Dar, pe coridoare, Studentele mai ciripitoare Spuneau povești… Chiar de început!… Care și mai gânditoare M-au facut!

28 Oct

Dar, pe coridoare

Studentele mai ciripitoare

Spuneau povești

… Chiar de început

Care și mai gânditoare

M-au facut…

*

… Oare… Oare…

Oare?

Ca fată săracă

Și de nimic uzurpatoare

O să mă pot zbate

Printre atâtea târâtoare

La pat căzătoare?

Voi găsi aici

… Puțină onoare?

Ca după 5 ani

De strădanie

… Cu fața la soare

Să ies, totuși

Ca învingătoare!

… OARE?

*

Dar nu bănuiam

Că-n lumea treceam

Unde lustruiala

Și cu poleiala

Și nesinceritatea

Îmi vor terfeli

Temelia vieții

Și că mi-or fura

Și anii tinereții!

Că visele așa mi-or muri

Când frântă

… Și-mbrâncită

De-acolo voi ieși!

Dintr-o cloacă goală

Spoită ca școală!

Căci, de Omenie

Nu-i nimic să fie!

Etica, Moralul

Le-a supt doar oralul

Când, la practică

Actul chiar se dă!

Toți cunosc demersul

Dar zgârcesc cu versul

Și de ești retrasă

Nu ai loc la masă

Căci multele fițe

Împletesc la ițe

Cum să-ți pun-o brâncă

Chiar de pe o stâncă

Gâtul să ți-l rupă

Sufletul să-ți frângă

Ca să îți arate

Că ele au coate

Și le pot pe toate

Căci, s-aibă cuvântul

Făcură jurământul

Așa să parvină

Prin colile cu tină!

… Notele se-mping

Titluri se ating

Pân’ la repartiții

Dacă nu-s Justiții

Caci… În facultate

Nu-i sinceră carte!

Furtișag de gală

Clasa îți doboară

De ești om simțit

Și neponegrit!

Dar nimeni nu spune

Lucrului pe nume

Doar bisericuțe

Miaună călduțe

Și sub grele preșuri

Așa se strâng leșuri…

Și de nu te dai

În rândul de scai

Nici dreptate n-ai!

Nu te-or lua în seamă

Nu te-or pune-n ramă

Te-or privi doar reci

Când prin necaz treci

Făcut de-un borfaș

Crescut la oraș

Ce se da ciobănaș

Dar, neavând oi

Dându-se de soi

Visând doar puterea

Umbla după tute…

Doar fițe vândute

Să-și strângă averea

Căci, în bibilică

Nu îi zăcea mierea!

COLEGIALITATEA... a fost privita de multi, pe-aicea, cu ochi reci... Ne-am intalnit intamplator si-am strabatut niste poteci

De-aș fi gândit

:

Ca să-și adune BANII

La DEFORMĂRI

Năvală dau ZLĂTARII

!

S-o caci ce fu numită… A ăstuia facultate

Când Maidanu’ ceru FUTAI și nu DREPTATE

Prețuind o nouă formă de “colegialitate”

Obrazul fiind doar cârpa Fardatului a toate

Că ăștia știu doar una!

=

Prin față și prin spate

Când își purtau insigna LOR, de SECURITATE

Dar, nu ca azi, pe scenă, cum bibi-n lume-o scoate!

Cu TÂRFELE

Să nu te duci la școală

Că asta e MORALA

!

CHIAR și în CAPITALĂ!

=

Pășești doar într-o CLOACĂ GOALĂ!

Cândva

Cu tine se măsoară

!

Și…

Când LICHELELE te trag pe SFOARĂ

Ei doar hlizesc când te omoară

!

Când tot săpau pe alții, neștiutori rămăși

Ce logic-ar fi fost să-i dea de gol pe LAȘI?

Și cum să mă fi pus, pe min’, domnu’ decan

Față în față-n fine cu acest ȘOBOLAN

Când aveau fața-ntoarsă… De nerecunoscut

Iar COLEGIALITATEA le fu BUN de FUTUT

!?

*

Așa că, luați aminte… Cei ce o prețuiți!

Să nu fiți, cândva… Niște dezamăgiți!

der-schrei-STRIGATUL... pentru COLEGIALITATEA in facultatea unde pepiniera SECURISTILOR e ridicata din PLEAVA pupincuristilor

… 

Astea le-am scris și pentru anii… Când rana mereu mi-a sângerat…

Când am înțeles… Mai mult… și mai mult…

Că pe Colegii Mei n-am să-i pot revedea… NICIODAT’!

Și cum mi-aș putea uita rana… Când Cuțitul va fi mereu înfipt?

Căci nici la asta să se gândească… Nu a putut face… TÂMPIT!

*

Lasă un răspuns

