Unterm Strich zähl ich!

8 Oct

Facultatea de Metalurgie Bucuresti-34 de ani, domnu' Decan si Dobre alexandru-pula, Adevarul sub Caciula cu Demnitatea redefinita dupa a lor Formula

JOI

18 Septembrie 1980……. 18 Septembrie 2014

De comemorat!

=

Din ACEA ZI… PULICA se priveste-n ceasca

Si isi zice barbat…

Ca uite ce PECETE si-a pasat!

=

Laba pe PULA dupa FETE

Ce-i adusese… DE NECONTESTAT

Scoala ma-sii si a TURNATORILOR

In cap de CIUCALETE  ce-si apasa: RATAT!

UN SOBOLAN crezandu-se istet…

Ce-avea sa-si poarte numai MASCA de BOBLET!

*

duminica

21 Septembrie 1980……… 21 Septembrie 2014

http://wp.me/p3ncwg-5Rh

*

PULAU-si serba al 30-lea an

Masurat in PILE cu greutate de MARLAN

Stiind cum o sa se prezinte la DECAN!

*

**

Pe mine m-a chemat la el………………………… decanu’

Dar nu avui NICI PILA… Si NICI BANU’

Nici de printre CURVE nu-i eram „mandrie” de SONDAT

Si nici pe la TURNATORI nu m-a incantat…

… Sa le fi animat CLANU’

Ca sa le ung ciolanu’…

Sa-mi fi acordat 10 MINUTE… Sa-mi masor altfel ANU’

Vazand CUM IL ORBESTE TOPARLANU’!

Si ASTA fu ziua mea cu d-nul decan:

miercuri

24 Septembrie 1980……. 24 Septembie 2014

Iar restul l-adunai, cum putui, an dupa an!

&

4 Ocombrie 2014

Decand mi-a dat buzna in casa

COTOFANA cea SCARBOASA

Ce m-a lingusit intai…

Bajbaind de-un capatai

Care-mi aminti de LUMEA GRETOASA de PUTUROASA

De-ajunsei sa i le PUN si DECANULUI pe masa

Am inchis… CA CHEIE… ???… CERCU’

Dar… In ceafa…

Imi sta PORCU’!

*

Dupa acest MARATON

Strabatut pentru BON TON

Sa rup coarne de bizon

Cu acord de diapazon

Dupa Faptele Ascunse

Sub frunti cu Creiere Tunse

Astazi, cand ASA MI-I mulse

Si pan la DECAN sant duse

Gandurile…

… Randurile

Ma-ntorc CUVINTE repetate

Sfatuindu-ma sa raman incarcerata in cetate!

De inca, pana a le scrie…

Negru pe Alb, pe hartie!

Ca PENTRU MINE-O DATORIE!

Mi-amintesc cum mi s-a spus

Ca mai bine-i… pe REDUS

Sa il las, ASA… ASCUNS!

Ca AZI… Cand e si mai UNS

E DESIGUR si mai TUNS

Si-o sa-mi dea candva RASPUNS!
TOT din TUFA lui la-MPUNS!

DECI

Sa ma gandesc mai bine

CA AM FAMILIE LANGA MINE

Si DIN JEGURITOT JEG VINE!

SI…

COTOFANA-mi sta pe GARD!

=

Pe LINIA ASTUI BASTARD!

Closeup of a Fingerprint for Crime

*

Pe COTOFANA aia… Tunsa

Ce veni sa-si verse ranza

Tot catand s-apuce branza

La Oameni Si Sobolani

Banuind ca e trimisa dintr-o satra de tigani

Cand nu se dadea convinsa ca-i plecata rau de tot

Dupa ce-i deschisei usa, ca prea se lingea pe bot

Si pe mine, in zabale, ca paianjenul ma prinse

Cand iar inchisei un ochi, ca indulgenta asa-mi zise…

O imortalizai… Cum a catat!

La tema ce i-am dedicat:

SOBOLANI… Alte curiozitati peste ANI

Pentru ca… Banui c-a fost unsa

Dar nu i s-a spus ca-i cursa

Pentru AI cu FATZA scursa

Blogul tot despre-ast’ SARAC

Ce-a ales izul de CAC

Sa-i stea azi ca bulumac…

Cum laba si-o tinu pe sac

Ca COIOS si TOLOMAC!

=

 

MASCATUL prins in hamac

Cu Scoala de Turnatori

… La trepadusi clampanitori!

… La asmutitii imuni sub casti

De pe maidan formati in gasti!

… Lasii sub false culori

Sa pandeasc-ai Tarii zori

=

 

S-o vanda la venetici

Cand de turci ne-am ras c-un brici

Ca-n hotie sa se-ntinda

… Educatii cu-asta pilda!

Copacel acum… La grinda!

Ca cine poate frange oase

… Sta la mese copioase

Si cine este om cinstit

Daca nu-i la pribegit…

Se-apuca de milogit!

Scoala CA DE Bucuresti

Viitor sa-ntrezaresti

Cum romanu’ sta de-opinca

Si dupa 25… INCA…

Cand HOTII trec purtand LOZINCI

C-asta supsera de prunci…

………………………….. Cum sa atate la tuci

Cu minciuni facand clabuci!………………

Astea-s roadele cand TUTE

Fura-n Scoala lor vandute

Iar ceilalti… Ca umplutura

Doar gloantele trase-n tura

Asigurand numai salariul

In facultatea cu scenariul

Ce-si parguia ADUNATURA

… Pe scena sa-i stea BORATURA…

Dobre alexandru PANGARITOR de FETEMARI

Sa dea acum de zor cu gura!

Nu de-aia urca viitura?

… Dar…

Care o fi DICTATURA?

*

… Sa-i mai repet unui decan

Ce-a facut jocul la MARLAN

Lasand exemplu de facultate

Fara teama c-o strabate

ADEVARUL… La lumina

Cand Dumnezeu pliveste-n tihna

…………. Cand BASTARZII se propaga

La a societatii PLAGA………………………

Cand UTOPIA-I scrisa-n carte

De CARACATITA ce-mparte

Dupa principiul HAMESELII

Dand KO ORANDUIELII

Ce-o tot boteaza CIVILIZATIE

In CLOACA ei de ORGANIZATIE

Si DE CE regizeaza BANU’?

……………………………………………. Pai, nu?

Ce mi-e decan?

Si ce mi-e MITOCANU’?………………………..

Astea le adunai… Cu anu’

In loc ca in 10 MINUTE sa-l aud vorbind

*

*

**

DESPRE

 

FACULTATEA LUI

Ca Decan la Facultatea de Metalurgie Bucuresti 1980

…Si DESPRE…

CIOCANARU’

&

CHIAR si DESPRE MINE

SI

DREPTUL MEU DE A AVEA DREPTURI

INDIFERENT de VARSTA

… CA ORICINE…

In INSTITUTIA ce nu-si scrise RUSINE!

**

*

10 MINUTE sa-l aud vorbind

pe al care crezui ca era si pentru mine decanu’

Dar el cunostea DOAR CIOCANU’!

*

th (83)

*

FACULTATEA de METALURGIE-BUCURESTI

O CLOACA

Ce-n Anale sta la lustruit

In care nu astept ca ADEVARUL

Sa fie macar BOLBOROSIT…

°°°

La tine, fara sa banui… NUMAI VIATA MI-AM IROSIT!

°°°

Facultate

CAVOU al VIETII si VISURILOR MELE!

Nu pentru pedantii profesori sau examenele grele…

Ci… Pentru PRIMATUL in Civilizatia ta integrat

Sa va exersati MENIREA

Pe ALTII de a-i fi INGROPAT!

*

**

Ca un Proiect de Diploma

Despre un Procedeu ce-ti urla… Nerentabil!

Oricat ai corectat… Ca TI-A LUAT LINISTEA

Si ceri un sfat si ajutor… Dar nu este palpabil

Ca doar n-ai PILE si ASTEPTARI n-ai nici ASA…

*

Nu ERAM… de luni de zile… INCARCERATA-N CUSCA

Si INGHITEAM la A DECANULUI GALUSCA?

… Ce mai conta CU CE MA mai IMPUSCA?…

*

Doar scurt ti se raspunde sa faci si tu ceva…

Ca AIA LE ESTE LINIA

… Deci…

Sa-l faci Rentabil!

Ca si cu TINICHEAUA masluita

Cu calificativul LAMENTABIL!

Dar ASTA LE ESTE LINIA!

NUMAI CA… LINIA LOR NU ESTE A TA

Si-n TINE… NU POTI NIMIC SCHIMBA!

**

*

Facultatea de Metalurgie Bucuresti

… Cu Mitocanii ce nu se uita-n cesti

Ca lumea lor se masoara-n doldorele tasti

Si-n snitelele ce si le-au tras in GASTI…

Sa mergi la Revederi

La ei sa te zgaiesti?

„… Pai… Nu…” De-aia te asteapta?

*

Fosti Colegi… PRIETENI

Eu trag linia… DREAPTA

Si cine printre randuri

M-o mai citi in ganduri

Sper sa ma inteleaga!

*

Pacat c-am pus piciorul

In coltul cu OBORUL!

*

Lasă un răspuns

