Flori de plumb

9 Dec

Flori de plumb

Pasi apasati pe trotuar

Sub un felinar…

Ganduri sumbre

Sub jocul de umbre

Totu-i in zadar!

Ajung la scris iar!

*

Cum ar fi pacat

Ca muza m-a muscat

Daca am trecut

Pentr-un prefacut

Raul cel temut

Sub care-am gemut?

*

… Si acuma, sper…

N-o sa mai disper

Pana in eter

Scriu cu lerui ler

Flori de plumb si-i cer

… Unui vornicel

Barbat scundicel…

*

Sa cheme de nunta…

Ca am fost carunta

Decand firul vietii

Mi l-a sortit ghetii!

*

Ca iar am urcat…

Cand m-am aplecat

Cu fruntea senina

Ca inima plina

De-atata netihna

Va avea odihna!

*

Flori de pumb din cer…

Flori dalbe sa cer?

… Pentr-o asa viata?

*

Dati-o lui bobleata

Ce-si manji pe fata

Cinstea mea de fata

… Cu curva-i purtata

Sa fiu mai patata!

*

… Care om isi spune…

Si dorinte-si pune!

*

Lasă un răspuns

