Doar pentru scurt timp!

20 Oct

Pentru cea/banuiescsau cel care cauta dupa:

  • cu ce se curata mucegaiul depe salteaua de pat 1

    Banuiesc ca de pe aici raspunsul nu l-a luat, deci:

    à la Radio Eriwan:

    1…

    O poti stivui ca si bibiPULA, peste alte saltele,

    In speranta ca nu s-o prinde nimeni ce este peste ele!!!

SALTEAUA… Nu aia pe care dormea cu CATEAUA, ci… Cea de DEFLORAT… pe care bibi tinu sa o vad neaparat… SUS pusa ca altfel, mi-ar fi scapat!SAU

2…

O arunci daca nu esti

lebensmüde

… cum asa de frumos suna pe aici, aproape la fel de haios ca si comicul romanesc pe care rar il intalnesc, sau, pe intelesul tuturora,

Daca nu esttroglodit…

Caci, cu MUCEGAIUL nu este de glumit!

???

Sau vrei sa te sinucizi in rate

?

Vezi SOBOLANU’ care daca mai istet era… nu mergea asa de departe

Ca sa i se dedice o carte

Cand de MUCEGAI avu, slava DOMNULUI, parte

Ca sa-i iste pe-aicea FRUMUSETI in SENSURI brodate

Sa II MULTUMESC de cate-mi mai scoate

Caci, LIBERTATEA CERULUI nu e ca gheara gerului

=

Napasta hangerului din toana temnicerului

!

Acum, cred ca ma razgandesc…

Si-asa vroiam sa II MAI MULTUMESC

Caci cand iarasi o idee imi sta pe alauta

Adeseori ii zic un „Doamne-ajuta!”.

*

2 răspunsuri to “Doar pentru scurt timp!”

  1. Mishuk 21 Octombrie 2015 la 1:10 #

    de cand ti-am descoperit blogul am ramas perplex de uimire. abordezi subiectele „dureroase” intr-un mod atat de haios, incat toate mizeriile cotidiene nu mai par atat de gretoase. par mai rau :)))) nu stiu daca la ora asta sunt suficient de coerent incat sa ma fac inteles, exact cum trebuie. pe scurt admir satira ta. am vrut eu sa te complimentez mai din timp pe mail, dar mi-era sa nu-mi iau vreu „ciocan” in cap. de… viata 🙂

  2. Maria Günther 21 Octombrie 2015 la 10:26 #

    … Mulțumesc, „ultimul meu mohican“!
    Aicea, doar pare ca este CANCAN…

    Satiră!(?)… Sau… SATÂR???
    Dacă ai știi cum uneori mă târ!…

    Spun despre hoții care la rând m-au prădat
    Pentru că este drept să se știe la ce s-au dedat
    Și cred că și timpul când puterea avui să le-nșir
    Are rostul lui… De aceea Îi țes orice fir!

    Nu știu dacă hârtia albă este de vină:)))
    De nu mi le mai înnâbușește-n surdină
    Dar, scormonela-n morminte
    E ca vulcanul ce erupe-n cuvinte…

    E-o ușurare pe-o parte, pe alta-i mai rău
    Însă-mi spăl din cenușă avutu-n părău!
    … Nu bănetul pe care-am scuipat totdeauna
    Ci acela ce-mi zice că mă vrea numai una!

    Știi cum este când ai găsit un bulgăre de aur?

    Cine ar schimba soarta pe-un taur?

    Doar Shakur îmi lipsește să-i mai pun niște lauri
    Că prin graiu-i câinesc… Omenesc pentru fauri
    Mă-ndemnă s-am curaj!… Să despic la balauri!

Lasă un răspuns

