Nu pot crede ca l-am cunoscut!

26 Oct

642
– CAND INTELEGI CA NU MAI AI NIMIC DE PIERDUT IN VIATA TA
… RISTI TOTUL!
… POATE VEI CASTIGA TOTUSI CEVA!
 
643AM ZIS, DOBITOC!
… CEL PUTIN LINISTEA! 
CA AM APUCAT SA ITI SPUN, IN FINE!!!… ASTEA!!!
 
Sa am cel putin LINISTEA! 
CA SA POT PLECA!

 2808-4

 

Nu pot crede ca l-am cunoscut! 

 
Timpul nu-i deloc cuminte!
Timpul nu e rabdator!
Ne alearga inainte
Increstandu-ne-n morminte
Ne-ncetat… Cuvantul dor!
 
 
In secunde ne zoreste
Cu mecanici pasi umbland
Sa strabatem traiectorii
Prea exact spre tel purtand!
 
 
Pana hotul de drum mare
Calea ne-a incrucisat
Ce ca sa-si momeasca prada
Pasii si-a alaturat
Ca-n coconul de minciuna
Fedeles sa fii legata
Cand te va izbi deodata!
Ca sa fii ingenuncheata!
 
 
Caci timpul, in nodurile vietii
Ordona sa nu zabovim!
Sa-i dam ursitei fraul in mana!
Chiar de-n greseli ne regasim…
 
Sant greseli din care-nveti
Ca sa nu le mai repeti!
Insa unele… Si-o data
Sant prea mult!…Si-amprenta poarta
Pana-n ziua cand plecam!
Ma intreb… Chiar le uitam
Cand atat ne-au macinat
Si de ele… Toata viata… ne-au legat?!
 
 
Ca greseala ce-am facut!
Cand in altul am crezut!
Ca mormantul greu ma strange
Dar degeaba i-as mai plange!
 
 
Nu dezamagire-ai grea
Cat ce-a lasat dupa ea!
Caci eu, una, am platit
Pentru pasul indraznit
Cand cazui intr-o capcana!
Pusa de o buruiana!
 
 
Dar cand facui greseala
In altul sa ma-ncred
Mi-am palmuit parintii
Cum n-am putut s-o cred!
 
 
Iar vina ce m-apasa
Nu-mi da deloc ragaz!
Si daca-i strig departe
Murdarului obraz!
 
 
Caci pan’ la buruiana
Cerul mi-era prea pur
Ca azi, cu asa vina
Greseala sa-mi indur!
 
Ca-n loc a scrie… In felul meu
Oda parintilor…
Ca recunoscator copil
Datoare fiindu-le doar lor
… Pentru al vietii fir
De un ingrat orbita
Ce-mi declama cu-al marsaviei vers
Ipocrizia desavarsind
In rolul lui pe scena
Cand viata mea mi-a sters
Ca unui Ikarus, aflandu-se-n al visului avant
Dorinta mi-a topit!
Ca peste trepte… Apoi… Sa fi izbit!
 
 
Dar azi, ma-mpinse povara
Sa rascolesc povestea din trecut!
Sa gasesc inceputul
Timpului ce-am pierdut!
 
 
Caci rana mai arde in mine
Cand de cosmar n-am trecut
Purtandu-l tot in vine
Prin greseala ce am facut!
 
 
Si ca un clopot din turla
Peste timp imi rasuna
Vina ca am intrezarit
Semnele peste care-am privit:
Ca de un frivol numai
Viitorul mi-era pregatit!
Clopotul mi-a strigat:
Hotul s-a furisat!
Si toaca, in tampla, imi suna
Ca sa-i dau azi de urma
… Scriindu-i din strainatate
Sa-i povestesc despre Dreptate!
 
 
Asta mi-a mai ramas pana ochii inchid
Sa le amintesc in obrazul perfid!
 
 
Cand eu flori semanam
Sa le vad inflorind
In trup de femeie de abia rasarind
Existand prin al buruienii cuvant
De minciuna mustind
Otrava din suflet, atunci clocotind
Peste buze, deodat’, i s-a scurs
Dezvaluindu-si jocul ascuns!
 
 
Ca peste mine-a cazut
Cu coasa-i pagana!
Si era timpul sa ma rapuna!
 
 
Astazi, mai mult ca oricand
Cand la anii ce-i am, povestea o caut in rand
 
 
Ca sa scriu despre cine
… Ca om s-a simtit
Alegandu-si acestea
Sa-si scrie-n obraz necinstit!
 
 
Dorul ce-am increstat
Intr-un suflet curat
Plange timpul pierdut!
Ingropat de trecut
Cand sub lespede
… Numai viata mea a tacut!
 
 
Dar crucea ce-am s-o port
Ramane crucea mea!
Odata incalcata
Dreptatea n-o poti recupera
Scriindu-i hotului
Cu ambitii demne de-asa pamflet-poema
Ce mandru e de el
Stand cocotat pe-o scena
Caci lumea nu-i in Tema!
 
 
Cand viata… Ieftin impachetata
Asa sa si-o traiasca si-a ales
I-am pus un semn de carte!
Sa caute in crac ce despre VIATA a inteles!
 
lansare-candidati-fetesti-2-81
 
 
Cum doar prin complicitatea
Colegelor lui… Care de 4 ani
Adevarul despre el l-au stiut…
Hotul Hotilor… Peste drum mi-a trecut!
 

Nu pot crede ca l-am cunoscut!  

*

* 
Lasă un răspuns

