Ca sa ma lepezi de-a mortii taratoare…

4 Ian

Ca sa ma lepezi de-a mortii taratoare... Ce-mi otravi curatu-mi timp cand ma purtai spre soare!

Doamne, de-un timp n-am apucat sa mai cobor la Tine

Caci, prea adanc, catandu-te, cobor atunci in mine

Si cand sa-ncep ca sa ma rog, ca un copil as plange

C-al inimii preaplin mi-arata ca nu mai poate strange!

*

Nici nu o-ntreb de ce-i asa, cand tine pasul vietii

C-atunci cand ascultai de ea, mi-ar fi vazut polmetii

Dar stiu c-o rupe, tot mereu, durerea lumii toate

Si de-aia, ranile-i deschise raman nevindecate.

*

Oh, Doamne, Tu sa nu mai lasi sa se intample-acestea

Ca uite cat mi-a trebuit pan’ sa-mi insir povestea…

Ca sa ma lepezi, de vei vrea, de-a mortii taratoare

Ce-mi otravi curatu-mi timp cand ma purtai spre soare!

*

Si Doamne, Tu sa faci dreptate, c-o lua lumea aminte!

Nu se batjocoreste viata copilului cuminte!

In cardaslac sa stea scarnavul crescut fara onoare

Ce barbatia-si dovedeste… C-a pangarit o floare!

*

Gottes Geschenk - Darul lui Dumnezeu

*

Lasă un răspuns

