„Te iubesc, Maria!“

18 Noi

Eu sant dintre aia, mai prostii!

… Carora le trebuie mai mult pana intra!” 

lansare-candidati-fetesti-2-81

Dar nu putu, in prima seara, sa spuna si ca

In CURVA, avea o TINTA!

Asa imi explica bibiPITICU’

De ce atatia ani, la portile facultatii a batut

Ca sa ma atasez de alexandru… si mai MICU

Ca-n bibi, chiar pe PROSTU’ l-am recunoscut!

Redus de muma

Ca sa-i bata spuma!

CAIMACU’!

… Dar ce sa ceri la SARACU’!

Caci, dupa ce mi-a mai spus si de Doina

… Mi-era clar cine azvarle oina!

Apoi, la cateva zile, mi-l prezenta pe prietenul lui

Cu povestea cu ciresele si BANII!

Cand nu-mi venea sa cred ca exista astfel de oameni!

… Si uite, ca erau tocmai SOBOLANII!

Ce-as fi fugit… dar PESTE

Ca RAIA se lipeste!

De-aia le primeste!

**

*

De ce, Mama… Ca sant saraca mi-ai zis
… Din ziua in care ochii pe lume-am deschis?
Si de cate ori doar mi-ai mai repetat…
Ca numai nevinovatia-mi am de aratat?
Tu doar ai citit in sufletul meu…
Si m-ai cunoscut!… Cum ma cunosc eu?

 

Si eu, Mama, cum am mai crezut
Ca de nu-s bogata… am doar de pierdut!
Si am crezut ca daca avere nu stapanesc
Pentru viata-mi nu pot sa platesc!…

 

Si te-am ascultat!… Si nu-mi pare rau!
Numai o secunda, insa… am uitat sfatul tau!
Si, Mama!… Nu mi s-ar fi intamplat!
De-as fi intalnit unul ca mine!… Cu suflet curat!

Insa Mama, in el am crezut!
Ca-i un sarpe… prea tarziu am vazut!
Si tu, Mama… Chiar daca ai citit in sufletul meu
Tot nu ma cunosti!… Cum ma cunosc eu!

 

Caci Mama!… De atata dezamagire…
In acea zi… a murit si inima-n mine!
Si nu pot Mama, inima din piept sa-mi arunc!
… Sa-mi iau alta, sa invat sa cant!
Caci am crezut ca daca avere nu stapanesc
Pentru viata-mi nu pot sa platesc!

*

De ce nu mi-ai zis Mama, ca bogata sant?
… As fi crezut ca am tot pe pamant!
Si nu m-as fi oprit la sarac
Crezand ca-i ca mine!… La locul lui… si-n suflet curat!
Dar stii doar, Mama… s-a razgandit!
… Ca numai pentru bani ochii i-au stralucit!

*

Mama…

http://wp.me/p3ncwg-3Km

***

*

Ea are banuieli… Si-ntreaba la-nceput:           

                  Are ceva cu hada?                

El zice… Nu si nu!

Ea simte ca ce el spune, Nu e adevarat!

Caci ce barfira oare… Fetele in internat?

Spuneau ca hada…

Nu numai ca-i urata si tubulara

La al sau, visat de ea, astral corp!

Nu!… Nu! Ca si cum n-ar fi fost de-ajuns

Mai era si o curva!… ,,Ce n-a avut noroc!”.

*

Dupa multe-ntrebari, spune-n fine cu-ncetul,           

Ca o cunoaste bine!… Si ea-i face doar proiectul!

Ea este naiva si crede in el… Nu-si poate imagina

De ce altul rau i-ar vrea?

Ea are colegi de treaba… Baieti seriosi!

Nu poate sa creada, C-ar fi un idiot!

Si e tot naiva si nu se desteapta,

Nici atunci cand hada… Blugii lui ii poarta!

*

Dar hada, de-ar fi fost putin doar educata,

Ar fi putut sa-i spuna, c-a fost a lui odata.

Un singur cuvant ar fi ajuns… Si asta nu s-ar fi-ntamplat!

Insa la mintea-i ingusta doar a asteptat.

Era oare chiar ea, ce lui nu-i mai dadea,

Ce alta mai avea?

Sau poate si la ea… Neanderthal era?

 

Dar totul a durat,

Pana titlul si-a demonstrat.

Direct dupa vacanta… Povestea a-ncheiat.

Nici n-a venit sa-i spuna!… Cica era barbat!

*

Si dupa cate zile, ea l-a cautat?

Cand fetele ce i l-au prezentat…

I-au spus c-ar fi demult venit…

Si asa in fine… Adevarul… in fata, i l-a plesnit!

*

Si-n loc sa se explice… Sa-i spuna c-a fost proasta,

Un joc in a lui lume… Incepe s-o jigneasca.

Spune ceva despre tarate, Cu care s-ar fi amestecat

Ca-i este teama, cica… De porci sa fie mancat.

*

Pe loc ea intelege!… El s-a recunoscut…

Si dupa toate-acestea… Porcului nu-i place ce-a vazut!

Ea se intreaba numai… Cum de s-a inselat?

Sau poate iarasi hada… A mai intrigat?

La care el asculta… Ca o javra!… Pe loc!

N-o fi stiut el, oare, Ca de te-nvata prostii… Ramai un dobitoc?

 

Se simte ponegrita! La moarte condamnata…

Si este, pe deasupra, total nevinovata!

 … Vroia numai sa stie… De ce vorbeste-asa?

Raspuns sigur nu are!… De unde l-ar avea?

*

Ea vrea sa se explice… Adevarul sa-l gaseasca,

Dar de nu-i da motivul… Cu cine sa vorbeasca?

Caci si un criminal, Are drept la proces… Si sa se apere!

Cand stie pentru ce!

 

De ce acuma-i porc, Nu poate sa ii spuna

                Dar poza nu i-o da… Cica-i dovada buna…            

                    Cica este dovada… Ca s-au iubit odata!               

               … Sau doar e umplutura            

Pentru arhiva buna?

*

El ii propune sa ramana prieteni

Si  de ceva ,,o vre“…

Ii sta la dispozitie!

Ea stie in sfarsit…

De cine s-a-ndragostit!

*

Si-atunci isi aminteste

Cum el salteaua expusese.

Si cum la inceput

Presimtiri a avut.

I-a spus ca se-ndoieste!

Nu crede c-o iubeste!

Te iubesc, intr-una ii spunea…

Si-n realitate-si batea doar joc de ea!

Cum s-a adeverit,

Tot ce a banuit!

Ca nu a crezut  doar, ca-i taur comunal…

*

                    … Asa-si  arata-n fine caracterul cel prost              

Cu el sa mai discuti, Nu are nici un rost!

In fine intelege… Ca inteligenta lui e mica         

Si daca-l cheama asa… Ce s-aiba-n Bibilica?

*

Balada taurului comunal

http://wp.me/p3ncwg-33

***

*

Si ce varsta ai PULICA?

… Ca barba ti-am lasat

De nu ti-o scuipi tu singur

O fac cand am plecat!

 

Caci daca la prima oara, PUTOI, ma mai gandesc

Cate le mai banuiesc!

Cat erai de-nfierbantat

Pana doar te-am vizitat

Si apoi stateai pe pat

Aratandu-mi doua banane!!!

Ce azi, le vad mai mult decat banale

… Si de aceea, cred ca le-aveai goale!

Si jucai numai cu timpul

Ca sa umpli-apoi rastimpul.

*

Azi, n-o mai dau pe SARACIE

Cand stiu ce-n GUNOI coace

Ca-n timp ce eu porti deschideam

PULAULbibi le mocnea, stiind ca le si face!

*

Nu am zis ca arvunise

… CURVA…

De care ma prostise

… Cand atat a mai promis

Dar BUHAIUL si-a trimis?!

*

Cred ca pana sa-i picTAMPA

CHIAR ii aratase CARPA!

images-32 (1)

De-aia doar se fredona

De parca in CUR, nu o durea

Cand cu PULA mai vorbea

Si eu eram la mana sa”

… Ca stia…

Ca de fapt, in EA intra!

*

Si de ce pentru sex sa ma fi bucurat

Cand PULA, pentru ciocanit doar, m-a luat?

La fiecare PISTONAT nu prididea

Sa imi repete tot mereu

„Te iubesc, Maria!”

*

Zii, PULA… Ca nu te temeai

Ca visezi cum ca in CURVA ta intrai?

Si ca realitatea sa n-o uiti

Iti aminteai, asa, pe cine futi?

Si DE CE…

„Nu vreau sa te stric, Maria!”?

Tot asa, ridicai semnul de citit

Ca sa nu-ti descopar HOTIA?

*

Sa nu-ti dai drumul, cumva, la pistonat

Sa inteleg, ca si atunci

Cand sub Fereastra, Prima Oara m-ai chemat

Ca TOTUSI… Ca-ntr-o CURVA vroiai si de futat?

*

Dar stii bai, ala Fara laudatori!

Ma intrebam…

Ce dracu’ ma fac… daca ma insori?

……………………………………… Asta fu doar gluma!

Ca la felul meu, nu as fi umblat dupa nici o rama!…………

*

Dar de zece minute, de un fragment citit mi-am amintit

Intr-un roman romanesc, demult despletit.

Unde unul, ce MAREEEEEEEEEE ( cu adevarat! ) o avea

Cu una in pat se-aseza.

Si ca sa nu se infricoseze

I-a spus ca cu o esarfa sa i-o mai bandajeze.

Dar in timpul lui ACT

Ii zise femeii ca acum poate sa-i dea drumu’ la pat!

Dar nebuna… Il linisti…

Demult luase esarfa… Asa ca… O vei stii?

*

Ce am mai ras… Ca demult nu asa

Ca apoi aceleasi lacrimi de pe obraji sa nu-mi pot aduna!

Asa este cand O CARPA pe NIMIC te ia

Fara habar sa aiba CE FACE cu VIATA TA!

*

Si de ce, ma… aveati atatea saltele

Cand ma chemasi sa mi-o arati

DEASUPRA!

PE cea SANGERATA

Sa-mi spuna ca

Ti-ai batut numai joc de mine!

Pentru ca MAI ERAM INCA FATA?

Iti trebuiau cand sareai pe CURVA… cand ii gineai AVEREA

Ca sa te unduiesti, BOU, pe aripa cu puterea?

Caci altfel

Sufla numai crivatul… Ce suflete-ngheata

Unde neuronul tau primitiv

… Zacea-ntr-o PAIATA!

*

Asa ca ce RASPUNS sa imi fi dat

Tu, PULA… doar de lesinat?

bibiCURVAR-VERSAT!?

DECAT:

„NU POT sa-ti spun, Maria!?”

Azi, freaca-ti, PULA… chelia

… Sau iti sta stramba palaria!?

Caci pe cine PIZDA ma-tii. bai, iubeai asa, cand ai futut

Si apoi pe data, in CUR te-a mai durut!?

SPERMATOZOID

Ce SLAVA Domnului!!!… un plod bolund nu mi-ai facut!

Dar bine ca pentru nasu’

CURVA linge casu’!

Arde BUCA sau SORICU’?

Mai degraba, cred… lindicu’

Pentru bibi zis PITICU’!

*

Dar sa descriu si sentimentul ce m-a napadit

Cand in camin ma intorsesem… Dupa ce m-a PANGARIT?

Nu se deosebea prea mult

De acela din seara cand cu GHIOAGA m-a daramat!

Eram tot nauca!

Cum INSTINCTUL… de TOATE… m-a invatat!

*

Cred ca stiam si ca debutanta ce ar fi trebuit sa fie

Dar el avand CONTRACTUL cu CURVA

Nici prima oara n-a putut altfel sa ma mangaie!

Caci atunci eram… Intr-adevar DOAR NOI DOI

Dar el tragea doar la carul cu BOI!

Nu crezi bai, PULA

Ca dupa cate ma tromboneai

Ca sa ma convingi sa ma ai

Alta muzica sa pui aveai?

Dar CURVA-I statea lata

De-aia n-o da pe toata!

De-aia

Cum o mai cred, PULA

… Ca inaintea mea!!!…

Intrasi in RAPANDULA!

De-aia suflasi buhaiul

Dupa ce te laudasi ca-mi arati raiul!

De aceea imi dadu, de SUS, bai, graiul

Ca sa-ti cant astazi cu naiul!

… Sa nu zici, istet de MAHALA

Ca nu v-a pus alaiul

Daca tot va imbuibati cu-asa cinstit malaiul!

*

Si mai ai

… bibiCACANAR de pe SCENA…

cablul

Ce ma-ta il vroia, ca sa-ti serbeze NARAVUL!?

Ala, la care ma luasi sa-l cumperi

Dar nu l-ai gasit!

Cand vorbeai cu mine

… De parca nu M-AI fi BATJOCORIT!!!…

Parca as fi fost sora TA mai MICA

Ca PRIETENA, nu AVEA ce sa-mi ZICA, PULICA!

Daca ai stii cum mi le mai scria

TOT INSTINCTUL!… Pe INIMA MEA

De ce ma-ta, curent, in cocioaba a doua, sa aiba vroia!

Atunci te-ai LOGODIT

TAP de CURVE MARLIT!?

*

De acel cablu sa atarni, candva!

CA si PULA ce NIMIC nu putu da

Ca-i faceai, cu intelectul tau PRIMITIV

CONCURENTA!

Si numai asa si prin SCOALA, ai facut PREZENTA!

Pe toata linia

–IMPOTENTA!–

Vrei tradus?

images (15)

Sufertasul ti l-am pus!

*

Si ce i-as scrie… Intre coarne

Dar o las pentru tine, Doamne!

*

Caci cum sa ma linistesc vreodat’

Cand ASA CARPA…

SUFLETUL mi l-a tulburat?

*

Lasă un răspuns

