Cantecele inimii

25 Noi

heavycross01-bw1

 

Dac-as sti sa-i dau glas unei vioare
Cu cuvintele ce le scriu
Cantecele inimii, pe strunele-i, mi-ar curge
Ca balsam intr-un timp prea tarziu
Cand manata-s de valul departarii de unde viu.
… Caci eu sant miorita
Sfasiata si lasata-n pustiu!
 
 
 
Dac-as sti sa dau viata la o vioara
Poate-as uita  de unde viu
Caci imi scriu cantecele… A cata oara?
Dar amprenta lacrimilor pierdute
Neincetat, ma tara-napoi in pustiu.
 
 
 
Dar eu simt ca melodiile-mi curgande
Din pieptul de-o piatra apasat
N-ar talmaci doar tristetea, in valuri spumande
Cand, ca pe-o doina mi le-as fi imbracat.
 
 
 
Si-atunci, ma-ntreb adeseori
De mai exista
Si astazi… Lautari ca altadat’?
Ce langa inima veneau sa-ti cante-o melodie trista
Ca lacrimi, ca topita ceara, sa-ti curga… Deodat’!
 *
Lasă un răspuns

