Cand visele s-au naruit…

2 Dec

Cand visele s-au naruit...

 

Aceasta Muza
Nu ma scuza
Chiar daca deseori m-amuza
… Cantandu-i Javrei iar din frunza.
 
 
Si doar „Balada cacatului motat“
Cu Morala ei, „m-a agatat“
… Dupa 33 de ani, uitata
Sa-mi spun ca pentru Javra fu cantata.
 
 
Si uit’… cum intamplarea vru
… Javra chiar coleg ii fu
Colegei ce ne-a recitat
In Baia Mare… Unde-a stat.
 
 
Si-asa-mi rapi nervu-n surdina
Zicandu-mi sa-i mai spal din tina!
 
 
… Caci daca stau si ma gandesc…
Pana ca-n grajduri sa ranesc
… Cand Vite nu am cunoscut
Decat acasa, la pascut…
 
 
Deci… Pana PIPI sa fi dat
Iama ca ar fi barbat
… In facultate, cand stiam
Ca Viata bine mi-o purtam
Si ca eu ii eram stapana
… Rima mi-era la indemana!
 
 
Deseori, cu o prietena rimam
Si-n replici chiar, ne intreceam!
… Dar ea uita vremea aceea
Eu, dimpotriva!… Si-i scriu la Vita… de aceea.
 
 
… Caci ale timpuri au murit
Cand visele s-au naruit…
 
 
… Pierduta e seninatatea
Cand un Marsav te-a incantat
… Si chiar dac-ai afla Dreptatea
Nu ti-o restituie vreodat’!
 
 
De-aceea, Muza tot mai vine
Sa i le torn… Sa-i zic: Rusine!  
… Cu-ast adevar de sub lacat
De tine, Javra, nu-i pacat!
 
 
 Pacat e doar de ce-ai furat
… Cand habar n-ai ce e curat
Dar uite… Cum te-a scuturat
Cand s-a jurat ca-mi sta jurat!
*
*
Lasă un răspuns

