Randuri din strainatate

2 Sep

neferets-fluch-072765811

 
Randuri din strainatate ce ca febra m-au cuprins
Cand, in ganduri saturate, de la matca s-au desprins
Si-n patru vanturi purtate s-au facut pe drum intins
… Ca sa bata iar la poarta und’ neomul m-a invins.
 
 
 
Randuri din strainatate… Pentru raul stand ascuns
Ca lumina sa strabata ca pumnalul ce mi-a-mpuns
… Rasucindu-mi-l apoi… De-i cerui doar un raspuns
Cu-o urma de demnitate!… Cand adevarul i-am patruns.
 
 
 
Randuri despre-un oarecare stand in umbra unui ieri
Cum imi fura libertatea cand n-avui alte averi
Umarul doar oferindu-si in oarba lumina a alor seri
… Ca visul vietii sa imi stinga cu visul alei primaveri.
 
 
 
Randuri… Sa dezvalui fapte ce-n namoluri au zacut
Ca-n zavoiul unde-n joaca m-afundai… Ca un facut!
… Sa descopar, cu mirare, ca degeaba mi-au tacut
Acei pesti cum nu vazusem ca prin valuri au trecut.
 
 
 
Randuri despre-un oarecine pierdut din ochi, ca orice hot
Sa nu mai am nici o scapare cand cu viata mea facu negot
Dupa prea multele-i minciuni, sa cred palavre fel de fel
… Cand, plamadindu-si elixirul avea in gand numai un tel.
 
 
 
In decenii scurse randuri ce n-or sta scrise in vreo carte
Cum sa ma sprijine vroia doar sa-mping poarta catre moarte
Si care azi, nimic n-or cere celor ce-au incheiat un pact
Si reprobabila lui fapta nici n-au gandit s-o ia-ntr-un act.
 
 
 
Randuri despre ce-i fu cuvantul ce libertatea i-a cinstit
Aceluia sigur fiindu-si in sleahta de-und’ s-a travestit
In epoca de aur scursa… Marita-n imn si-n poezii
Cand la bonton urca tradarea prin vulpi ochite-a o urzi.
 
 
 
Randuri scrutand ideologia mumiilor ce-azi stau la pult
Sa demonstreze ca pot trece ca hotul ce-ascund in tumult
Cand constiinta amortita le e esentialul cult
Caci, fara suflet nu te doare ca orice rau e-unul prea mult!
 
 
 
Randuri din strainatate… Und’ ma pierdui sa uit de ieri
Din matca lor, azi, revarsate cand pricepui ca n-am puteri!
… Si, de-l gasii pe hot, in toamna… Lucind in cerc de luciferi
Randurile fie-i hrana… Sa-i ninga-n iarna in primaveri!
  
 
 
Dar, cand gusta-v-a si el lumina… Oarba, ca si-a acelor seri
Doar saracia fie-i scrisa in randuitele-i averi
Ca, de nu as fi spart tacerea, cum sa mai strig de ce-am murit?
Randuri din strainatate despre un hot ce m-a trait!
 

haesslicher-fisch

Lasă un răspuns

