Porumbelul

13 Iun

 8848632-gray-pigeon-sitting-on-hand (1)

Porumbelul norocos, gri, cu gușa sidefie

Pigulește frimituri ce nevăzute îmi sânt mie…

Grațios, nepăsător, în serios își mai ia treaba

Să îmi zic că trecătorii nu le-au risipit degeaba

*

Ajuns la piciorul meu și mai tare mă uimește

Și mă-ntreb, dacă i-aș da… Și din mână ciugulește?

Gândul serafic ca și el dintr-odată mă-nfioară…

Chiar eu aș putea să fiu acea care îl omoară?

*

Cum putui așa gândi când mă scald în răul lumii?

… Să fiu tocmai eu aceea ce-i trage linia sumii?

Câți porumbei am văzut, tot pe-aicea… Și de ani

Fără noroc!… Mutilați… Încântați de-altfel de fani!?

*

Încrederea-n omul bun n-o plăti-o cum fac eu

Ce-am crezut și-n mâna celui ce nu are Dumnezeu?

Și când ar umbla și el, ca și alții, schilodit…

Cine s-ar întreba… Oare… De-are sufletul ciuntit?

*

abgeschnuertes-bein01

*

Lasă un răspuns

