Si doar cate episoade… Cate-n luna le-oi grai… Adevarul despre tine, Niciodata!… Nu-l vor sti!

17 Noi

lansare-candidati-fetesti-2-81

Pentru tine, bibiPULA

As mai pune o MORALA

Cand i-ai luat maul la Scoala!

*

Tu… Istet fara masura

Cum te crezusi ca ai fi fost

Pentru Scoala Romaneasca

Ce o avusi si fara banii… Ma-tii!!!

Ce umbla sa se cordeasca

… Cand ea-i trimisese-un PROST!

… Si din straduinta SCOLII Bai PULA!

Crescut degeaba la oras

Adunasi ce adunasi

Ce tu crezi ca este bine

Pentru al tau sufertas!

Insa, daca-ai dat arvuna

Clasa-ti sa se recunoasca

Uite, astazi, bibiPULA

… Sa-i lasam ca sa vorbeasca!

*

… Si de n-o lipi cotorul, ce-l unsesi cu-atata slana

Ca apoi, ca-n titlul ala… Sobolan, sa te starpesc

Cand intind Aratatorul la obrazul tau porcesc!

*

Doar e stiut ca:

Cel cu minte

Asculta si le ia aminte!

Dar daca ochi, in cap… Doar ai

Si-n genitale minte-a-ti tai

Caci sufletul la caini l-ai dat

De mic!… ca buna ti-a cantat

Cand muma, cu practica nu prididea

Acum, ajungi la vorba mea!

*

Ca de-ai crescut, PIPI… la CURVE

Astea or sa se intample!

Caci… Ce la CURVE-nveti

Nu poti sa mai dezveti!

*

Dar pan’ pun paiul pe foc

Cu cuvantul ma mai joc.

Si aici, cand l-am spalat

Pe Ciocanul deformat

Ca sa-i intepenesc coada mai bine

Si lucrarea de la mine:

De pe Maidanul urzicean, cu evlavie adunate

Si pentru Sobolanul bibi… sper ca-s bine regulate“

*

Cand la nepotii ei netoti

Ca sa fie si ei hoti

Spuse buna… perpetuand CIUMA

Sfatuindu-i ca pe muma

Pana sa se-aleaga bruma…

Din ceaslovul ei, zis „CARTE“:

De la curve adunate

Si inapoi la curve date“

Cum Curvele sa-si faca parte:

*

Daca nu se potriveste… de la prima, Poti s-o uiti!“

… Deci, ia-ti prima cand te futi!

Si umbla la pistonat

Ce-n secret trebuie scaldat

Pana vlaga n-a lasat!“

…………………….. Si atunci, cu sfatul mumii

 Cum sa n-o apuce furii………………………….

……………………….. Ca sa ii stea de cap Pulii

Pe mamuca lui sandel?…………………………………

De-aia n-avu timp de el!

Caci fiind doar in calduri

O lua pe araturi

Pe la cei ce-si amintesc

Dar pe NET, nu nimeresc.

*

Si ce-nvatam de la TIGAN?

Si pentru tine, bai TARAN!

………………………….. Nici futaiul pe maidan

Nu e bun de nici un ban!……………………………

………………………………….… De futi ca un Badaran!

*

Sexul nu e pistonat

Sau albit, la ma-ta-n pat

Este suflet!… Poezie!

Ce la curve… Nu se scrie!

Si cum sa ma fi putut citi

Cand poate-n patul incalzit de CURVA lui

bibiPULA ma ademeni?

… Acum, ai la poezii

Pana cu averea ta

O urmezi pe buna-ta

Unde ai de raportat

Ca bine le-ai invatat!

Si cum pe NET… cand esti plecat

Se tot da la REPETAT

Ca ai fost un REPETENT

Doar in scoala ei prezent!

Si cum azi… Te-am mai calcat

Ca sa puti lumii odat’!

*

 Si nu-ti trebuie Rezumat!

… Caci pe NET, vine BARBAT

Sa citeasca ce azi scriu

Cand la tine e TARZIU!

*

Si ce varsta ai PULICA?

… Ca barba ti-am lasat

De nu ti-o scuipi tu singur

O fac cand am plecat!

*

Caci daca la prima oara, PUTOI, ma mai gandesc

Cate le mai banuiesc!

Cat erai de-nfierbantat

Pana doar te-am vizitat

Si apoi stateai pe pat

Aratandu-mi doua banane!!!

Ce azi, le vad mai mult decat banale

… Si de aceea, cred ca le-aveai goale!

Si jucai numai cu timpul

Ca sa umpli-apoi rastimpul.

*

Azi, n-o mai dau pe SARACIE

Cand stiu ce-n GUNOI coace

Ca-n timp ce eu porti deschideam

PULAULbibi le mocnea, stiind ca le si face!

*

Nu am zis ca arvunise

… CURVA

De care ma prostise

Cand atat a mai promis

Dar BUHAIUL si-a trimis?!

*

Cred ca pana sa-i pic, TAMPA

CHIAR ii aratase CARPA!

images (3)

De-aia doar se fredona

De parca in CUR, nu o durea

Cand cu PULA mai vorbea

„Si eu eram la mana sa”

… Ca stia…

Ca de fapt, in EA intra!

Asa scrise si scrisoarea

Pentru administratoarea

Cu care la tigari si cafele tot statea

Cum vazusem, cum cu curul, pe masa ei chiar se-aseza!

Dar cum… scrisoarea

Administratoarea

Cica sa mi-o arate, nu o mai gasea

De cate ori nu m-am gandit

Ca fu o stramba, ce cu CURVA PULII, si-a ingaduit!?

Caci de gandesc… Si Administratoarea

Nu imputise demult floarea?

TOT mucegai!

Pai… Unde CURVELE se-aduna la taifas

Ce sa astepti sa ai?

Dar aveau „clasa“!!!!!!!!!!!!!!

Ce peste aia TOTAL necunoscuti si-o lasa!

Dar ce zici, BALA

Cu ce ma-ta te spala?

Caci HADA- ZABALATA

Carpa rosie ti-a pus… Si te-a dat GATA!

Nu eu, PULICA!

Eu arat doar ce ai sub scafarlica!

*

Draga M…, (1)

http://wp.me/p3ncwg-3t

*

Dar eu crezand ca nimanui un Rau nu i-am facut

Nu asteptam sa stau, deodata, CURVELOR in gat

Pentru bibiPULA… TIGANUL cel BORAT!

*

Asa ca ce RASPUNS sa imi fi dat

bibiCURVAR-VERSAT?

DECAT:

„NU POT sa-ti spun, Maria!?”

Azi, freaca-ti, PULA… chelia

… Sau iti sta stramba palaria!?

*

 62 – Si doar cate episoade

… Cate-n luna le-oi grai

… Adevarul despre tine… Niciodata!… Nu-l vor sti!

Multumesc celui care acest RAND, chiar daca nu inteleg ce-o fi avut de zis

De cateva zile… la PULI, mi-a transcris!

 63 – Caci asa cum tu pe mine

Ce nu esti… tot m-ai convins!

Tot asa si lor le-i spune!

… N-or sa-ti vada in Abis!

*

Omenie?…

http://wp.me/s3ncwg-omenie

64 – … Acum, ARSCHLOCH!… Cum am mai zis…

Dupa ce astea ti le-am scris

… Daca ai copii ca mine…

Acum, pot sa-ti vada si in ABIS!

Si lasa-i, GUNOI… sa vada in ABIS *

*

Lasă un răspuns

