Cât de departe ajunse un căcăcios ce fără nume-și sapă ogorul lui scârbos, ca nimeni să nu afle până am să le scriu:… Ăsta e doar un josnic futangiu!

21 Noi

Dumnezeu cu-nc’ un STROP mi-ajută peste HOP

Ca aici să spun: STOP!

Chiar de-aș scoate un DOP

Când, legate-s în SNOP s-afișez doar un MOP!

*

Este drept, fără chică c-a dat de-o gagicăăă

RÂIOASĂ de pică

Să-i ia din BURDUF că-i plin de NĂDUF…

C-a crescut în PUFF

FUTANGIU’ MULĂ definit prin PULĂ!

Deci, nu-mi stricați ce-mi aduce PRIM PLANU’

Că doar n-o să vă pun să cătați voi MÂRLANU’

*

TV IALOMITA – Sedinta Consiliului Local Fetesti – martie 2015

*

În secundele unde adoarme, bea apă

Mestecă gumă că și cu salivă se-adapă…

Se scarpină la nas și chiar nu puțin

Cred că a bănuit că și cu asta vin…

Când și-a putut slei CURU’ pe scaune

Că nu fu chemat să plătească DAUNE

Ca SUS-ȚINĂTOR al acestei faune

!?!

Deci, sânt numai secunde da-mi pare că se-ntreabă

„Ce caut eu aici?”…

„Păi, nu…?”băi, ăsta

Ca băgător de seamă… Nu că ai multă treabă?

Și… Ca să urmăriți… De nu aveți ce face

Încă o dată că și ața doar bine răsucită intră-n ace!

*

*

PRIMARIA CU PAUNI

… Scrisori pentru CĂPCĂUNI

Uite cum le mai aduni să pui la reuniuni!

Gândesc că dacă PĂUNU’ vă-mbucură-n FETEȘTI

Prin URZICENI n-o trece să-i zic de București…

Și aceste povești…

SINTEZĂ… Ca de lipit pe freză!

**

TV IALOMITA | Consiliul Local Fetesti

tvialomita.ro/?page_id=66

Diese Seite übersetzen

Consiliul Local FetestiSedinta Consiliului Local Fetesti – Martie 2015 … if it is disabled in your browser. Sedinta Consiliului Local Fetesti – Februarie 2015  …


*

Păunași de Urziceni
Dar, ce faceți cu ȘOBOLANU’ ținut în Fetești cu coceni?
*
Urziceni B-dul Republicii 27 Bl. POLI
Alexandru Dobre………………. OM MARE făcut cu polii
Că din Facultate aștepta doar SOLII
Cu-nsemnele colii…

Dumnezeu vă invită c-are o levită…
De față cioplită în partea din dos
Și-n față… Mai jos!

… Ca de GĂUNOS!

Păduche de lemn împuțit ca semn
Pentru cin’ nu crede că DUMNEZEU ne vede!

Uitați ce se mai plictisește

!!!
… Nu simte cum mucegăiește
Sau iar pe-acolo se FETEȘTE
Că FETEMARI iar logodește…
Când țeava tot ca-n CURVA lui Adina Cozma din Buzău ș-infige-ăst PEȘTE?

*

Și, bă, ăla stând în RÂMĂ
Scuip-o odată și nu mai revalorifica la aceeași gumă!

Doamne, ce mai troglodit!

… Chiar așa CURVELE te-au supt de te-au belit???

SAU

Dacă tot venii de-ți spărsei bula

Ținuși să-mi demonstrezi ce-a fost cu PULA

Din CURVĂ scaosă, de îmbrăcași cagula

Să mă poți terfeli cu ea și cu MINCIUNA

Când CAPRELE știură că te-nghite văgăuna

Dar mă-ta-ți zise să îi mai tragi una

!?!

„PĂI, NU” că așa se roade, VITĂ, guma

Și asta-mi demonstrași acuma

???

BUNE MANIERE n-ai nici măcar acolo-n dos
Unde-ți este locul… Făt LIBIDINOS!

PĂUNAȘ smuls de pene, dacă asta ți-ai ales să-ți fie FRUMOS
Uite ce-i de tine!

=

Doar un PĂDUCHIOS!

Șiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii…………………………….???

Vă și anchetează???
Tot n-ajunge BANU’, GUȘAT fătat de-o iapă brează
Care CU CE ARE… DESIGUR… defilează

!!!?!!!

Șiii…

Cu

ANONIMU’

=

BĂGĂTOR de SEAMĂ

Nu le-a nimerit…

Dumnezeu ce pasul mi-l conduce să ȚI le fi rostit

… Ultimu’ IEZUIT?

Ce mi te-a mai lustruit de vruși tichie de mărgăritar

PITIC SCÂRBOS numit de taică-tău MĂGAR!!!

&

Nu c-o să treci la anu’ iar pe la REVEDERE?
=
Ca să-i cați pe cei 35 după ăi 30 când n-aveai AVERE

… ???…


Să mai strângeți hora pulimii cu decanu’
Să-ți mai călești a 7 oară, cu CURVA ta ciocanu’!
… UITE că iar pică…………….. 7
=

Ca ĂIA de care nu avurăți parte!
*
Să-i zici MULȚAM că TE-A instruit, MITOCAN
Ca să-i cânți din drâmbă prin facultatea unde CURVA-ți facu proiectu’

Când TO FUCK vă era program dacă ATÂT vă duse INTELECTU’!

???

Cine să vă fi făcut acolo ANCHETE
Când CURVARII aveau la CURVEEEEEE, ca și mai astăzi… Iete!
bibi ce arăți a BOBLEȚ…

Ce TE-A prins DUMNEZEU, PEȘTE, în NEȚ!

pinginer NESĂBUIT

Ce bine te-au mai călărit

De-așa mi te-au potcovit!

*

**

Când de mâna ta pășesc

HOȚU’ să-mi încercuiesc cum gândi că nu-l găsesc

DOAMNE, cum să-ți mulțumesc

?

Cât o mai fi-n față, Doamne, știu acu’ de-astă PAIAȚĂ

Ce-a ieșit ca mă-sa-n piață

O TÂRFĂ ca precupeață

Să se vândă c-alte TUTE România de-astea pute!

… Și acum… când e-așa slută

Ia vezi TU…………………… Ce-o să mai fută

Pămpălău’ ăsta stors, de la BOTEZUL TĂU întors

Că-i făcea mă-sa o scaldă doar cu BORȘU’ ei și-n haldă!

Și-o vedea cât e de fript

PEȘTELE ce-aici îi stă împachetat în script?

În ZESTREA ce i-a dat s-o care la plecat

Că uite cum se duse și-a lui PULICĂ „floare“

Toată-i UN MUCEGAI!… Un BOȘOROG fără ONOARE!

Ce mai BĂȘICĂ dezumflată!

ĂSTA ce-n noapte m-a strigat la poartă

… După ce-mi scuipase-n SOARTĂ

Doar în VISUL meu, TU, Doamne ce știai că-l PUI în ramă

Pentru lume-n epigramă

Să se vadă bine-n dramă HĂNDRĂLĂU’ fără coamă

SCUIPAT de viață ca o poamă ce-mi pigulește cam în scamă…!

=

Uite ȘOBOLANU’-n ROATĂ

Nu s-a trezit că-i prins să sar-odată!

Străin mai e SĂRACU’ ce avu-n ochi doar sacu’

Și uite ce-l îmbracă…

O țoală ce-l dezbracă pe ăsta prins de cracă!

Un fel de Quasimodo încarcerat în cabinetul lui de GROAZĂ

Ce zici bibi-PULĂ

Sau să-i zic lu’ alexandru picat pe-aceeași fază…

Când MOLIILE vruși ca să te roază

Nu te miroși a GĂOAZĂ

?!?

Și zii, mă… FĂRĂ NUME

NICI ACOLO nu-l ai când te scoaseră-n lume?

Este bine ca LAȘ, băi, CĂCAT pe făraș

Când HOȚIA-ți stă-n pași și te dai cu pungași

???

Ai copii să le lași ȚARA und’ te CACAȘI

Băi, FUTAC de provincie

O iertași de vreo uncie

?

Sau… Dacă nu ți-au dat nume

Te-au înfipt bine-n sume…

Ca decanu’ tău prost încastrat bine-n post?

Ca să-i dea mai de post despre TOT CUM A FOST

tu…………………………….. ANOST

DUMNEZEU… Tatăl NOST’

!?!

Ce mai privire DOBITOCEASCĂ!

De BOU

!!!

Să vă mai întreb, oare, din nou

?

Dacă ați putea crede

Ce suflet are ăsta când acum i se vede

!!!?!!!…

Că în timp ce eu i-o interpretam ca pe a unuia cucernic

ȘOBOLANU’ dichisit ca GUNOI etnic

Visa să-mi soarbă secunda când mă-ngropă în ÎNTUNERICUL VEȘNIC!

De când mi te puse sub sfeșnic…

În lumina asta, NETREBNIC

Povestește DUMNEZEU DE CE poți fi tu vrednic!

Cântăriți, OAMENI BUNI!

Nu  cere cununi

!

TV Ialomita Sedinta Consiliului Local Fetesti... PANGARITOR de FETEMARI

* * *

*

PÂNGĂRITOR de FETEMARI făcând cu viața mea negoț…

Cenușa timpului… Eu, scrib ce i-am smuls MASCA ăstui HOȚ

Asta e tot ce mai rămâne!

VIAȚA n-o să înceapă mâine!

*

lansare-candidati-fetesti-condamnatii-fara-vina-cer-sa-se-faca-lumina-inele-de-casatorie-pentru-un-pangaritor-la-visterie (2) - Kopie

* * *

*

lansare-candidati-fetesti-2-3-porcirochez-pula

* * *

*

Lasă un răspuns

