Ce drept ar fi sa CADA SAPA!… PORCU’, in tol, sa-si care TOAPA Sa-nvete, pana-i cade pleoapa Ca VIATA curge ca si apa… Si BORFASU’ i-a trait Pe cand eu am tot murit… DUMNEZEU nu-i pacalit!… EL are de cantarit!

22 Dec

„Sa nu dati cainilor 

lucrurile sfinte si sa nu aruncati margaritarele voastre

inaintea porcilor,

ca sa nu cumva sa le calce in picioare

 si sa se intoarca sa va rupa.”

(Matei 7:6)

 

Eram atunci, ceea ce in sange imi clocotea

Animalul hartuit!

Si cum simteam… tratata cu dispret…

Veneam, in acea duminica, la intalnirea… Doar cu sobolanii!

… Fara a banui, ca-n cuibul lor am sa inghet!

*

Dar arsita acelei zile, din tren, nu o puteam simti

Caci imi zvacnea in inima si-n tampla

Si-acel blestem nu-l mai puteam opri!

Noroc ca drumul ce-l faceam lung mai era de strabatut

Si-ntr-un tarziu, cu toate ce m-ar astepta, Chiar pace am facut!

***

Astea scriind, nu pot sa nu ma gandesc cum era maica-mea

Parca cerul se lumina… Chiar daca cu strainii vorbea!

… Cred ca numele nu ii este dat omului doar din intamplare…

Se stie cine va fi buruiana!… Si cine… O floare!

… Iar daca maica-mea s-a chemat asa

Nu putea fi, in nici un caz… Altcumva!

Intram in cavoul

De unde ASA mi se ridicase CALAUL

Care ma invita… Cica, sa n-am teama

Ca nu-si cautase mutra in ceasca, crescut de-asa mama

De curiozitate arzand, dupa 2 minute, intra si HOASCA

Sa-i faca clar ca se vrea de-a basca…

Cand programat era c-o sa le fie doldora tasca!

… Nu cumva sa ii sara DOPUL…

DOBITOCULUI ce va ramane MIOPUL!

De parca eu, acasa, nu as fi avut APA si DULCEATA

Ma omeneste, in numele casei, CICA…

Cu o moaca de te ingheata

Care, dupa ce cunoscui ADEVARUL, imi lasa doar senzatia de GREATA!

………. GREATA!………. GREATA!………. GREATA!

Credeam ca este asa, pentru ca-s o straina!

… DE UNDE!…

CURVA ASTA pusese demult pe ROATE ce in surdina

URMA sa mi se intample…

Ca picasem la SOBOLANI INGUSTI sub TAMPLE!

Cateva saptamani mai tarziu

... De abia imi formuleaza un „NU ACEPT!“

De parca eu… Pentru FUTALAUL EI ma gandisem sa viu…

„Pai… NU?…”, DOAMNE…

NU VENEAM la CURVE… CEVA sa MAI INDREPT

Ca sa nu imi pun mainile pe piept?

Chiar nu astepta c-o sa scriu

Cand ma indesara asa iute-n sicriu?

… Ca am colindat…

La ciobanul inca ne-ntarcat

… Ce-si facuse PLANUL

Si apoi, mai avea doar de stivuit BANUL

Cand, in lumea lui, dadea iar la vizuina…

In CALIBRUL  in care in urmatoarea zi se stersese de TINA!

… Ca la ma-sa-n latrina!

***

Si cand scriu, tot mai mult cred ca si in SEARA X

A stat BOUL la CURVA care se vedea ca o taie de la PIX…

Vad numai alea 2 banane… Care cred ca numai ea i le-a putut aduce

Ca NUMAI cu PILE ajungea cineva sa le imbuce

… Si apoi, noi am fost toata ziua impreuna

De unde, ASA CEVA, se ADUNA?

APOI… N-am decat vagi amintiri

Rezumate la ale mele simtiri

Si urmarind in detaliu TEATRUL regizat in perfectiune de ASTA

… Pot jura ca a fost cu CURVA, din ziua urmatoare

Numai ca eu eram roasa de intrebari si NESIGURANTA care si AZI ma doare…

CUM M-A TREFELIT O PUTOARE!

*

In timpul asta, decand scriu, am revazut pentru prima oara Filmul ION.

Desigur ca si in Liceu i-am gasit dreapta pedeapsa, dar acum,

dupa ce am patit asa ceva, am retrait totul sub aceste semne care m-au ros.

Cat imi pare de rau ca nu le-am permis parintilor mei sa se ocupe de JIGODIA ASTA!

Vroiam sa trag cat mai iute cenusa peste tot ca aveam cu scoala atatea pe cap,

dar azi, tot mai mult imi fac reprosuri,

deoarece, cred ca si relatia cu parintii mei s-a pus la gheata,

cand nu am mai vorbit apoi despre asta!

Mai bine zis, ne eram CAM STINGHERI… Cum STINGHERI eram deodata SI-N VIATA!

*

Totul se daramase ca un joc de carti…

Dumnezeu, TU stii DE CE m-ai adus… asa, peste HARTI

Ca sa BAT la PORTI… 

Numele sa-i porti!

Sa strig cum NE TERFELIRA HOTI

SCARBE!Sa te ia sub roti

Zloata MORTII prin care inoti!

DOR NESTINS!

NESTINS!

NICI MORT si NICI VIU

… CUM sa va descriu?

CONDAMNAT la VIATA ce ti S-A PRADAT

CA… SA II PUI CAPAT… NU TE-AU INVATAT!

*

Numai maica-mea a stiut ce este in mine

( desigur si tata, dar el era tacut)

si dupa 15 ANI…

poate sperand ca asa CHIAR ma distantez de poveste, mi-a zis ca

 A murit BOU’!

… Ce-am mai SIMTIT ca nu este adevarat!

De ACEEA…………. FETELOR

Nu scapati nici o secunda ca nu mai revine

SI NU VA VETI vindeca daca traiti intr-un CAVOU… CA MINE!

*

Ce drept ar fi sa CADA SAPA!

… Nu eu gandii altora GROAPA…

Dar S-O STI CE-I OMENIA

Sa nu-mi mai spuna numele si „Te iubesc, MARIA!“

… PORCU’, in tol, sa-si care TOAPA

Sa-nvete, pana-i cade pleoapa

Ca VIATA curge ca si apa

… Si BORFASU’ i-a trait

Pe cand eu am tot murit…

DUMNEZEU nu-i pacalit!

EL are de cantarit!

*

Sa-i mai DEA o PULA BUNA, asa, de plecare

ZLATARESEI de UN PANGARITOR fatatoare

Sa-i sune odata… NU INTRE PICIOARE!

Sa-si care LABARU’ ce-a zacut in TUTA

Ca sa-i fiu o VIATA doar FATA VANDUTA

La RULETA jucata… Ca o TARATURA

Sa nu pot sa-nchei, ca LINISTEA-mi fura

TIMPUL ce-l reduc doar la TIMPUL lui

Sa-si bata palmele, la AL meu CAPATAI

Jucand cu VIATA MEA:… Uite-o!… NU-I!

S-o ALBEASCA bine…

Cum scriu despre MINE!

DOAMNE, mai deschide-ti INIMA!

TE AM DOAR pe TINE!

***

De-aia, Lerui Ler… Mai astept si MAIUL!

Pai… Nu-l arvuni BUHAIUL, ca sa stea ca scaiul?

*

Ia, mai trage gatza

Si-ntarata MATZA

Ca-mi sta-n BOTNITA

Ca-n clopotnita!

*

Una fara clopot

Ca a cazut c-un ropot

Cand ma cata DRACU’

Al CURVEI SULACU’

Ca sa scriu povestea

Sa se duca vestea!

*

Sa-l eternizez

Ca ma-sa la botez

Si-a scaldat BASTARDUL

Sa nu-i sara gardul

Sa am de cunoscut

Doar un DECAZUT

*

Un PROST CRESCUT…  neintarcat de CURVE

Demonstrate-n vulve

Tinute la iesle, ca in URZICENI

Sa roada coceni!

TIGANI nespalati!

Nici macar pe gura…

S-aud ca-s TARATA

… Cand GLOABA imatura

Cu 30 de ani, buzele-si lingea dup-asa BRAVURA

Si-ntr-o RAPANDULA, tot bagase-o TURA…

*

Ca sa scuipe lumea ce-abia a asteptat

… Sa fie intrebata

Cum ca o CATEA pe ASTA l-a fatat

… Si nu-i deloc MIRATA 

Ca FUTALAU’ EI isi batuse joc de-o FATA…

*

… Ca-n albitul PULII era ne-ntrecuta

Nu ierta niciuna de-o cata pe TUTA

… Cum sa-si mai educe si pe ai trei plozi

Scuipati si ei… Dupa trei nerozi?!

TARANIA decodata scurt pentru straini!

… Ce si-o mai fi spus ciurda de vecini?

… OM sa te faci cu-asa sanatoase RADACINI

Si din BARAGAN, tocmai mie…

Doua CAPRE mi-au adus CIULINI!

Lerui Ler… Cum sa nu te-nchini

Si sa dormi pe SPINI?

*

Cand isi puse CAPRELE NECOAPTE

Fiind pus pe FAPTE

In iasca sa-i sufle

Sa ma-nsface-n mufle

… CA SA MA CUNOASCA…

OTREAPA TIGANEASCA

Ce-ar fi vrut sa pasca… Far’ sa se vorbeasca

CUM SA MA CUNOASCA

Daca CHEIA ii intepenise-n BROASCA!?!

De-aia LE TOT CANTA

Din Cartea LUI Sfanta

Cand pe BOU’ ‘l-infrunta?

I-o pune iar de-o NUNTA?

Cand eu alerg pe o carare

Si-s doar un suflet stingher

Ca EL stie ziua-n care

Am uitat de Lerui Ler!

*

Ca la BOU, ningea-n gradina

Si lumina mare-a ars

Ca se logodea cu alta domnu’ PESTE…

Ce COMPARS!

Fericit ca nu s-a ars!

NU le cumparase CABLUL TUTELOR ce se domneau?

Ala ce vroia sa-l cumpere…

CHIAR cu MINE…!!!BOU’ BLEAU

Cizelat cand le BULEAU

Altora MANDRIA… VIATA!

Cand CACAT le manjea FATA!

… DE ACEEA, CIOCANAR

Cand BOTNITA iti sfinteste MOACA

CLOPOTNITA goala sta de batut TOACA

CU MAIUL comandat de TINE, MALAC

Pana JOC iti batusi de cine PROSTISI, VANZATOR de CAC

Ca sa iti domnesti MALACA!

Uite, ba, BUFON… Inca nu-mi las JOACA!

=

„cine se aseamana, se aduna“

Dumnezeu a stiut ca ti-e “buna“!

De-aia si gandurile mele se tot ROTEAU

Dupa JEGURILE CARE se POTRIVEAU!

Si ce mai potriveala

LA ASA LIPEALA

Doar nu la nimereala!

Cand si-n BLUGII HANDRALAULUI CURVA i-a-ncaput

Ca sa-i tina VERDE vrejul la pascut!

N-am zis CA

???

Tot studiindu-i BUHAITEI NURII
II CITEAM LUCRAREA GURII

Banuind si ca PROIECTUL era PRAF in OCHI

Sa nu CUMVA SA-I DEOCHI…

Sa SUGA mai departe CRACA PULII!

INSTINCTUL sa fi fost, sau DUMNEZEU testa RAPANDULII?

CA

Si-a intalnit BOU’ + VACA

MALACU’ + MALACA

BUHAIU’ + BUHAITA

CURVARU’ + CURVA. de pe SPLAI, ca ma-sa renumita

Adina Cozma din Buzau- tot o nesatula MARLITA

COIOSU’ + PIZDOASA

GAUNOSU’ + GAUNOASA

SCARBOSU’ + SCARBOASA

SARPELE + SERPOAICA

Ce ASTEPTA ca sa MUSTE, de pe MAIDAN, VULVOAICA

BROSCOIU’ + RAIOASA lui BROASCA

Ca, RAIOSII se aduna TOTDEAUNA-n GASCA

Dupa exemplul luat de la HOASCA!

CONCIS:

SUPERLATIVUL SCOLII ROMANESTI

=

TAURU’ BALTAT bun de rupt cu RANGA…

BITANGU’ cu CURVA ce-i purta TALANGA

Sa traga BUHAIU’, prezentandu-si TANGA

… INCA stand in VANGA

BUHAITA GOANGA…

Cand, in RELICVE numai BOII-mpung

Si de le-au stricat… TOT BOII le ung

SAU…

MAUSOLEUL crezu ca-i MUZEU

DE ceru pe-aicea s-o restaurez EU?

*

=

vreau să mâ lingi la pizdă buzău 1

*

De-aia arati, ba, ca si acea TUTA

FUTACU’ ca CARPA VANDUTA

CA

FUTAIUL nu-i NUMAI FUTAI…

Ca la MA-TA sau cu TARFA TA, pe SPLAI!

… E POEZIA care si NUNTA iti scrie…

Daca nu esti o JIGODIE cu AERE intre FESE si HANG la HOTIE

Ca sa iti scriu EU…

FATA de TINE terfelita…

FUTALAU, crescut de o CURVA de lume barfita

… Ce-a investit in tine TOT GUNOIU’!

UITA-te in POZA ca nu esti decat MATUROIU’

care-n roata isi cauta coiu’

=

PAPITOIU!

Uite-l si pe IGNORANTUL ASTA

SCALDAT in PRIHANA!

… ALT TARAN ramas TOT o BOALA…

Dar asta poate sa se cace pe ce-i zice „scoala”

C-a supt numai BORSUL ma-sii, mirosind-o-n poala

Ca sa albesc BOSOROGU’ cand IMI DADU COALA!

… Tot UN SARANTOC…

CU limba stand la scoc

Pipaindu-si PULA, sa-i dai de POMANA…

Ca-n VENE le curge AVEREA = A SUFLETULUI HRANA!

Sa Nu Bati Ca-n BLANA?

*

Cu norocul meu s-a dus!

http://wp.me/p3ncwg-4pw

*

Ce-ai zice, tu… ANA?

SI…

BLESTEMUL MARLANULUI?

Fie-i BLESTEMUL BANULUI!

… Asa cum si l-a ALES FUTALAU’ NEPRINS

Cand FRUNTEA-si RIDICA dupa CE IN SANGE-A INTINS

Cu BALELE CURVEI in care-a IMPINS!

Sa-i dea DUMNEZEU

Pana nu mai poate sa-l oranduiasca

Asa cum VIATA MEA…

N-a mai PUTUT NIMIC sa mi-o chituiasca!

HAMESIT sa plece si sa tot TANJEASCA

CUTRA TIGANEASCA!

Si s-aiba CIOLAN de lins

… si MARLIT pana s-a stins…

Ca doar este “domn distins“

GUZGANU’ prins in CURSA

ZARAFU’ cu FATA scursa

… De batut cu FUNIA unsa…

Convins c-o sa ramaie MAGARU’ in ceata

Cand, la TAIN zicea:

FUT-O-n CUR de VIATA

SARAC mai sant la ASTIA care ma rasfata!

MA CAC pe EA de FATA

ASA ca SI pe ASTA si pe PARINTII EI!

Uite la mama, ce si-o mai trage si n-are CLOPOTEI!

Si-asa, doar mimand omenia

Ca la taraba ma-sii jongland cu SMECHERIA…

1.

Crezu ca n-o sa-l dea-n vileag pe DECLASAT MANIA

2.

Cu care si in PUCHINOASA TARFA-si jucase “barbatia“

3.

Si pe altarul MINCIUNII ma tara, sa-mi terfeleasca FECIORIA

… SFINTITA ca MARIA…

Sa SCUIPE CUNUNIA!

… Sa-i mostenesc URGIA

Si-o viata… SCARNAVIA!

Lerui Ler… Cand LE-A CUPRINS

DUMNEZEU MANA mi-a-ntins!

Sau, si-a primit maiu’

CUTRA ce-avu raiu’

Sa-si cearna malaiu’

Sa-si vada TARATA

La pigulit FATZA…

Tinichigiu’ de purtat cu gatza

Batand ca mamuta

In clopotnita unde Dracu’ se tot da de-a huta

Sa va arat MAIMUTA?!

*

Si… Sa fie asta CHEIA?… Bai, pulica, ia-ti femeia!

http://wp.me/p3ncwg-5GD

*

Lasă un răspuns

