După gratii… EU pe VIAȚĂ… Ori FUTACU’ și societatea cu opinia ei publică ce trimit CIVILIZAȚIA la dracu’?

15 Iul

*

https://oamenicasobolani.files.wordpress.com

/2015/07/

futacu.jpg

*

FUTACU

*

https://oamenicasobolani.files.wordpress.com/2015/07/dupa-gratiie280a6-eu-pe-viatae280a6-ori-futacu_-si-societatea-cu-opinia-ei-publica-ce-trimit-civilizatia-la-dracu.jpg

*

dupa-gratii-eu-pe-viata-ori-futacu-si-societatea-cu-opinia-ei-publica-ce-trimit-civilizatia-la-dracu

*

Semnul Întrebării… DE CE l-oi pune

?

Cine se ÎNTREABĂ în afară de SUFLETELE CIUNTITE de această lume

Când FUTALĂILOR li se trec astfel de FAPTE la glume

!?!

De-aia… În ȚARA BLESTEMATĂ aștept un CUTREMUR

Că doar DUMNEZEU știe cum după IMPERTINEȚA unor NULITĂȚI tremur

!

Poate din PRIMITIVITATE urcați în fine o treaptă

Și luptați pentru o CAUZĂ DREAPTĂ

Sau nu vă e clar că BLESTEMUL pe frunte v-ați scris

Când până și pe CEAUȘESCU la MOARTE l-ați înscris

Ca pe un câine!

Așa cum vă țineți copiii în ORFELINATE 

Și unde-s alți NECĂJIȚI la cheremul altor PRIMATE 

Să vă îngrășați din ale lor BUCATE!

Numai grași văd peste TOT

Și SĂRĂCIMEA o ia peste bot

Condamnată la ÎNDOBITOCIRE!

… Să rămână doar PACKU…

Să-și aleagă REPREZENTANȚI ca de-alde FUTACU!

NU ZIC?

PROST mai este VESTUL când nu vede cum ÎMBUIBĂ ESTUL

Cum îi ÎMBUIBĂ pe toți HOȚII și SMECHERAȘII

Să dea KO pe cei care-și măsoară pașii

Că mai cred în OMENIE

Și BUNUL SIMȚ și INDULGENȚA nu le permit altfel să fie…

Ce zici, ROMÂNIE…

NU EȘTI un fel de ȚIGĂNIE

?

Unde-ai fi putut să fii

!

Ce EXEMPLU la COPII

!

Ce-ai fi putut să te mai lauzi

Și nu DEGEABA să te-aplauzi

Că ești BURICU’ de pământ

Să-mi fie greață că și-eu sânt

ROMÂNCĂ!… Însă nu-i suport

Pe PROȘTII ce se țin de cort

Că au trecut numai cu PILE

Și cu CIUBUCURI și PASTILE

Când n-au NICI un RESPECT de SINE

Să AFLE ce le stă în VINE

Decât VRĂJEALĂ și COIALĂ

Că asta ȚI-E orânduială

Nu au făcut TÂRFĂ din TINE?

N-am zis că te-asemeni cu mine?

=

FECIOARĂ batjocorită

Scuipată și încă-njosită

Când auzi că ești TĂRÂȚĂ

De la FUTACU fără PUȚĂ

***

Care nici măcar nu-ți zice

DE CE

FUTAC

veniși pe-aice

?

***

Dar care vrea să te mai FUTĂ

C-oricum fusesi cu CURVA-i slută

––––   Cu ochelarii ăia ROZ

Încrezându-te-n GĂOZ   ––

TOVARĂȘĂ la elDE PULĂ

Că el o-nsoară… Dacă-i MULĂ

la ALTAR mai bag-o SULĂ

Pe româneasca de MÂRLANI

Student bătrân de 30 de-ani

La un decan’ înfipt în ACE

Și în FOTOLIU stând să CACE

MORALUL și cu ETICA

BUNUL SIMȚ și CONȘTIINȚA

Pe cei 7 ANI de-acasă

Când ținui picioarele sub MASĂ

Să nu stau NIMĂNUI în GURĂ

Să-și bată joc de mine bibi-PULĂ

Ce fusese-n RAPANDULĂ

Cu 1h înainte

Dându-i BANANA lui fierbinte

Că pe-alea două i le-aduse

Să nu mă prind că-i fură mulse

Ouăle de FUTĂLĂU

Aflat în elementul său

Ce-mi zise că avu de grijă

C-o să-i sorb vlaga de pe tijă

De i le lăsai pe-amândouă

Și nici măcar nu știu de ouă

Ce să mai zic și de organ

Când mi l-a scos de la borcan

!?!

Bine că nu luai BANANA

Să-i dau și CURVEI bani cu cana

Ca și PĂDUCHILOR lihniți

Să nu se vadă sărăciți

Pe RUGII pe care mi-i mânjiră

Când cu SPINI pânza-mi urziră

Aduși cu buchetul CONCUBINEI

Codificat cu crini… CURVEI = adinei

Și pe DULCEAȚA dată-n cort

Că le eram primul MOR

Când de acasă m-au trimis

Să mă conving că UN CURVAR mi-a scris!

!

DOAMNE

Să mai iei aminte

Că n-am destule CUVINTE

Ce este-n sufletul meu

TERFELIT de ăst PLEBEU

!

Și mai dă-i VITEI în coastă

Să-ți spună ce-i „dragostea noastră”

Când îmi făcu toate acestea

S-ajung AICI… Să scriu povestea!

*

Fă-i un vânt Ca de pe schelă

Mai spune-i cum, pe PASARELĂ

În loc să mă îmbrâncească

Și atunci să mă zdrobească

*

Că așa lui mă vindeam

Să-mi zică TĂRÂȚĂ când l-AVEAM

Cu CURVA-n care-a tot FUTUT

Să-și spună bărbat… Că M-A AVUT

Iarăși m-a asigurat că-i HOLTEI

… CE MAI „HOLTEI”

Și mă-nsoară FUTAC-bei

Scăpat în CURVĂ-n putinei
Să-i dea COLASTRA ei cu clei

…  

Spune-i DOAMNE, TU, de 3

Și că 2 sânt doar atunci

Dacă te ții de PORUNCI

Și-ți dai sufletul pe TAVĂ

Dar nu să-ți toarne-un HOȚ otravă

!

Uite, DOAMNE, iarăși FIARA

Când lipită-s doar de seara

Când cu GHILOTINA vine

Să TĂBĂRASCĂ iar pe MINE

Să mă sfâșie cu toți…

PRIMAȚII din NEAM de HOȚI!

Mai DĂ-LE niște †††† la porți

CĂ S-AU RIDICAT pe MORȚI

!

Uite, Doamne, ce mai suflet

Abrutizat să n-am răsuflet

Când înțeleg CUM M-A CĂLCAT

Și doar spre DÂMBOVIȚA cat

Dar nu era destul de-adâncă

SULAC

Să-ți mai pun pe poruncă

PULĂ BELITĂ de ÎMPILAT

Să știi cu ce ai defilat!

Și de atuncea… Cat MEREU

Dă-i, Doamne… Ca-n sufletul meu!

ARATĂ-i TU ce-i DUMNEZEU

Și DE CE mi-ai dat CUVÂNT

Să-mi arăți cum știu să cânt

!

:::

Mai pune-mi o pală de VÂNT

Să pot măcar să mă avânt

În clipa când îți stau în FAȚĂ

Cum nu am putut în VIAȚĂ

Când UN JEGOS m-a dus la piață

Ca în târla lui de CURVE

Ce-așteaptă să mai dea în VULVE

Câte-o PULĂ ce le-alină

PUNCTU’

!

Să-mi zică că-i BOVINĂ

TAURU’ COMUNAL cu-adina

FUTACU’ ce nu-mi spune VINA

Și-mi mai aruncă cu FECALE

Că m-a-ncâtat pe-un drum de JALE

!

Uite ce ROMÂNIA ARE

=

MUCEGAI de sărbătoare

!!!!!

FUTAC c-o CURVĂ decăzut

Că-i găsi PIZDA să-i stea scut

În FACULTATE și apoi

ASTA este doar de voi!

=

Ce v-ați pus singuri pe LIMBĂ

 ȚÂRÂTURI ce vă tot plimbă

Ca pe VITE de o sfoară

Și v-au sluțit ȚARA la MOARĂ

!

Haide, PULĂ… Haide, PIZDĂ

Mai dă-i romanului

IZ DĂ

Ce-a lăsat să-i împută raiu’

Că s-o gata odat’ mălaiu’!

Uite cum s-a dus „mămuca“

În loc să i se muște buca

Și să-i zică că PASATU’

E AL NOSTRUNU RAHATU’

Când stăteam la cozi… Cu zile

Ca și proștii, fără PILE

Și ocheam salivând VESTUL

Și-uite cum or lua și RESTUL

!

(…)

Nu vă agitați că știu

Sânteți GRECII… mai târziu

Că acum faceți RODAJUL

De câți ani bateți pavajul

Să vă hrănească toți CORUPȚII

Să tot așteptați ERUPȚII

Că mai curge, că sânt proști

DESTUI să creadă că-s de-ai voști

…!…

Când pe-aicea mergea RABLA

ÎN satul meu cătai DEGEABA 

Câte îmi povestea TABLA

( Nu doar cu MODESTIA… treaba )

NU văzui O DACIE

!!!

Și COLIBAȘI… Acolo E

!!!

Ce se luptau de-un LOC de MUNCĂ

Când cei de pe AICI n-au ȘUNCĂ

Au fostul DDR în CÂRCĂ

De câți ANI… Ca pe o HÂRCĂ

Și mai vine și UE

AȘTEPT… Poate-oi apuca, bre

Să văd ce iese la FINAL

Că-i un proiect ca cel BANAL

Al meu de diplomă, mai zic

Nu e rentabil… Dar, SĂ-I PIC?

Nu pot să spună CLAR pe DOI

Fraților!BUN eu-n război

Că numai NOI ținem la VOI!

AHOI!

Să văd ce navă aveți… SOI?

N-o să vi-l scrieți tot pe COI

Cum fac grecii… După ploi

Că huzuriră Miliarde

Și-acum, vor ștergere… Că-i arde

Și, dacă le mai întinzi mâna

Te scuipă LAMA… Ca din stâna

De acum câte mii de ANI

?

Ce-i CARACTER pentru profani

Când însetați sânt doar de BANI

Dacă-ți legași de gât ȚIGANI?

Și tot ajung la URZICATU’

Vi l-am spălat!

Va stă „bărbatu'”

!

Și NEAMUL din care mă trag

Mă-ntreb, DE CE mai cată-n prag

Dacă pe aici a fost

Nu s-a ajuns? ACU’ e rost?

N-are valoare decât BANU’?

Să te simți OM când schimbași clanu’?…

Păi…

Cum să civilizezi ȚIGANU’

Când este-al românului fanu’?

( Mai vorbim noi și la ANU’! )

(…)

???

Cum, Doamne, o fi fost pe TIMPUL

Și după ce îmi datași €TIMBRUL

Când 5 ani am amânat

Să fug… Să UIT unde-am aflat

ce stă-n român cu-adevărat

Că îmi ziceam că sânt ROMÂNCĂ

Și vreau să zac doar sub o stâncă

Când n-au lăsat să nu-mi dea BRÂNCĂ

!

?

Ia zii, FUTAC, fusesi pe-aici 
††?††
Poate poți tu să îmi zici
DE CE mi te tot pune-n RIMĂ
De parcă te-a înscris la PRIMĂ
Când nici măcar nu-s pe
FACEBOOK 
DAR

7 PIICI

IAR îți aduc

Eleva din Vaslui violata pana la lesin de 7 agresori si apoi batjocorita... Nu a fost viol ci sex-surpriza CA doar nu viata lor fu MIZA


Că sânt crescuți la fel ca tine
Fără CARACTER și RUȘINE 
Și, ca și cum n-ar fi de-ajuns
AU și FANI, că nu i-au TUNS
NICI acasă––––––NICI PULICII
Că N-ai cum să ridici PITICII
De soiul ĂSTA PLAFONAT
CU ULUCA-n cap de dat

Hai, bă, PRIMAT, ăilalți 7

Ca ANII de care NU ai PARTE
NU vor, tu,
ȘOBOLAN cu carte
Să stea alăturea de tine
Când toți știm
CE ESTE BINE 
Și că ĂIA sânt BĂRBAȚI 
Nu niște PORCI SCELERAȚI!

*

**

ÎNTREBARE!… Ca pentru ROMÂNIA uimitoare

http://wp.me/p3ncwg-7kN

**

*

Citește MĂIDĂNEL crescut să mori VIȚEL

Că DE-AIA M-A întors

CĂ-I sună prea frumos

Nu crezi c-AICI pun NOTA

La fel și pentru MĂ-TA

?

Să-i arăt la DECAN

Să-i mai  îndes un BAN

Ca-n CUIB de ȘOBOLAN

=

ȚIGAN lângă ȚIGAN

!?!

Ce zici, bă, NĂSTUREL

Nu te mai freci nițel?

Că-s IARĂȘI L-A-NCEPUT

!!!

Îți spun depre FUU

Ca-n CURVA ce TE-A supt

CUM Mă-ta-n BUCI TE-A RUPT

=

NICI SPERMĂ N-AI AVUT

!

Când a CĂCAT îți puțea TORȚA

Dar PISTONAI să-ți arăți FORȚA

Cu CEREBELUL DECUPLAT

DE parcă-n-STÂNA mă-tii-ai dat

!!!

COCĂLAR de pe maidan învățat să fuți în ban

Ce te pierduși sub tichiuță

Tu, FUTĂLĂU’ AGHIUȚĂ

Mâncând ce-acas-ai învățat

BORȘ… și BORȘ… dar tot CĂCAT!!!

Uite ce sună a “bărbat când îți scutură pălăria!

Uite ce din tine-ai dat

Te iubesc, Maria!

Nu vreau să te stric, Maria!

Că mi-ai FURAT fecioria

Ca să îți răsplătești TÂRFA

… COȚOFANA cea cu Bârfa

De pe SPLAI târâta-n tufă

Căreia îi ziceau FUFĂ!

Ce-ți mai măgulea natura!

Ce-o mai cătai să-ți mai dea una!

Ce-i mai ascultai în gură…

FUTANGIU, LEPĂDĂTURĂ

La NEAM de PROȘTI, o ADUNĂTURĂ

Într-un BORDEL… O-NFUNDĂTU

Ca să vorbiți c-aveți cultură

C-o manifestare-așa MATURĂ

!

La REVEDERI… Mai dau o tură

Chiar de pun punct, tu… CĂZĂTURĂ

!

Când eram ÎNCĂ UNA pe care puteați s-o frângeți în CLEȘTE

Și tu NUMAI UNU’ de PEȘTOAICĂ muls, PEȘTE

&&&

După ce te semnaseși cu S Â N G E pe COI

Spune-mi, tu, ăla-ndopat DOAR cu borș și trifoi

PENTRU CE în chiuveta ta m-oi fi spălat

MARȚAFOI

După stropu’ pierdut mai degrabă printre cearșafuri

???

Nu le expuseși și pe ele ca pe

SALTEA

=

Ca un fel de anafuri

???

Când BROASCA RÂIOASĂ își colectase sperma

Ca să-i dea cheag pentru a doua zi, că-i puneai diadema

?

???

INSTINCTUL

nu-mi spunea și mai bine

DESPRE

:

DRACU’ vrejuitor în ȘERPPOAICĂ…

băi, CLOCITULE nerăsucit încă de gaică

!!!???!!!

Cum să fi putut dura până m-a ridicat Dumnezeu ca să le pun în culori

Dacă nu m-aș fi curățat măcar de atâta

JEG de PUTORI

???

PĂI, NU…

TINICHIGIU cuplat c-o TINICHIGEREASĂ

Nu AȘA v-ați bătut stema ca să se vadă și NASOALA AIA mireasă ???

și…

Pentru Proiectu’ tău de DiplomăCine ți-alese, BOU, TEMA

Nu tot TÂRFA care aplica consecvent schema

De 5 ani bătuți

SAU… MAI CÂȚI

???

Ia, spune,

Câți sânt de când tot într-o CÂRPĂ FUȚI

După ce alții i-au despăducheat la câlți

???

După Literatura de Specialitate a decanului cu PILĂ și CLEMĂ

TO BE or NOT TO BE în BORDELU’ ce așa-și scrise poemă

Ca să-i puneți ȘATREI ODATĂ EMBLEMĂ!

CE ZICI…

JIGODIE ce mi te ridici

Ca TATĂ peste 7 PITICI

Nu și pentru ASTA VRU Dumnezeu să-i cunosc GRAȚIA

Când, din primele zile în TEMPLU’ VOSTRU vă mirosii ALIENAȚIA

Și cum că DE-ALDE VOI vor căca NAȚIA

???

Pentru că OPINIA PUBLICĂ îndobitocită și manevrabilă

Moare pe picioare

Așteaptă ca CERUL să-i facă de SCURSURI EPURARE

Dar uite că și după 31 de ani TĂCEREA de MORMÂNT a întrerupt

=

LANȚUL DOBITOCILOR din Facultatea lui PEȘTE l-a rupt

Că țării sângele DESTUL I-AȚI supt

!!!

Haideți, CĂCAȚI MOȚAȚI

Cu facultăți și titluri încornorați …

Pe-aicea pamfletați

LUMII-i mai arătați cât sânteți de civilizați

!!

&

Uite, RETARDATCum mai miros COCOTA

!

Nu că tot așa și mă-ta-și primi nota

?

De la cei ce știau că PORUMBII în SALONTA

Vi-i cultivați doar ca să vă ecranați MONTA

!?!

1

ala cu ochelari de soare e un taranoi oboist cu aere de smecher prafuit, ii va iesi pe nas prostia in cei 5 ani de stat la bulau, cand vor iesi vor fi niste ratati, ceea ce sunt si acum, dar puscariasi! as vrea sa le vad mutrele de taranusi cand vor finalize studiile, gunoaie ale societatii cu parinti dezaxati de bautura“„

2

O analfabeta ma.sa lu ala si o futangita fara pereche.iaca cu cine seamana fiu.su,are aceleasi apucaturi ca ma.sa;mars la ranit balegaru babeta alcoolista!sa nu mai zic ca se arde cu cine apuca,familie de maniaci sexuali.“

3

Ce naste din pisica… Deci fiul are cui semana. Decat sa fi fatat o asemenea progenitura,muma-sa mai bine-l caca dupa gard,dupa care mai tragea o donitza de ghin(vin). In concluzie un ghitzal este nascut de o vaca.“

Mai trebuia să le spun eu… Dacă ați comandat

DE CE acolo TÂRFAFIRMA și-a expandat

… …

Când pe SPLAI tot mai mulți erau însurați

Și bănuiesc că de BUHĂITĂ erau saturați

SAU

Nu se mai lăsau VIOLAȚI

?!?

?

Ia zii, … BASTARD de CURVĂ

și TOT de la oraș

Ce-ți mai umbla BUHĂITA-adina prin pantalonași

!

Te și văd sub POMU’ ăla cum o-ndeși la caș

CARACTER GOLAȘ

După ce LABA-i bagi sub FUSTĂ că știi, TĂURAȘ

Că e GĂURITĂ ca și-al tău SUFERTAȘ

… Rămâne-ntrebarea… Care din alea trei

Se umplea mai iute după atâta clei

Când BUHAIU’ pe mâna mă-tii cu totu’-l uitași

Că să le spun LUMII ȘI CE PLEAVĂ LAȘI!

Nu de-aia-ți înfipseseși CUIU’ să te visezi la ăia grași

Ca să-ți arăt eu CUCUIU’

?

FUTANGIU din neam de LAȘI

=

PUNGAȘII CEI MAI PUNGAȘI

!!!?!!!

Zii, băi, PLEBEU

Cu CAPRELE tale DOUĂ cu capul în nori

BASTARD fătat de-o CURVĂ și cu ALTA la mână ca să o însori

NU EȘTI MAI JOSNIC decât

ĂȘTI VIOLATORI

???

Or PRIMI ȘI ĂȘTIA

ASTFEL DE SCRISORI

???

VINO, JIGODIE ORDINARĂ

Ca SĂ MĂ OMORI

!

Luate-ar DRACU’ cu mă-ta și cu FRATE-TĂU

Ăla dus CA de SĂRBĂTORI

Ca să dați  ZGÂRCIOBI și  voi  DE POMANĂ pe la URSITORI

BOU fătat devreme de VACA ce te-a tot lins la CUR

La COAIE și la PULĂ să-i fii ACEST SPERJUR

Ca… Definit din PIZDĂ prin exponentul BANI

Să-ți fii bărbat prin ochii târfelor și cu 30 de ani

Ce bine-ți prinse BORȘU’ servit doar ca lături

Să caut BOȘOROGU’ cules de CĂZĂTURI

!

ȘI

Cum v-a ținut FARSA jucată cu mă-ta la sicriu

?

Veți fi gândit vreodată că scriu fără să viu

?

Fătatule DEVREME, nu-ți sună a pustiu

Când porți sub tâmpla-ți TÂMPĂ

:

ÂRZIU! ÂRZIU! ÂRZIU!

?Chiar era nevoie ca eu să vi le scriu ?

?

Ai dracu’ de nenorociți ce v-ați trezit să PÂNGĂRIȚI la FLORI

… PUTREGAIURI ierarhizate încă din stadiul de SPORI

… MOLIMĂ ce otrăviți viața altora în zori

Căci… Cu ce nu vă aparține puteți fi RISIPITORI

CÂND

Despre cireșele CURVEI inculte din URZICENI

Mi le scrise cu MAJUSCULE prietenu’ ROZĂTORULUI de COCENI

Și că mă căta HOȚU’ din DOBITOCENI!

**

*

Și inculta ce gata m-a dat cu al ei „nu acept”?

… De s-ar fi bătut peste gură…

Că doar știam ce ACCEPTĂ și cum da de pomeni

… Și n-o cătam să împartă vreo PULĂ …

Când își tăiase COCENII

Și-o vedeam ȘI MAI BINE… Cum ziceau URZICENII!!!

Cine știe dacă la ora aceea, când pămătufu’ de bărbată-său era la lucru

°°°°°°°°°°°°°° Pe care ÎL CĂUTAM să-mi zică că unui MĂGAR ii lustruiau MUCU’   

Nu-i stricasem jocu’ când… Cu COTOLANII de la poartă nu-i mai ținea trucu’

… Ca și lui fi-său… după 4 ZILE de așteptare

… care era TOT o ALERGĂTURĂ…

Când nu gândea să dea cărțile pe față… Că este al CURVELOR LEPĂDĂTURĂ

=

Jucătoru’ de mingi în CURVA care se lăsa de BOU’ ăsta urcată

Să-l urce cu ea că rămânea nemăritată!

AȘA că…

Ia aminte la FUTANGII și CURVE°°°°°°° tu, FATĂ

Că uite cum CARACTERUL PROST, deodată, pe FAȚĂ se poartă

Cu MÂNA DRACULUI ce TE SECERĂ-n SOARTĂ…

Să privești doar în clipa când ți-a-nchis orice poartă!

°?°

Când vezi PITICII ăștia înfundați la RĂCOARE

Spune, , FUTAC, știi tu de ÎNCHISOARE

°?°

Știi tu ce și-au făcut când încă VENTILEAZĂ

SCROAFE mai degrabă și se tot eșofează

Că n-are cin’ le FUTE… ca pe mă-ta mare

Care se calibrase tot DINTRE PICIOARE

Și…

Până dracu-a luat-o și pe târfa a bătrână

Mai răsturnă și troaca să scriu eu DESPRE stână

Ca peste cocioaba voastră

bag sama, de-aia fu doar atât

Să sari, tu, bibi-ȚAPU’-cu CURVELE de gât

Să îți tot aduni anii…

CACATU’ pe proțap

Că nu s-a găsit unu’ să-ți dea odat’ un HAP

Așa…………………………

Până prin ’95

când zîceați c-ai murit……………………………

Să nu primească VÂNT… LUMEA ce te-a sorbit

Ca peANONIMU’-NIMENIPe scena ta de PAI

Unde, BUHAI, te crezi că ai fi mare crai

!?!

Ce bine ți-ar fi prins și ție-n GĂURICĂ

Să-ți bălănganești MOȚU’ SOIOS mai abitir ca-n PĂSĂRICĂ

DOBITOC de la IESLE în LUMEA MARE-mpins

Și de nu ai FACEBOOK, cu bucile te-a prins

Să-ți deseneze viața când ești un BUHĂIT

Ca și BUHA ce-n KO bine te-a nimerit

Ca să te bage-n oală, PORC scos în CAPITALĂ

=

PITICU’ ce se scoală

CĂ:

De l-a fătat o TROALĂ… Se CACĂ și pe școală!

*

1995 a fost anul… (15)

http://wp.me/p3ncwg-lu

*

.?.

Cine dracu’ și-o fi scuipat pentru HÂDENIA aia cârnațu’

Până la tine, FUTAC lihnit după bani…

Când îmi întorcea stomacu’ de parcă-i curăța la porc MAȚU’

De mă tot întrebam dacă nu ĂSTA ți-o fi nesațu’

Și-ntr-adevăr îți ascunzi LAȚU’

?!?

Cine altcineva să-mi fi prezentat O TÂRFĂ?

Și

 A LUI

Decât tu, bibi-GĂINAȚU’

PROGRAMAT să-ți umpli și tu MAȚU’

CĂCAT mâncând că-mi întinzi brațu

Să-i pui piedică chiar și lu’ ăla micu’

Că are drag îți mai era săăărman și mai piicu’

Dar tu văzuseși mai întâi LINDICU’!

Al mă-tii și apoi al TÂRFEI lăudate

Și cum să nu bați și tu CÂMPII când le-aveai adunate

!!! :???

1… și SECURITATE

2… și mașină

3… și desigur, FUTAI în bani de CURVIȘTINĂ

Ca să poți, BOU’, zace-n mlaștină

Iar lumea să vă știe după BAȘTINĂ !

Și…

?

Cum să fi rămas ȚĂRANIA fără MASCOTĂ

Și facultatea ce-ți mai TURNĂ niște lături în BOTĂ

Să-i puți bine, CIUBOTĂ

=

ȘOBOLAN pândind să intri în GROTĂ

Doborât de MAROTĂ

!?!

CONCIS

    =   

copilu’ NIMĂNUI

!!!!!!!!!!

Sau crezi c-o MAMĂ ADEVĂRATĂ vru ca pe aici în SCENĂ să te PUI

???

ORI de-ăi 3 R să îți mai spui

Dar nu ti-e necaz mai, bibi…

http://wp.me/p3ncwg-2Ta

?

Și dacă mă-ta nici pe tine nu te-a căcat la gard

Cum îți zisei, SCURSOARE la AVORTONII care CIVILIZAȚIA  ard

Când se-ascundea după porumbi și-și șmiruia la fard

Din alea 10 porunci, tu, VITĂ, ca-n poartă să-i fii stindard

Că înțepat în CUR doar ești, al darcului BASTARD

!=!

Cine-o mai fi luat ca tine aer de București… Ca PEȘTE

De-acu, așa SCRISOARE-i vine și  CURVA-și cepuiește

!?!

Mai scuipă niște lozinci FURATE Mai fâlfâie din card

Mai potrivește-ți MASCAMai ține-te de bard

Mai pune-te în scenă de la  genunchiul BROAȘTEI

Duhnind a PROSTU’ ce nu va recunoște că-i programat din pizda HOAȘTEI

          !!!          

și…

Dacă nici pentru 3 R nu ați fost educați

Poți spune și pe la CATEDRE când îi revezi... că-mi sânteti împilați

!

35 de ANI trecură și TOT ACOLO-mi stați

!!! 

Tare aș vrea să aflu-odată… CINE V-A RIDICAT

???

În care profe v-ați înfipt să stați în sindicat

De RECICLAȚI CĂCAT

De-aici V-A adunat… Extra, cu DEDICAT

!?!

DAR, cum cu HOȚII ești în ceată, HANDRALĂU retard

Nu că TOT în cur te freacă… Cum și de-al mă-tii GARD

Că scăpași, FAȚĂ CĂCATĂ ce te dai de la oraș

Când mă pângăriși pe mine, PULĂ de BORFAȘ

!?!

Nu citiși  ce DEDICAȚIE ȘI pe GARDU’mă-tii-A pus?

Nu te uiți,, decât la PULĂ?… Nu te uiți și-n SUS?

Când ca BOU’ stai pe sală și, cum arată nu îl vezi

Ieși în stradă, CIOCĂNAR, dacă nu mă crezi!

 

*

Câte-mi mai spun de primul R, țigani în exod!!!

… Nu că mi le zic mai clar, ca să le DEZNOD???

… Nu-i așa cu TÂRFELE Alea hârbuite

Care urmele își șterg când sânt ologite???

*

… Nu că mă-tii îi mai trag un FUTAI în rect???

Nu că MARE stă pe GARD DOVADA de respect???

???

Dac-ar fi ceva de tine, ai fi-nlocuit ULUCI

Dar, cum numai MĂTRĂȘ ITUL îți e MOTTOUL să urci

Cum BORDELU-i de vânzare, alt PARAVAN o să le-aduci

Când, ieșiți în lumea mare, dați altundeva din BUCI

Alte CURVEPOLITRUCI

=

PNL cu-așa MĂCIUCI

Că v-ați postat, ȚIGANI,  la furci La BANI mangliți pentru clăbuci

Să mai lustruiți la TUCI

!!!

Dar nu-l uitați pe ăla î n care-ați fiert COLIVĂ

Și poate vă numărați? : CÂȚI îl mătrășirăți ca în PIVĂ

!!!!!?!!!!!

Cum maică-mea avea CUVÂNT

Și nu arunca VORBE-n vânt

Și și mai mult NU despre tine

Când târam CRUCEA după mine

Și-mi spuse de NEAMU’ SĂRAC

Cum, până-n ’95, tu, PACK

Vă mai puneați straturi de CAC

*

1995 a fost anul… (15)

http://wp.me/p3ncwg-lu

*

Și dac-ai comandat , SULAC cu clopotatu’ mă-tii-n crac...

Sau mai lăsași vreun FÂSÂIT din BALONU’ argăsit

Ori ați cobit, tu, VÂRCOLAC când îți găsiși așa CAPAC

… Să nu-l ia pe frate-tău DRACU’ ?

Nu crezi ca el împunge ACU’

?

Dar tu… Stai ca BOU’-mă-tii la VEȘNICA poartă

De vorbă cu PULA Se înțelege

A DRAAAAAACULUI TOARTĂ

CÂT MAI E de MOARTĂ

!!!!!!

Ca este hotarat si pe maica-sa s-o futa!… DE VANZARE 072328061- Urziceni- B-dul Republicii 27… NU ratati ocazia mare! (17)

http://wp.me/p3ncwg-2jB

*

Și zii, GROPAR manichiurat

Cu sufletul desfigurat

Nu îți notași… … iarăși PULA

Ca să ți se mai umfle BULA

Când mă tărăși HAITEI, FUTAC

Să-i demonstrezi ce-ți stă în crac

La TESTUL de MATURITATE

Că dăduși peste-o FACULTATE

Să-ți faci cu ȘOBOLANII parte

Să iei EXAMENUL de stat

Unde cadeați numai la pat

Și vă râcâiați de-un blat

ETICII rămase plat

Îi mai mânjeați niște RAHAT

Că LUMEA

Tot nimic nu zice

Să vin-odată să vă pice

Ca să vă bat pe-OBRAZ, ȚIGANI

EU... După 31 de-ani

!

Și, URZICAT… MAESTRU-n TRUC 
… Nu ventilezi și tu-n 
facebook… 
Sau pricepurăți că m-am prins
Și ți-ai luat CURVELE la LINS 

?

(… Să nu-mi zici că te-am aprins

Ăla cu CHIȘTOCU’ stins…)  

**

*

Ia zii, , numai AȘA

Cu felina = sorăƒ-ta

Cu CURVA și cu mumă-ta 

Cum viermuiți ca într-un stup …  

N-aveți BORDELU’ pe facebook

?

Că iar, GUNOI, la tin’ mă duc

***

Nu bâzâi că nu vrei la ZDUP

???

Ca și piticii care-n grup

Dovediră ce stă-n ei

ĂIA 7… VOI… CÂȚI VREI?

12

MĂ-TA + tac-tău sub PAPUC

Să te maturizeze-n TRUC

Ca să le moștenești aroma

Să știu DE CE mă-ncearcă VOMA

!

3

Apoi, e CURVA la INTRIGĂ

N-o mai numesc… Că iară strigă

Că nu o lingi, să se priceapă

n-avuși PULĂ pentr-o IAPĂ

!

4

Acum, pe NUȘA ți-o purică

Actriță de BORDEL, de mică

Cu 16-ai ei la păsărică

Tăcută rău… Ce n-o să-mi zică

Că-i tot un PART din FOFÂRLICĂ

dormea“€œ doar la CURVA bălțată

Ce-avea CĂCATU’ pe lopată

Când mă tot trăgea prin BÂRFĂ

Și n-am schimbat O VORBĂ…

TÂRFĂ

!!!

Și eu mă-ntreb

Păi

Așa fată

CUM POATE fi așa LĂSATĂ

?

*

De unde să știu ce fac cu mine

LOAZELE fără RUȘINE

Și că știe ce-i FUTAI

NICIDECUM ca mine… VAI!

Ce-n 24 MĂ-NGROPAI

Să-mi fie NUMAI 1 CRAI

!

Știind de CURVA încălzită

Tot urzicată și mârlită

Au promovat-o și pe SPLAI 

Când la mă-sa-i suna a nai

?!?

DAR

Spune, BOU, unde-ți fu patu’

În noaptea ce-mi urcă STIGMATU’

??????

CHIAR venise SORĂ-TA

Să mă cunoască pe mine

ORI

CA SĂ-I ARĂȚI SALTEAUA

Când petrecură-ți restul zilei cu CURVA TA

=

CUCUVEAUA

?

Zii, mă, că nu-ți futași CĂȚEAUA

Să vă mai șmiruiți PELTEAUA

Să-i arăți soră-tei SALTEAUA

După ce cu soră-ta

Mă luași la CI-NE-MA

… Și ASTA… Până la PRÂNZ

!!!

C-apoi cu CURVELE să stai 

S-aveți timp de lins mălai 

Că mi te dădeai ca MÂNZ

Să cred MINCIUNILE prin care

HABAR n-avui cum PE NIMIC mă VANZ

!

Tu, CACȚĂRANE… Mulțumesc!

Ce mai „onoare”… Să mai povestesc

???

îți apare CURVA-n blugi

Ia zii, Ai dat în RUGI

?

Nu de-aia CURVA i-a spălat?

***

BĂȘICĂ

Iar te-ai dezumflat

?

PULĂU BELIT, nu dăduși iar cu bidineaua

De teamă c-o să-mi CURGĂ NEAUA

Și RECTORATU-ți e BELEAUA

?

Nu vruși să SÂNGEREZI, FUTAC

?

Gândiși că-n VIAȚĂ PRAF mă FAC

Și N-AM să spun ce ai în SAC

?

Cel mai LIBIDINOS

JABRAC

!

10 zile erau, RATAT

Decând în capcană-am dat

!

Hai, SPUNE-odatăFĂRĂ-NUME

Că de-aia mi TE-a scos în LUME

DUMNEZEU care mă poartă

Să caut din poartă-n poartă

Pașii tăi… Pașii MINCIUNII

MÂRȘAV ce mă doborâși cu PUMNII

Că mai eram încă FECIOARĂ

Când tu, FERFENIȚAT de moară

BASTARD, te ridicași FUTAC

La mă-ta rămas un SĂRAC

De într-o CURVĂ ai trăit

NU SPUI

DE CE

M-ai PÂNGĂRIT

?

***

SALTEAUA… Nu aia pe care dormea cu CATEAUA, ci… Cea de DEFLORAT… pe care bibi tinu sa o vad neaparat… SUS pusa ca altfel, mi-ar fi scapat!

*

http://wp.me/p3ncwg-5xt

***

5

De frate-tău ce am să zic

Îl iert că era mult prea mic

DAR… ȘTII tu???, că nu sânt PROȘTI

Toți copiii-n aste oști

!?

Poate că el ar fi vorbit?

De-aia S-A DUS?

DE-MPOTMOLIT?

De-aia n-a vrut la „ăia vii” să fie pomenit

?

6

Și acum, e RESTUL LUMII

Ce-o ONORAȘI cu… ???????????

Aste MUMII

!!!

Cum e, , n-ați rezervat

Un CLUB de LINS când mi-a strigat

Că nu e linsă în BUZĂU

Și că Ești VAI de CAPU’ TĂU

*… ? …*

Că-n calibratu’ tău… Băi, MULĂ

La ce îi zici tu COPULĂ

Tot nu-i ești destulă PULĂ

:

vreau să mâ lingi la pizdă buzău 1

http://wp.me/p3ncfC-3GY

!

Șiii…

APROPO 1995

… …

Cu VACA și cu dămoaca

… siiigur și cu mă-ta oloaga când vă ține bine craca

………………….. Dacă n-o salvă toroapa

De-a spălat putina țoapa………………..

… …

Când cu CURVELE întingi

Pe AICI, strâmbe să-mpingi și NIMICA nu atingi

Că vă cunosc NEAMU’, TÂLHARI

PROȘTI mai sântețiDar BARBARI

Să mă dărâmați cu PUMNII, uite și ÎN VĂZUL LUMII

Că nu vă ÎMPĂIARĂ, MUMII

Dacă, PEȘTE, te-ai dat MORT

De-a răbufnit IZU’ din CORT

Și ai văzut că n-a ținut…

Chiar dacă frate-tău căzu sub cnu

Tot nu-nvătași nimic, CORNUT

!!!???!!!

Ieșirăți să-mi BORĂNCĂIȚI?

N-ați priceput CÂT mă SCÂRBIȚI???

… Că nu îmi potolește GREAȚA

Nici DUMNEZEU ce cu PAIAȚA

Mi-a răsplătit AMAR de ANI

Să pot să vă DIVULG, MÂRLĂNI

!?!

De n-ar fi murit maică-mea

Demult știam că nu-i așa

Și dacă MI-A spus ADEVĂRUL

DUMNEZEU ce mi-a întins mereu CIUBĂRUL

!!!

NU cu BORȘU’ mă-tii, PULĂ cu CĂCAT mânjit la GURĂ

… Îmboldit pe arătură

!

Haide, bă, viermișor, treci iarăși sub condom

Mai șterge-te la gură și lasă-nvățătură și de te ții în pom

!!!… Așa evoluăm cu împilați ca tine …!!!

Sau vrei să te ridic la om? Crezi că ți-ar mai bine?

***

Și SPUNE, Nu EȘTI de ZDUP

Când cu CÂCAT vruși să v-astup 

?!?

Citiși vreodat’ ce e VIOL

… De 4 ANI decând te scol…

Sau să-ți dau cu vitriol

Că sigur că se scoală PULA

Și-n rest, FUTACULE, bagi SULA

Să te mai ungi iar cu MINCIUNI

V-O băgați că sânteți buni

De parcă n-or fi și-urziceni

Ce v-au văzut printre COCENI

De-au zis că mă-ta e o spartă

Când v-au catat unii pe hartă

De-aflarămC-acolo-s TUTE

Și a ce NEAMU’ PROST vă PUTE

!

???………… „PĂI, NU… ?“€œ… ???

Zici că EU la tine fui

?

DAR

DE CE

FUTAC…

NU SPUI

?

BUFON cu creieru-n aspic

Când CURVE mirosiși de mic

!

***

LICENTA de a ajunge la SEX, fara sa te chemi VIOLATOR!… ASTA ti-a dat scoala, Alexandru Dobre (bibi)- MARSAV de FETEMARI PANGARITOR!

*

http://wp.me/p3ncwg-3VP

***

Citeste IAR după culoare

=

PREFERATA CURVEI tale

bibi-PITICU’

Ca să-ți lustruiești Șoricu’

 Doar nu degeaba-ți arătă lindicu’

!

***

VIOLATÓR, -OÁRE, violatori, -oare, s. m. și f. (Adesea adjectival) 

1. Persoană care violează (1, 2), care determină sau pricinuiește o încălcare a unei legi, dispoziții, convenții etc.;

infractor; profanator, pângăritor. 

2. Persoană care comite un viol. [Pr.: vi-o-] — Din fr.violateur, lat. violator, -oris.

Sursa: DEX ’09 (2009) | Adăugată de blaurb Semnalează o greșeală Permalink

**

*

Nu spui, mă, ce SCÂRNĂVIE

Te definește-n NĂRĂVIE

Când mă-ncântași ca FECIOARĂ

LUNI

FUTACU’ bibi-CIOARĂ

C-aveai o BOALĂ

Și-nc-o BOALĂ

FUTEAI pe MĂ-TA

Care-n oală, cu bună-ta fuse crăpată

???………… „PĂI, NU… ?“€œ… ???

Mi-o descriseși PE DATĂ

?

Până și că n-a fost constipată

3 boabe de fasole lua deodată!

Nu mai zic că-ți spuse cum PULE calibrase

Și se țineau de „doamne” ASTE urduroase

Și sfatul că atâta poți să FUȚI

Prin FETE să dai IAMA

Și BUNUL SIMȚ să-NFRUNȚI

Până ce într-o GAURĂ de CURVĂ te ÎMPUȚI!

(!)

O paranteză numai… Eu le-am interpretat

ȘI

Cum ÎNSTINCTUL, iată… DELOC nu m-anșelat

Pe-aicea LE-AM SALVAT!

De und’ să știu că INTERNETU’

Va fi CUTIA de REZONANȚĂ a poveștii cu PROCLETU’

?

DOAMNE… Nu uita VERSETU’!

(!)

Să nu dați câinilor lucrurile sfinte

și să nu aruncați mărgăritarele voastre

înaintea porcilor,

ca să nu cumva să le calce în picioare

și să se întoarcă să vă rupă.„

(Matei 7:6)

Hai, mă, LăbarIa-nvățăceii 
Că-ncep să cate
facebookceii 
Că-n loc de CADRE de NĂDEJDE 
Mustește-a IAD și DEZNĂDEJDE 
Când
de-ald’ ca TINE parte-avură

=


INTELECTUALI de-așa bravură 
Ce n-au CĂCAT destul de-o gură

De FECIORIA vin DE-O FURĂ


Și spune, mă,
la REVEDERE

C-ai BĂGAT RANGA la CĂDERE
Că te-ai ținut numai în PELE
Și ai să mori ca
PUI de LELE!

?
Câți ani ai…
… Și câtă-avere

Te mai îmbeți încă cu FIERE

?
ȘI

Ce-i FAMILIA pentru TINE

?
Ai învățat și de RUȘINE 

?
Sau măcar s-o prețuiești
Ori tot în PULĂ o ZOLEȘTI

!?!

MULȚUMESC, FUTAC, de-onoare
Că-mi arătași ce cingătoare
Primiși în ăia 30 de-ani
Să-ți scriu acu’…

La CÂȚI, BĂANI

SULAC crescut la BĂDĂRANI
Să mă măsori cu TÂRFA-ți „făină“
Că purtați aceeași haină
Păi…

DE CE i-a-ncăput, , CURU’
În blugii tă-i, să-ți știu CUSURU’
 
?

… 
CĂ MINȚI de apele îngheață
Și vă mândriți cu mintea creață
Când vă treziți să-mi demonstrați
Că aveți PILE, RETARDAȚI
Și nimic nu vă atinge
CURVA ca și MĂ-TA-ntinge 
În toate pulele belite
Și de n-or FI… Vor fi albite

Mulțam, bă, spiță de PUTOARE
Că mă-mpuțiși să n-am scăpare
Cu-nvățătura ce-mi aduce
Că FEMEIA-i pentru CRUCE


O GAURĂ ce PULII-i duce
NĂRAVUL că nu avu CINE 

Să facă… … bărbat din tine

!


N-a văzut bă, nici o SLUTĂ 
Că ai un dinte strâmb

DE TUTĂ
!?
Eu pe loc, COI, am gândit
La VORBA ce mi-a potrivit
Încă din acea SECUNDĂ
C-am să MOR

C-ĂSTA mă-nfundă



Și n-ai văzut, BĂ, PRIMAT 
Că și eu într-un dinte-am stat?
ȘI…
Întorseși tu… cumva… VORBA 
Când sorbeai cu
CURVA ciorba? 

Cum pe măsură DUMNEZEU ne-a dat
Când de la POLI ne-a adunat

!

ȘI 
De-ți plăcu strâns între BUCI
De
mă-taCa să aveți NUCI 
Când tu doar de PĂSTĂI te-apuci
AM să-ți dauȘi ULUCI

CĂCAT ciocolatat să-mbuci
Și să-ți spui de vălătuci 

Când m-ai răstignit la cruci
Când de două ori te-am căutat
Și de 3 ori ai intrat
Așa că ține-te, UMFLAT

!
Mai vedeți loc pentru TRIȘAT

?
DEZVIRGINAT și LOGODIT

Cu CURVA cu care te-ai MÂRLIT 
… SAU ERAI, , „împlinit”… 

1
Când AIA din tren OCHII-A belit
Și mai-mai că ar fi ciripit
Dar sigur că m-o fi citit
Că, doar o vorbă de-mi slomnește

BĂNUIALA-mi ÎNTREGEȘTE
Și din tren oi zbura, PEȘTE!

2

Și mă-ta ce vroia să-mi zică
Cu „Nu ACEPT”€œ al ei, PULICĂ 

3
Când
TAC-tău te făcu MĂGAR
Și de CURVĂ avea HABAR
Dar mă durea în CUR că vine

La TAURU’ COMUNAL ce-AȘA se ȚINE
Că m-a dat cu BORDELU’-n gât pe mine

Și BOTNIȚA-mi spunea CĂ-I BINE


Nici CĂCATUL meu nu e de tine
… DOAR CA SĂ-ȚI SCRIU…
CÂNDVA 

RUȘINE 

!!!

Pe SPURCATA TA DE CRUCE 
C-oi da de ea, de nu m-oi duce
Mi-or spune CEI ce-au RUPT ULUCI 
Din gardul mă-tii, und’ te duci 


Să mai stai la sfat cu DRACU’ 
Că el v-a ținut DARACU’

!

†††

Hai, FUTAC, că-n târlă-i unu’

La mârlit, tot cu CEAUNU

Peste LUBENIȚA plină

Cu puroiu’ din grădină

Ce cu 28 de ani

La GONACII MITOCANI

A iești să le arate

Ce isteț e și ce poate

Tot ca tine-mbătrânit

Cu 28… De n-ai mințit

Când eu zic că cu 30

Arătași la tăureci

Ce stă-n TAURU’ COMUNAL

Și că este dus de val

Știind că nu-i TRIBUNAL

Să i-o bage ca de CAL

Să-i dea CURVEI cașcaval

*

DECANU-i linge TUNU’

N-o STIGMATIZA NEBUNU’

Ci-și zice ca MARȚIENII

Că-i sug pula URZICENII

Dacă e de partea lor

DOMNU’… DOMN’ ÎNVĂȚĂTOR

Și că eu de-aceea-s FATĂ

Să fiu de-un FUTAC PĂTATĂ

!

Hai, mă, LAȘULE-i SCĂLDATĂ

???

Dă cu CAPU’ că e lată!

Mai borăncăie odată

Cum băgași PULA în SOARĂ

DE-AIA te-a adus la POARTĂ

!

ȘI-ACU

FUTE-O, , pe mă-ta

Că vă calibrai eu NOTA

Pentru PIZDEPentru SULĂ

Hai, GONACU’ bibi-PULĂ

!

Uite, mă, gonacu’!

… Uite, mă, futacu’

Sculat din gunoi, scăldat în puroi

Și-o societate ce nu vrea dreptate

De putregăite ființe izinite

Viermi ce colcăiesc cu chip omenesc

Ce te trag pe roată, de-ai ghinion, FATĂ!

Lume blestemată

C-ai fost nestemată!

De-aia sânt năravuri bune de moravuri

Și-aci au rămas

Linia au tras

Când Neanderthal le-a pus sacu-n par

Să-și toarne-n pahar

Un retardat barbar, ce n-are habar

zii, alexandru-n far

bibi DOBRE exemplar rar

La tac-tău, măgar

Te-ntrebași…

Ce ești

În societatea în care te mândrești

?

Spui în București

Unde peste mormântul meu treci ca să te privești

?

Știi azi DE CE trăiești

?

decan calut - Kopie - Kopie

Bună ziua, domn decan!

Haideți să culegem roade

în grădina ce-a fost dată să o RIDICAȚI la RAI…

 Și totuși, m-ar interesa…

Ce-a fost cu REPARTIȚIA mea

? 

 5 ani am învățat 


 Doar ca să faceți jocul FUTANGIULUI ce m-a desfigurat

?

*

https://oamenicasobolani.files.wordpress.com

/2015/07/

futacu.jpg

*

FUTACU

*

https://oamenicasobolani.files.wordpress.com/2015/07/dupa-gratiie280a6-eu-pe-viatae280a6-ori-futacu_-si-societatea-cu-opinia-ei-publica-ce-trimit-civilizatia-la-dracu.jpg

*

dupa-gratii-eu-pe-viata-ori-futacu-si-societatea-cu-opinia-ei-publica-ce-trimit-civilizatia-la-dracu

*

decan oprea florea... Poate povesteste pana la Poarta-MARE intreaba DE-L primeste

lansare-candidati-fetesti-pui-golas-de-badaran-inginer-de-care-ban-bibi-de-la-30-pana-la-63-si-cati-de-ani-ca-n-romania-ticsita-cu-tigani (1)

PITICUL ghebosat ca un CAINE TURBAT, Recviem pentru UN PANGARITOR de FETEMARI, Facultate, bine ca l-ai dus doar la BANI- Proiect de diploma facut pentru TIGANI - Kopie (2) - Kopie

Ce mai nas ca n-are pula sa-si dea cu ea peste gura ca rusinea nu se FURA in 7 ani se invata si-asta cam de dimineata

Facultatii-de-Metalurgie-Bucuresti-Cu-ajutorul-Puterii-Ceresti--despre-Oameni-ca-Sobolani-dichisiti-doar-prin-Bani

Dar ce bun mi-ai fi de-un timbru (2)*

Lasă un răspuns

