În URZICENI, lângă gară, îngropată-i o FECIOARĂ… Dar DUMNEZEU mâna-și coboară și din ȘOBOLANI doboară Că m-o ridica din zgură să-mi pună iar vorba în gură Căci ADEVĂRUL nu-l îndură!

13 Sep

https://oamenicasobolani.files.wordpress.com/2015/09/deci-da-i-ma-tii-un-fick-arschloch-pentru-care-fu-musai-glasul-sa-mi-ridic-cand-dupa-ai-7-te-scoase-un-calic-oameni-de-nimic-2-kopie.jpg

*

Deci da-i ma-tii un FICK... ARSCHLOCH pentru care fu musai glasul sa-mi ridic Cand dupa ai 7 te scoase UN CALIC OAMENI de NIMIC (2) - Kopie

De când își dezveli fața DRACU’ căzut din căruță

Despuiată îmi e viața!… Despuiată și desculță!

***

Uite cine mă cătă să m-arunce în CALVAR!

:

Hăndrălău’ unei curve, rudimentar colivar!

Și BASTARD și un CURVAR

Și ferchezuit cu VAR

… Că la el…

Nu e AVAR

!

Ca și mă-sa… Tot un prost!

Ca și mă-sa-nfipt în par

Să nu-l prinzi că-i un zlătar!

=

Doau paiațe gemene ce într-un punct fixate

Se răsucesc, se freacă și vi le spun pe toate

Despre curvari și curve postați tocmai la gară

Unde-i un dute-vino și… Când o fată omoară

Porumbii-s numai martori pÂn’ Dumnezeu îi cAră

!

Oh, mamă, cum viața se duse

și uit’ ce scrisoare-mi aduse…

Că prin gaura cheii tale lăbărțate, de unde cine vrea gustă

Mi-am făcut lumea mea cea îngustă

Ca să stau după pildă-n lacustră

Coțăită javră spurcată

Care la origine cată!

*

Hai, mamă, că azi-mâine cu toate om încheia…

Hai să-mi mai bag PULA că mi-o muri cumva

Hai să-mi mai bat joc de ea…

Că nu moare buruiana rea!

Hai și tu…

Că mai număr câți mamă te-au futut

Că și cu păpușoii tăi gurile s-au bătut

De-al dracu’ de-ADEVĂR… Ce-l mai răscoli vântul

De-a-nconjurat și pământul

Dacă n-avem caracter și mai nimica sfânt

… Și doar ca să nu ragem le scuipăm în cuvânt

Să spună DUMNEZEU  doar o vită sânt!

Că umbră am făcut în curtea ta degeaba

Când, pân’ la 30 de-ani îți contabilizai treaba

Și lumea-nvârtea gheaba pe când eu făceam laba…

S-aștept să-mi pice BROASCA unde cheia să-mi bag

La fel ca-n tine mamă… Că doar la PIZDĂ trag

Când îmi zici că-ți sânt drag dar mă ții de nădrag

Să nu uit c-o să mori dacă nu tu mă-nsori

Că-s putori și putori dar tu știi lipitori

Ca-ntre haite-n maidan…

Să m-ajung că-s jidan cu minciuni în ghiozdan

… Nescăldat în Iordan

!

Haide, mumă de ciumă…

Mai roade-un pic la gumă

Că-ți făcui pentru fi-tău o gaură în gard

Dacă tot nu gândiși pentru ce Hazard

Nu te-ncunună decât c-un Bastard

Revărsat de prost… Să-ți dea un stindard

De la DUMNEZEU… Să ți-l treci pe card

Cu FUTAC cu tot când bagi mâna-n fard!

*

**

Încurcata mă-tii-n poale…

Ce n-atârnași pe garduri țoale

Când ați crescut ca șobolanii

În șatră… Frecând cotolanii?

*

Nu dintr-ăia de la poartă

Ce-mi spuseră pe loc, ce soartă

Mi-oți cerne în sumbra cetate

Pierdută de realitate…

*

Unde ciocanu-nfrigurat

… La propriu și la figurat…

Albit era bătând ambossu’

Cum și la frânt altora osu’…

*

Să-nvețe glosa și coiosu’

Din poala mă-tii… Urdurosu’

… Cel deocheat… Baborniță

Să-l crești doar ca pe-o ploșniță

Să-ți știe lumea-ntreagă clanu’

Și cum țâțâiați s-aveți banu’

Încât… A dracului de TUTĂ

Și de știuși că sânt vândută

Neînțărcatului fără Schwanz

Nu-i urlași... „NU ACEPT!“… de-un șfanț

Să-i fi înfipt măcar un stent

Când cu curva era prezent

În ăl vagon fără curent

Unde… Ca să îl logodești

Cablu vru lua din București

Cu mine, târfo… Să te-ajut

… Cât de bărbat ți l-ai făcut

Sau zici că-l știi pe prefăcut

Când Broasca-n tindă v-a zăcut

Să-i dea proiectu’ după plan

Boului ca Vacă fără ban!

Ce i-o băga domnu’ MÂRLAN

Cum mâța-și mutase și-n ăl lan

După ce, pe Splai… Anume

Trecuse doar să-și fac-un nume

Că vru și-asta scoasă-n lume…

*

La fel ca tine, babă-cloanță

Ce nu putuși s-apeși pe clanță

Să stai o zi doar nemârlită

Nu ca găina OLOGITA

Ce numai de vede cocoșu’

… Îi și soarbe din ochi boșu’

Și de-i sec… Ca și la MOSU’

De i-l linseși cu tot cu ROȘU’!

Când n-a gândit că ești beteagă

Să ți-o fi tras ca să te dreagă

Unu’ măcar… Vorbind cu pula

De n-o scârbește rapandula

Și-i scuipă mai bine căciula

Știind cât îți plac cocoșeii

De n-au scăpare, mititeii…

De… Cum îi înfigi pe unii-n salbă

Așa-ți fac alții cârpa albă…

Că ROȘU…

Doar a visat și pămpălău’ ăl cu coșu’

Să v-aducă, vouă… Javre

Bani după fick, c-aveați cadavre

De îndesat în coșmelie

Călcate de o herghelie

De futaci și curve hâde

Buburoase pentr-un gâde

Ce pe șestache mă sfâșie

Că…

De-s săracă și tăcută

Treaba îi e ca și făcută

Sânt bună doar să mă doboare

Ce dacă o să mă omoare

Și mă aruncă-n închisoare

Când zice că n-o să mă-nsoare?

Doar n-o primi… CUMVA… scrisoare

Când nici un Dumnezeu nu are?

Șiii…

Cine oare-o să vă știe

Când nu v-a dat o doctorie

Urzică…

Căcați moțați din mamă-n fiică

Și cu FUTACU’ vostru dus

Cu sfaturi de bătrâni ca Guss

Să spună EL ce gând mi-ați pus

*

Prin tauru’ cel împilat

FĂRĂ o PULĂ… Că n-a dat

Decât cu „Te iubesc, Maria!“

Să-și poată pune pălăria

Ca apoi, să strâmbe nasu’

Că CURVA îi pusese vasu’

Că-i ținea proiectu-n foale

Când îi tot șoptea de țoale

… și mașină…

… și-alivenci…

… și manichiură à la french…

Să nu se prindă astă BOALĂ

Din ce tărâțe i se scoală

***

C-altfel… Nu vede repartiție

Sau urcă SCENA la Justiție

Să-i curgă iar o achiziție

Că poate vrea și azi

DE-SIIIGUR…

… Dar, nici o teamă… Nu mă-nfrigur…

C-O FACE DOAR CU CE ARE

defila… pe Urzică

Să mai dea una mică!

… Așa …

Cu muuult căcat în bibilică…

Impotentu’ ce nici măcar nu le explică!

ȘI…

Țațo, cum vă sună-n ANI

Când dintre BUZE v-ați fost fani

Încât vă răsplăteați cu flori

Ca desăvârșiți actori

Când…Cu buchetu’ tău de rugi

Despre cei 7 ani ‘mi-ndrugi

Ai tăi… Ca și-ai MOTANULUI

 ÎNCĂLȚATU’ clanului

Faci socoteala până mori

?

Că bani primiși de la PUTORI

Să faci POMENI… MĂCAR așa

Cu DRACU’ în capela ta

Sau uitași că-ți zac sub preș

Și SUFLETELE din CIREȘ

?! ?

DUMNEZEU

DOAR NU DĂ GREȘ

!

Fire-ai a dracu’ de ZGÂRCĂ

Că nu te fătă CURVA de mă-ta ca HÂRCĂ

Să-ți călărești așa MĂTUROIU’

Să vi se cunoască JEGU’ și SOIU’

Cum nu-ți țesălași CĂCĂCIOSU’

De nici pe DOINA n-o lăsași să-ți mărite COIOSU’

=

FUTACU’ crescut la CÂINOSU’

… Să-mi fi lins acuma DOSU’

ȘĂTRARII lu’ PUTUROSU’…

Nu să-i faci mezinului parasas cu mirosu’… 

SAU

DUMNEZEU și-a ales așa păcătosu’ 

=

V-A ÎNTORS ȘI EL DOSU’

!?!

și tu…

Nu bagi, mă, PULA-n mă-ta când le zic

S-O mai CALIBREZI un pic

(_______!LINK!_______)

Ca după mă-ta mare, CRAP

Cu gunoiu’ tot în cap

Ca-n loc s-o cumperi… Să o vinzi

Ca și pe tine JEG

… la anii tăi…

Cu tot ce te pretinzi

Că te-ai ajuns, bă-i, BOȘOROG

Dar linsesi numai la TROG

Și bănui că de PULĂ-ntinzi

Că esența n-o cuprinzi!

Mai ai căcat să nu îl vinzi

?

SAU…

Să-ți mai bat, BOU, niște grinzi?

IA-O, mă, MÂRLAN calic

Că și-așa n-o să-i faci mai nimic

Cu ce, , dacă nu-mi amintesc nici măcar de-unul mic

Scris cu de 3 ori când CURVA-și fierbea-n alambic

Esență de LIMBRIC

!!!?!!!

Doar să o dezbraci un pic

Să te mai uiți ca ăla ce-a fost de CURVĂ tocmai supt

și-apoi…

Ca BOU mă privește

După ce mi-a tot urlat că pânzele i-am rupt…

Lanțul MÂRLĂNIEI neîntrerupt

!

Și-așa nu are SUFLET, băi, și-ți zise și bibic

C-a stat doar în LINDIC

**

*

Hai, mă, că n-ai s-o strici

… Dă-i-o pentru gârlici

Că doar e-nvățată să fie-ndesată

De puțulici mici… De-ale de PITICI

Golite de-alte CURVE ce mai dau în vulve

Că, ce văzur-acasă, asta vor la masă

tu…

SPERMĂ PUTUROASĂ

!!!

 &

?

NU ZICI
CE BINE… 

Mi le-a cusut cu-ARNICI

Mă-ta mare punându-vă-n ȘORICI

Tot neamu’ de VEZICI

?

Să am sarede-aici Futați prin urzici

Pe creier cu bășici, nevrednici VENETICI

Samavolnici peltici… NEMERNICI cu COMPLICI

Fățarnici pămpălici

Dă-i FICKUL că vă vine DRICUL

Când v-aduce plicul că v-a dat și picul

_____Dă-i, BOU, mă-tii FICKUL

Pe cât mi-ești de RIDICUL_____

!!!

DECI

Ia-o pe mă-ta-n FICK…

ARSCHLOCH pentru care fu musai glasul să-mi ridic

Când 7 ani i-ai stat la polonic…

La COLEGII TĂI… „bibic”

=

BUHAIU’ tras pe sfoară că-l ține de puțic

Că asta este numai CÂINOSU’ APENDIC

Ce vrejuiește și el… Că e născut c-un tic

DE-A MURDĂRI CE-I

ALTFEL

decât

BORȘ după FICK

LA

OAMENI de NIMIC

*

Daca ala o fi fost… ce Mi-a zis:…

„AUZI, MAGARUL!“

**

Hai, , că-s ca pe derdeluș!

=

MOȘ GERILĂ Cu ALB și TUȘ

Sau MOTTOUL nu îmi văzuși?

Parcă mă joc cu păpuși…

La STAFII… Cum prefăcuși

… LUMEA mea…

Cu BUNII puși

PE-ALTARUL VIEȚII… Nu pe-al MORȚII

Und’ mi-apăsași tu clanța porții

!

În Templul unde ȘOBOLANII-mi sânt aduși…

Mă tot mână DUMNEZEU să-nchid la UȘI

și ziua ta vine acuși

Ja spune, … Azi… TE-AI căcat?

Avuși SCAUN de-mpărat…

Sau doar de BIVOL cumpărat?

Puțin… Nu mi te-ai așezat???

3 boabe de FASOLE avuși

Să stai puțin… Să vezi ce fuși

Tot nu te vezi, … De sub CĂCIULĂ???

Tot mi te ții de MARE SCULĂ

???

Ai primit puțin RAHAT

?

De-ăl MILOGIT… Sau de-ăl FUTAT?

Să-ți injectez eu o ampulă

?

Să-ți spun eu pentru RAPANDULĂ

?

:

Aport,

istețu-bibi-PULĂ

!

Mai bagă-i bine de-o copulă

Dacă tot n-avu valvulă

Să mai luați câte-o pilulă

ȚIGANI fătați în trenu’ HULĂ

Că prea vă înnobilează astă FORMULĂ 

Prin care, a dracu’ EVOLUȚIE

De la decan______ Până la MULĂ

De abia scoase nasu’

de la PIZDĂ______ pân’ la SULĂ

Prin „poezia ta” numită

:

ZULĂ

!

*

Lasă un răspuns

