… Sa-l onorez pe taica-tau … Daca o fi fost al tau

30 Mai

th-(30)capita2fucker

Curva din Buzau Adina

care selecta neghina

Sa-i dea Fanul si masina

Ca la prosti… li se da prima

Cand AU fost COMPLICI la crima

Recunosc ca n-avea gusa

Dar strangea ca gainusa

Caci, pe unde umbla ea

Nu ateismu-si cultiva

Si, de-aceea, dupa usa

Tot sufla la DOMN’ CAPUSA!

*

Balaia, ce asa de bine cu ADINA aduce

Lipsita-i, din pacate, de acel „Deosebit CEVA“

Ca sa-ti faci, DE AI vazut MALACA, CRUCE!

… Cand, nu mai stii cum ochii sa ti-i tragi

Dar, intrebarile le-nsiri… ca pe un fir de iarba, fragi!

De-ar fi zambit macar… Am zis c-as fi vorbit

Cu ea… si poate-ar fi destainuit

Ca la MAGAR, demult pusese MUSCA

Si ma-sa isi zicea cu NU ACEPT, Chiar CUSCRA!

Dar… Cum mai banui ca din ziua-n care

Pe bibi-TAUR COMUNAL il stampila cu FLOARE

Sa mearga domnu’ FLORICEL

Cu-acea scrisoare de TEMBEL

La Administratoare!

Unde, cu curu-i sta, pe masa… ADINA!

... Aleasa lui PUTOARE!

Nu credeti ca ASTFEL HLIZEA… in sinea ei

Ca-mi daduse cu bibi-PULA

LECTIA CURVELOR pentru CINSTITELE FEMEI?

Ce-o mai fi chicotind… Si Azi… o banuiesc!
… Nu cred ca DUMNEZEU Degeaba imi dadu POZA

Ca sa imi amintesc

Si firul sa il depan cand SAUA MAGARULUI lovesc!

… Ganditi ca astazi, mai degraba, singur si-ar rade la CAS?

… EU cred ca TOT numai LA GURA si-l suporta

dar nu in primul sufertas

images-15

Ca DoarA, N-O sa uit cat fu de naravas

… Cand, la gandire-l ACEPTA ma-sa sa fie CARCOTAS

Cu buletinul de PERIFERIE de ORAS!

A DRACU’ omenie… Cum NU FU de 1 BAN

… Sa nu am LINISTE… Sa-i scriu UNUI JIDAN!

… Dar, cand l-o lua si pe-ASTA DRACU’

Mai scapa lumea de un MITOCAN venit cu sacu’!

*

macar lui tac-sau nu i s-a infiltrat

Ca ar fi timp pierdut, cu Bunul Simt, sa se fi ONORAT

Si VITREG de i-a fost, stia

… ca doar NEGHINA-n el uda

Si n-a putut mai VITREG DECAT MA-Sa sa ii fie

Care-l tinu ca DOCTORIE:

… S-O scape de SARACIE

Chiar daca, despre el S-O SCRIE!

L-O fi trimis EL pe MAGAR

Sa-si mai EVALUEZE TEACA, prin golu-i buzunar

Cand m-a mai cautat ?

Eram NEBUNA de LEGAT?

… Si CE TROMBOANE sa-i mai fi ascultat…

 lui bibi-CARICATURA-de-barbat

Cand, CA un BOU tarcoale doar mi-a DaT?

*

… sa fi MUGIT SI EU cu el?

… Sa-mi zic ca nu este TEMBEL?

Si sa Ma fi-ntolit, in SARACIA lui, LA FEL?

… Pai, n-avea TURMA LUI destul NIVEL?

Dar…

Cum sa-si zica bibi ca este UN PARSIV

Cand, pe SUFERTASE si-a scris:… SUPERLATIV!

?

Sa gadil eu JARGONUL

Cu neamu-i PRIMITIV!

*

Sa NU-i fi lasat VACII CE MUSCA i-a pasat

DOBITOCUL… Sa-l aiba DE plimbat?

DOAMNE

… Si de ma-ntreb:

CUM POATE FI ASA CEVA ADEVARAT?

stii TU…

CUM poti sa-l mai privesti pe UN CASTRAT

… CE NICI MACAR nu s-a sinchisit

ca NUMAI GREATA MI-A starnit!

?

Caci… De te uiti la mireasa lui

Nu-i ca BASINA PORCULUI?

NU papadia frageda

 vorbindu-mi despre PRIMAVARA

Despre NEVINOVATIE si-a nu te face de OCARA

Ci cea cu laptele-I SLINOS… ca parul CURVEI despre care spui

PUTIND a TARFA… Sa-i lase-n urma DARA BOULUI

stiind ca-si va alege floricica lui!

SI…

Nu MAGARUL -i mai lipsea ca sa-ncunune GREATA

Cand ISI SPALARA fata

De „buna dimineata“?

*

Cu poza… de n-o fi exacta

cum vorba strambatatea-ndreapta

Nu sant departe de CATEA

Si-as vrea sa stiu de-ar mai latra

… Asa cum tot baga la strambe

Ca peste varsa-i faceam umbre

… Cand Pestele ei imputit

Prin ZOALA se placea CLATIT

Dar, bibi-i negustor cinstit!

cacatu-si-tine-acoperit

Crezand ca-i de NEDIBUIT

 Pan’ Dumnezeu mi-a-ngaduit

SA DOVEDESC ca n-a dormit

… LUCRA la PUZZLE… tot UIMIT

Pana gandi si-a MAI pocnit

… Sa-mi fie PAGINA-ncarcata

In ziua-n care sant chemata!

(… Cica, ii place de citit

Si mai are de gandit

CA EL

CUVANTUL N-A SLUTIT!…)

*

Lasă un răspuns

