Dar Dumnezeu citeste sufletele toate!

31 Dec

Modified by CombineZP

Si iar mai trece inc’ un an… Cand cosmarul il petrec

Pana voi inchide ochii… Ca-n rabdare sa ma-ncerc

Caci gandurile, tot mereu… Ma tara in acelas cerc!

*

Dar cum sa scrii despre un nimeni… Sa poti sa te linistesti

Cand tot talmacindu-i fapta… Ca mai lumina s-o zaresti

Mai adanc intr-un misel, iar si iar te ratacesti

Ajungand iar inceputul… Ca din nou sa te crucesti?!

*

Caci despre secunda ce n-am putut-o prinde

… Cand ceasul mi-a batut si m-a chemat

Si care ma va cauta, cand rascolesc morminte

Totul stiusem!… Si de aceea… Mereu l-am intrebat!

 

… Si cum o sa imi fie cand treaza mi-e fiinta

Prea treaza ca sa nu strapung murdarul ce-a lasat

Cand sufletu-mi zdrobit si-ncatusat ii fu doar sarguinta

… Ca sa repet aceeasi intrebare:… De ce?… Neincetat!

*

Dar Pastori sant, Doamne

Peste muritori

Nu uita marsavia

… Maidanezului…

Ce-a trecut prin scoli!

Si prin viata mea

Pustiul sa semene, neaparat a vrut

Cand nici nu l-am cunoscut!

Cand nici explicatie

Semn pentru Educatie!

Semn ca:

 „Te iubesc, Maria!“

Candva a rostit…

Semn ca:

 „Sigur, c-am sa te insor, Maria!“

A mai ciripit…

Semn pentru:

un om MIC ca un PITIC!

N-avu pentru mine!

… Doamne… Cat sa-i zic?…

Dar secunda-ti bate-n tampla

Cand prin astea mereu treci

Si te trezesti dupa noaptea

Cand anii-i numarasi cu zeci!

 

 

Insa unii, chiar si tineri

Au plecat deja, pe veci

Si averea isi lasara!

Caci banii nu ai cum sa-i treci!

 

 

Si tu nu pusesi un pas

Cu colegii sa petreci

Cand… Nestiuta… Isi zise Javra

In povara ai sa te-nneci!

 

 

El aduna acum lauri

Pe inchisele-ti poteci!

Ca tu doar, in lumea mare

Terfelita poti sa pleci!

  

Dar Dumnezeu citeste sufletele toate!

… Si asta simt… Fara sa rasfoiesc vreo carte!

*

Lasă un răspuns

