La sanul Tau, sant citadela recladita!

19 Aug
 
8850228-blutige-leere-christliches-kreuz-gegen-bose-bewolkten-himmel-unmittelbar-nach-der-kreuzigung-jesu-ch
 
 
 

O, Doamne cum sa-ti multumesc ca azi traiesc ziua aceasta
Dupa ce un curvar ma-mbrobodi ca tocmai eu i-oi fi nevasta?
Ca Doamne, cat mi-a fost de greu sa fiu doar fata pangarita
Azi… Cand ma stiu la sanul Tau, sant citadela recladita!
 
 
Azi, Doamne, cand privesc in jur ce ai gandit sa fie-al meu
Ma linistesc, pentru ca stiu!… Ma mult de-acestea n-am vrut eu!
O, Doamne, chiar daca-s pe drumul de a ma rupe de „acasa“
Stiu ca n-am ce plange-n urma si-ai mei ma cat-aici, la masa!
 
 
Si astazi, linistita sant ca n-or mai fi ascunsi de ani
In vizuina… Sobolanii ce-oglinda-si cantaresc in bani!
Iar eu voi trece mai departe, daca aicea am razbit!
Gandesc din nou ca iar, pe toate dupa dorinta mi-ai implinit!
 
 
Lasa marlanul sa nu se simta, ca n-o sa fac eu om din el!
Tu esti masura ce ne-nfrunta cand nu ne-ajunseram ca miel
Ci ca oi capii ne facuram… Sa-ti tavalim acest pamant
Ce raiul trebuia sa fie… Numai in Numele Tau Sfant!
Lasă un răspuns

