Sonetul sonatului

10 Aug

lansare-candidati-fetesti-Condamnatii fara vina CER sa se faca lumina - -Inele de casatorie pentru un Pangaritor la visterie

 

 
Scriind aici povestea mea de fata
Si-a porcului ce ma atinse cu tertipuri
Am inteles ca nu-mi trebuie tricuri
Sa-ncant o lume ce prin nimicuri doar se cata.
 
 
 
Ea stie doar sa se mareasca impingand la dricuri
Nimic nu ii mai spune o fata curata
Si daca povestea mea se mai repeta si-i cantata
Si astazi, n-o lasai sa-mi curga-n plicuri.
 
 
 
In drojdia-i dospit si ocrotit se imbuiba sonatul
Si el chemat urmasilor s-arate ca tot in picioare pica
Acela ce-i murdar, de isi asterne pe temelia-i patul.
 
 
 
Distantata privesc lumea nechibzuita cum se strica
Sa multumesc ca mai sant om si nu m-apuca racul
Ca despre porc, candva… Iar Dumnezeu o sa imi zica!
*

*

*

Azi, ca „intamplator“, ati aflat…

Ce star nefardat s-a incumetat atentia s-atraga

… mergand la cumparat?

(… Uite ca m-am molipsit!

Nu ca-i ziceam VEDETA, dar nu suna englezit!?

… Drept sa spun si SUPER m-a lasat cam fara piuit!) 

Sau poate ati vazut vreun SHOW…

Despre care eu as zice nu numai despre lipsa unui OU

Si prezentat de-ar fi de-un bou!?

…………………… Cand peste tot citesti:…  DEZASTRE OMENESTI

Si te-amortesc toti PROSTII cu astfel de povesti!

Sau, uiti sa te crucesti?

Nu simti cum te imbolnavesti?

Atunci, poti stii ce esti!………………………………………

*

… Ce-as vrea sa stiu daca macar o data
In coltul asta… Sa ii mai zic „sfintit”
Ganditi cum ne-ar fi daca din senin ne cata
Halebarda unul sonat!… Tot pe la asfintit!…
*

th (27)

 *

Lasă un răspuns

