Intre Nu si intre Da…

15 Noi

uh60831,1284380250,gothic054

 

 
 

Cand privesc viata acuma, din coltul meu cu stafii
Ma intreb… Cum s-au pierdut toti acei gingasi copii?
Nu-i inspaimanta zaplazul… Cand eram doar mielusei
De s-au despartit de turma si-au ales sa fie zmei?
 
 
De ne-a speriat ocolul si curati ne-am regasit
Vom purta pecetea crucii gandului proaspat prasit
Doboranduni-se visul cand teama-n suflet se naste
Ca de doua feluri santem si zmeii nu-i vom recunoaste!
 
 
Cand o fi batut secunda in care-asa ne-am dezbinat
Sa ma caute cu urgia ce si-a alintat-o-n pat…
Ins-asa privi copilul ce-am crezut ca-i e strain
De ma-nduiosa pe data… Sa nu-l stiu ca-i un hain!?!
 
 
Intre bine si intre rau, balanta sta pentr-o clipita
Pan’ cel fara Dumnezeu halebarda si-o agita.
Cand eu Da spusei si-am rupt firul cu Nu rasucit
In speranta ce-i vorbea, indoiala l-a ghicit!
 
 
Nu-mi zisei ca de ma-nseala, am sa urc pe alt altar
Daca-n negrul lui cernita m-o uita, ca-i facui dar
Cand cerea sa-mi fie jude si-nsotitor pan’ la moarte…
Ca-i voi pune si-acel laur cununii ce vrea s-o poarte!?
 
 
Intre Nu si intre Da, gandi balanta cum s-o-ncline
Cuvantu-si tine ori inchide cripta deschisa pentru mine? 
Zmeul ce-si puse chip de om cata o jertfa s-o fi frant
Ca dupa Da, sa stau pe-altarul unde mereu hulita sant!

 

Cantarindu-mi azi necazul, cu sufletul unei femei
Nu ne dezbina zaplazul!… Miseii erau doar intre ei…
Dar cand nu m-am ratacit ca lor si eu sa ma aseaman
Toata viata rataci-voi cu un strigoi fara de seaman!

*

Lasă un răspuns

