Lumea ce ma inconjoara

9 Sep

th (71)

Nu vreau smaralde, nici rubine… Nici aurul acestei lumi…
Doar constiinta mea curata, pan’ am sa plec, sa imi insumi!
Caci, ce m-as face fara Tine, cand n-as mai astepta minuni?
Cand n-as putea sa Te mai caut, chiar daca m-au catat genuni!?
 
 
Cand n-as putea sa te mai caut… In sufletul ce mi l-ai dat
Daca m-as fi acrit ca lumea ce in picioare m-a calcat!?
 
 
 
Si daca m-au catat genuni… De ura lumii mi-e rusine!
Vreau sa te stiu ca esti la mine!
Nu vreau smaralde!… Nici cununi!
Doar suflete de oameni buni… Pe care Tu Ti le aduni!
 
 
 
Dar, lumea ce ma inconjoara se-ascunde dupa aparente!
Cand clopotul imi mai rasuna, mi se destrama la scadente…
Cand nici acei ce ii crezui ca stau in dreapta Ta… De voie
Nu recunosc ca i-ai chemat ca sa-i indupleci in nevoie!

*

Lasă un răspuns

