Șapte!

9 Oct

shutterstock_105822167 - Kopie

Șapte zile, șapte fapte

Șapte-n primul strop de lapte

Șapte, c-am răzbit din noapte!

Șapte-oi fi și numai șapte!

*

Șapte, ca la sân adus

Șapte, ca în leagăn pus

Șapte ancorat în mine!

Șapte îmi va curge-n vine!

*

Șapte… Că îmi dau o casă

Șapte… Că mă pun la masă

Șapte… Că mi-au dat un nume!

Șapte!… Ca să-i port în lume!

*

Șapte prinși în ochiul minții

Șapte care-mi spun părinții

Șapte ani!… Atâta!… Șapte!

Șapte în ecou de șoapte!

*

Șapte-n floarea primăverii!

Șapte până-n pragul serii!

Șapte ani cum au trecut…

Șapte în necunoscut!

*

Șapte ani pentru un start

Șapte oamenii despart!

Șapte-n suflete intacte…

Șapte ani înscriși în acte!

*

Șapte… Firu-nțelepciunii!

Șapte… Păcura genunii!

Și pentru fărădelege…

Șapte scriși de altă lege!

*

Șapte ne fac oameni!… Șapte

Ca-ntre zi și între noapte

Șapte ani!

… Atâta…

Șapte!

*

Șapte ne ridică

Șapte ne și pică

Și… La o adică…

De ei avem frică!

*

Lasă un răspuns

