Imagine

Tu, curata-mi Doamne, mormantul

18 Iul

Tu, curata-mi Doamne, mormantul

*

 

Tu, curata-mi Doamne, mormantul
Si reda-mi odihna gandului ce imi petrece
In somn si in ziua, cuvantul
Ce il scriu mortii care inca prin vene imi trece!
 
 
 
Pune-mi alaturi talharul s-apuce
Sub ochi sa ma aiba-nsemnata de al lui sacrileg
Cu ultima-i respirare sa mai imbuce
Doar deznadejdea de care atunci ma dezleg!
 
 
 
Stai alaturi de mine la cruce
Si cu mana ta peste rugii minciunii sa-mi treci
Opreste nisipul ce-n disperari imi aduce
Talharul pe drumul ce mi-l scrise pe veci!
 
 
 
Si mai da cate-un semn cateodata, pe-aicea
Ca multe hidosenii se mai petrec
Pe lumea de cicatrice brazdata ce-si cata fericea
Lasand hoti si calai de-n fapte se-ntrec…
 
 
 
Cand eu vreau doar cu Tine pe-aici sa ma trec!

*

Lasă un răspuns

