Daca ala o fi fost… ce Mi-a zis:… „AUZI, MAGARUL!“

23 Apr

casa-neu

Dar, daca tot TRASEI LINIA, aici

Din NEANDERTHAL, inca un stropCHIAR dac-o face:… Plici!

Nu sant deloc MIRATA de ce PULICA vru

IN CURVA HADA sta si de-aia se ZBATU!

*

CAND l-am vazut pe tac-su… daca ala o fi fost…

Imi amintii de vorba… Cu DRACU si-al lui ROST

Si cu barbatul care… PUTIN sa il intreaca:

Nu-n URATENIE sa-l ia!… Ca altfel, ia o VACA!

*

Candva, eram copila… Stiu ca-nvatam la SCOALA

De-ale lui CARAGIALE si tot bagam IN OALA

Si la TV venise o schita de a lui

C-un personaj… CAM STRANIU

… N-as vrea… URAT sa spui!

*

ACTORUL ala avea, cumva, o MOACA

Cu multi negi pe ea, ca FRICA sa MA TREACA

… Si-asa, gandii la tac-sau… Ca geaman chiar i-ar fi

Aluia de-acolo… De care as fugi!

*

Dar, in ziua aceea, eram izbita de contrast

Barbatul era foarte ingrijit… FARA balast

Si-acasa, o intalnisem pe TROALA „NU ACEPT!“

De care auzisem ca-i o CURVA… C-un CONCEPT!

*

Asa ca:… NU ma MIRA!… Cine SILIT a fost

Si s-a obisnuit cu fantasmele de care-as tine POST

Atunci, vede SI-O HADA ca e frumoasa FOC

Cu ATAT MAI MULT… Cand stoarce BANI din FLOC!

*

Il cautasem… TOT ADEVARUL sa i-l spui

… Ca in URECHEA tatalui!

… Ca are-n bibiPULA un Puuuuuuuuui

Cu GHIOAGA da in ceafa… CAND e LA LOCUL LUI!

… CA UNUL FARA CAPATAI!

*

Doar banuiam ca pe ACASA

Doar BANII ii pune pe masa

… Si-n rest, nu-mi pica greu sa zic

Cazut este si el… Sub infocat lindic!

*

Gandeam ca e tinut ca PAMATUF, sub fusta incretita

A CURVEI laudate ca:… Nu iarta nici o PULA nealbita!

Bineinteles ca n-am Rostit

Dar el… VORBA din GURA mi-a luat:… Ca nu i-au ciripit!

*

Si ca sa nu fie MIRAT

Sau poate ca si CURVA plat… De-atata tot cazut in pat

I-am zis sa fie LINISTIT!

Nu cu pretentii… la FUTALAU’-bibi… am venit!

*

Vroiam sa-i spun de CARACTER

Ca maine-l are inginer

Si se poate CACA pe el!

AL CURVEI BOU si floricel!…

*

Iar el, dupa ce-a ascultat

„Auzi, MAGARUL!“… mi-a cantat.

Asta a fost!… Si am plecat!

*

MORALA… Sau… DESPRE NOROC?

HADENIA, mai mult decat DEPLINA, fu in joc!

Si daca Pe UNA, CU OCHII, O VAZUI

Dar CU VEDEREA o trecui

Se-adeveri… Ca-n SUFLET, URATUL ESTE si mai la locul LUI

Dar, PAN’ de URMA-i dai… NU POTI SA spui!

Eu, una, NU!… In nici un caz pana n-am dovedit

NU VREAU, din cauza mea, Sa fie CINEVA NEINDREPTATIT!

Dar, de dadui Crezare

PROSTII M-AU ULUIT!

*

CATI ANI LA rand, pe URMA LOR

PRIN VIATA SANT DOAR TRECATOARE?

… O PASARE CE N-A PUTUT SA ZBOARE!

… O FLOARE CE-N BOBOC A FOST SLEITA!

… O FEMEIE CE NU S-A MAI RIDICAT cand FU-mbrancita!

… O FATA CE-A ramas ACOLO INTREBAND:… DE CE-a fost PEDEPSITA?

DE CE MINCIUNA DOAR A CAUTAT-O

Si NICI MACAR… IN OCHI… NU A PRIVIT-O

Cand PANGARITA a SI ARUNCAT-O?

*

Cu O INIMA rupta?… DOAR cu EA INGROPATA!

Sub LESPEDEA ce-o trase, in NOAPTE, CUTRA de proaste LAUDATA!

NIMENEA sa NU STIE… CA M-A STIUT VREODATA!

Caci, a TA iubire… BAI FUTALAU-SOIOS

I-o poti BAGA LA MA-TA!… Prin FATZA si PRIN DOS

CA stiti ce e FRUMOS!

*

Dar astazi… TOT LA UN NOROC

Scrisei LA DOBITOC!

*

Lasă un răspuns

