La demonstrat urcatul lui pe scară

=

Alt mincinos tăind până la oase

Pana la oase!

http://wp.me/p3ncwg-1Xz

Cu Etica și Morala ținându-i doar de 6

Să poată ca să strice și-alte case

… Că-s numai de-ntinat în călimară…

De nu-l mai poți usca de bală

Că a instituit FUTAIU’ ca regulă primară!

=

1… Ești CURVĂ?

… Ce te mai urcă și te mai fut!

2 Ești FATĂMARE ?

!!!… Ești OM pierdut…!!!

 … Cum te îngroapă dacă n-ai nici un scut

= COLEGII care DOAR au PRIVIT și-auTĂCUT =

!!! !!!

*

 …

Cum nu avu și bibi un mentor

=

Un bărbat drept cu glas de stentor

S-a-nfipt ciobanu’ în peleacă

Iar mâine?… Numai pula pleacă!

=

Fosila ce prin ea există

Ținând morțiș să-mi stea-n revistă

Când în bordel fură ca beizadele

El și cu târfa lui bune de trei lulele

De nu temură nici o întrebare

Când căutau o confirmare

Că-ntre curvari este futaiu-n floare

De e dispută cu o Fatămare

!

=

Ce dacă-i hâdă și bălțată

Vaca de alții calibrată

Ce și-o țin bine împilată

Dacă i-au dat răgaz de mine joc să-și bată

?!!!?

De n-ar fi fost tot ce-a urmat

Ce viața deodat’ mi-a curmat

!

=

Într-o seară… Tânjind bârfa

Nu-și mai strigă la parter târfa

Ci pe Maria!… Sub fereastră…

Că-i „Moș Gerilă“, o sihastră

Ca să-i scutur bine sacu’

Pân’ din borș crapă Futacu’!

Ăsta-i mascatu’ ieșit la bal

Fătatu’ ursit să moar-un banal

… Ce-și ațâța târfa…

Și el pe pistă

Ca Futalău’ ce la două insistă

Și tot mai mare-i scos…

Că-i bibi-IZ-dă

… Ce mă tot căuta din a curvei pizdă…

Cum și-a zis-o împinsa-n hoit de cal

Bășica neînțepată de vreun tribunal

Al sus-pușilor luați de un val…

Așteptând doar un signal

Să poată debarca la mal

Desăvârșindu-și actul criminal

Români mutanți, clămpăi bine formați

Soldați de plumb alienați

Buboaie umflate… Hoți gușați

La fel ca ieri și azi tarnați!

Nu cred că vă mai deșteptați

Din generații de ratați

Și că pe-ăștia îi turnați

Când am fugit de-așa turbați

… Ce să-mi mai ziceți despre frați…

Dar aici… Sânt premiați

=

Căcații moțați ce îmi furară anii!

=

Lașii ascunși ca ȘOBOLANII!

*

Uitați cum dădu bou’ buzna în arenă

Arzând să-l scuipe Dumnezeu pe scenă

Să spun de ce vă macin-o cangrenă…

C-orice blestem se cuibărește-n umbră

Iar dâra o să ducă și la ființa sumbră!

*

Așa cum duse și la Boscar

Și la actorii diletanți visând la Oscar

Care îi mângâiară tigva

Că s-a păstrat și el, ca ei, relicva

De-apoi, cu scuipătorii ăștia de semințe

Umblând doar din ședințe în ședințe

Înfierbântând futaiu’ că nu tem consecințe

Dacă învățământu-ndesară-n dependințe

A învățat și cum să dea sentințe!

*

Și… Cum s-a vrut la rodeo

Mi-L prezentă și-n video

Să-l văd că-n balt-a zăcut packu’

Decând l-a scuipat pe saracu’

De-așa i se mai duse lacu’

Că, în Fetești La primărie

Și-a tot turtit la sculărie

 Așa cum se-așeză pe pălărie

Mumia asta ce mă-mbolnăvi de afemie

Ca 31 de-ani cocon să-și fie

Până-ncepui să-l iau felie cu felie

Și uite, ce mai moț ‘l-înnobilează în chelie!

… Ce zici de toate… TU… Mărie

???

Sedinta Consiliului Local Feesti – Martie 2015

*

Acum… Când Revederile-s pe ducă

Și viața-mi fu o sumbră de nălucă

Că-n colțurile lor, circarii ăștia-n ghetto

Pe șest mi-o prefăcură-n neto

Am priceput… De ce atâte-am strâns

De ce pe urmele pierdute-am plâns

Știind prea bine că n-o să mai calc dincolo

Cum pricepui și că-MI trimise pe Apolo

Să strig din lumea mare, într-acolo

:

Ce le mai stai, Boscar!… Sulacu’

Mutanților pe care-i cați că-ți țin colacu’

Ăl milogit și calculat să-ți umple sacu’

Că boașele-s pleznite de mă-ta cu daracu’…

De-n fine, pot să zic:… Luate-ar dracu’!

*
**

Fluturele…

http://wp.me/p3ncwg-kq

Fluturele...

*

Lasă un răspuns

