Unde-i Legea Omeniei?

28 Apr

migration_gewalt

Veniti sa ne dam mana… Ca firul sa se lege!

… Peste Pamant, sa tesem a Omeniei Lege!

Nu poate fi, doar asta, sensul faptelor noastre

Cum le plansei, in vers…

In tropote sa trecem… Ca Raiul sa-i fi sters!

*

Si daca s-a dat Cuvantul… Cum, astfel de fapte sant

Ca sa cat, in umbra mortii… fericirea… pe pamant

Cand fusei, in scoala vietii, numita ca sa iau loc

Si, doar asa, cu saracia-i, lotrul ma-mpinse in foc?!?

*

Cand pe urma-mi sta calaul, camuflat ca un strigoi

Vad ca, franta, n-am sa pot rasplati ce am in voi!

Cei care ma intregiti… Ca a Domnului rasplata!

Cand fusei, aici, tarata… Sincera!… Nevinovata!

*

Unde-i Legea Omeniei?… Eu, de ea, n-am auzit!

Daca sufletele-s moarte… Scrieti-o la Rasarit!

Ca sa nu fiu mistuita de al gadei pumn de lut

Si sa strig, fugind prin lume:… Pacat ca l-am cunoscut!

*

Cat mai vrem sa facem jocul celora ce sapa-n noi

Rascolindu-ne fiinta cu transee de razboi?

Nu cu masca omeniei, ne lasara pe ruine

In cosmarul ce, in ganduri, lupta lor o intretine?

*

Cand atata frumusete… Peste margini, se revarsa

Scrieti Legea Omeniei!… Rupeti lantul de-a fi-o farsa!

Gandul sa ne fie liber!… Nu de altii incatusat!

Vom avea aceleasi drepturi… Cand Omenia am ancorat!

*

Lasă un răspuns

