Si RESTUL il iau, in MORMANT, cu MINE!

23 Apr

rauch0003_512Pula-coarne - Kopie

Ce-mi zise UNUL DINTRE FIII MEI?

… Cate FETE patesc, ASA, ca mine?

DE CE, ma intreb, mai patesc, ASA, ca mine?

UNDE este degetul care spune:

*

RUSINE!

?

*

ce-as TROZNI, iarasi,

FALCA de PORC

sa-si aminteasca

de MINE!

*

RUSINE!

*

*

AUZI, BAI,

BUHAI GAURIT?

poate

NU TE-AI TREZIT!?

*

RUSINE!

*

*

si RESTUL

il iau,

in MORMANT, cu MINE!

*

N-am cunoscut

SI NU o sa mai am TIMP

sa mai cunosc

ASA CREATURI!

O FEMEIE

de asa URATENIE

si alt: S-ar VREA CEVA= INFAM

( pentru ca eu cunosc

BARBATI

bai excrement!)

Si

SCARBELE ASTEA DOUA

este TOT

CE DE LA VIATA AM!

*

CiNE nu stie

ce sufletul omenesc

mai ascunde

Nu poate

NICI ADEVARUL

patrunde!

Cum sa-i explic FIULUI meu,

ce-mi zise cand ma vazu scriind:

… „Pai, MAMA… Nu este totul PERFEKT, asa?“…

Prin ce trec de 34 de ani

Din cauza unor MITOCANI?

Cand el SINGUR cunoaste 

DOAR OAMENI

si nu

OAMENI CA SOBOLANI?!

SI

A DRACU’ de VIATA

Ca a avut asa ATA!

*

Si ASTIA TREC

pe aici

cu-ASA FATZA!

*

..*

DAR POATE

CINEVA

INVATA?

*

Dar Nu AST COINAC iesit cu SOBORUL

Sa mai dea din cloantza!… Ca mantuitorul

Ce-mi fu convocat

… fara sa gandeasca, cand L-a desteptat

S-o masoare bine, ca i s-a sculat

Sa-i puna, in fine, nota de barbat

*

Ca mai are-un act

… Sa-ncheie un pact

Domnu’ bibi-PULA

Ramas RETARDAT!

… Fatat de mamuca-i VACA

sa-i pun-o MASCA peste MOACA

Cand l-o tine NE-NTARCAT

ca, la PULA s-a spurcat

Si barbatul defineste

Prin categoria PESTE

CAND caciula i-o ALBESTE!

… asta-i fatza lui… A PULII! 

Si-asa-s si-ai lui bibi… nurii!

…  

Ca NUMAI PULA i-a constrans-o

S-aiba 7 ANI de-ACASA… PAN’ a-ntins-o

Cica… LA O FACULTATE!

Sa primeasca, acum, CARTE

… Ca… doar de-ASTA are PARTE!

SI-L trezi sa-i cante DOINA

Ca-i IAR timp s-apuce OINA

ma-sa… care I LE scoate

Toate ALBE si curate!

Ca poat’ sa se tiieeee… Pana s-o cara!

Si ea de-i plecata!

Si de REVEDERI OINA-i tot la ea!

*

Ialomita – Ziarul Obiectiv Ialomita Primarul municipiului Fetești …

http://www.obiectiv.net/primarul-municipiul…Rumänien Diese Seite übersetzen

2 Iun 2012 – Joi, 24 mai, liberalii și-au lansat oficial candidatul la funcția de primar al municipiului Fetești, pe actualul primar Gheorghe Catrinoiu,

 

Ialomita-Ziarul Obiectiv Ialomita-Primarul municipiului Fetești

**

Cum sa te fi lasat, PARVENITFara De Giuvaiere

… Cand iti CLOPOTASI CARACTERUL PROST cu ele?

Sa NU-Ti PORTI LegitimatiA… Nu ar fi pacat

Sau crezi, SARANTOC cu suflet SPURCAT

CA BANII te-au SCOS din CACAT?

*

CE-TI mai sta RESPECTUL ce ti l-ai mestecat

Cu PORTIA MEA de SCUIPAT!

*

*..… TAURUL COMUNAL…

Sa nu zici ca titlul TE SCALDA IN BANAL!

Uite, PULA, Ce te-am mai scos la BAL!

Siii… Nu vrusesi la BAL MASCAT?

Ai tot tacamulCum ai comandat!

*

Gandesc ca, in ZESTRE

NICI O LINGURA, In mana, nu ai VAZUT

… de la LINGURARI

… Cand erau asa de Scartari

Incat… PAna SI MIe

*

DESPRE EI

 … CE MI te-ai MAI plans

CA-N ASA SARACIE… in brate te-au strans!

*

De-AIA

DUMNEZEU

… Si Tie-ti puse „una de aur“

BOROI

Sa fii si tu… In FINE… la inaltimea ochilor

CU RAIA de soi!

... sa-ti poti AVEREA papa

Pana, sub candela, Vei CRAPA!

*

Sa scutesti lumea de UN PUROI!

… Sa te carE, ODATA, GUNOI!

*

… Sau ai altceva de luat cu tinE?

Poti CARA

… ATATEA, ca MINE?

Si

ZIUA DREP†ATII

 VINE!

*

Lasă un răspuns

