Ca de Martisor…

1 Mar

*

„DACA STAU LA POARTA SI NU ZIC NIMICA”… Ce s-o fi bucurat a Pulii Fata ca dupa ce ma duse cu Zaharelul, chiar n-a patit NIMICA si necunoscuta Fapta-i va ramane, ca sa invarta mai departe Fofarlica!

http://wp.me/p3ncwg-4p4

(… Corul barbatesc din Finteusul Mare… Colind…)

***

**

*

… Aici, vreau sa pun ceva ordine in lucruri.

Mai tarziu am aflat cui ii apartine, de fapt, textul si desigur si melodia, dar, pentru ca acest colind mi-a fost trimis, l-am dat pe el mai departe.

… Si nu mi-a prins rau, deoarece, m-am mai abatut uneori prin Internet, pe urmele autorului, ca sa pot sa-mi reamintesc si redescopar ce profunzime mesajul lui poarta.

Din pacate, pentru urechi surde si inimi ramase uscate, ce-si storc lacrimile nu coborand in adancul sufletului de roman patriot si de om la locul lui, ci pe caile deschise in infundatura ipocriziei si a setei dupa bani, a pierdutilor ce si-au vazut, in fine, era venind.

… Democratia, prost inteleasa, a stricat inca niste caractere, sau a scos mai degraba zgura.

Aici, dau un comentariu de-al meu, pentru ca asta am gandit de nenumarate ori si cumva, vreau sa pun lucrurile in ordinea lor meritata.

:

… Romania n-o sa mai aiba un alt RAPSOD de acest RANG!
Macar atata noroc a avut si ea… sa asculte asa cantare.
… Eu, una, ma simt acasa, dar cu ce folos, daca celor ramasi acolo nu le vibreaza tonul curat ca ghiocelul primaverii… daca tot vine!

(… Despre Tudor Gheorghe…)

1 Martie 2014

Si aveti macar grija de MARTISOR!

Citesc ca nici el nu prea mai este IN

*

Identitatea, cand devine o rusine, este apasatoare!

Dar ce mai ramane dupa pasul cand cu nisip se sterse urma ei

Lasand viitura sa urce, ca sa ne coboare?…

*

1653987_598537923557889_1462711816_n (1)

Mi-am permis sa “fur” acest Martisor care spune mai mult decat cele de care-mi mai amintesc.

Lasă un răspuns

