… Si-am simtit cerul cum doare!

17 Oct

112475

Inima… Mi-esti un pocal
C-o licoare prea amara
Otravita intr-o seara
Cand vroiai s-o iei la deal!
… De-aia doar te-ai poticnit
Si pe loc ai amutit…
 
 
… Cand trecu amar de timp
Ai filtrat otrava-n ghimp’
Si-apoi, lacrimile grele
Ti le-ai adunat in perle.
 
 
… Nu va vindeti pe nimic…
La ciurucuri ce isi zic
Ca-i ceva de capul lor
… Ca apoi sa-ti fii dator
… Pentru al lor siretlic
Toata viata!… Nu un pic!
… Intrebarilor ce suna
Si umbrelor ce se aduna
Tot mai amenintator
… Cand in piatra scrisesi… Dor!
Ce ca inima s-a dat
Pana te-a sacrificat!
 
 
… Una moarta si pustie
Ce putu asa sa-ti scrie
… Ca tanjeste dupa tine
Cand te-a facut de rusine
Dupa ce te-a inselat
Ca toata sa-i te fi dat!
 
 
… Inima!… Ca un pocal
Ce-mi fusesi margaritar
Insa piatra-ti strivi viata
Pan’ sa cada dimineata!
 
 
… N-as putea trai vreodata
Ca o piatra blestemata
C-alte umbre sa ma cate
Planse si de-oparte date!
… Cand sufletul m-a apasat
Doar ca mamii… „tu“… odat’
I-am zis-o la intamplare
… Si-am simtit cerul cum doare!
Si cand mai degraba mica
M-am facut, ca sa nu zica
… Poate cineva… La fuga
Ca la mine n-o s-ajunga!
 
 
Inima… Mi-esti un pocal
Cu picurata otrava-n dar
Ce din piatra seaca-i stoarsa
Ca sa-mi fii mereu tot arsa.
… Insa sa-mi fi turnat eu
O licoare pentr-un zeu
Cand sant doar o muritoare?
… Eu nu-s pricinuitoare
Nici unei lacrimi sub soare!
 
 
… Dar pe inima-mpietrita
O sa fie scrijelita
Cand adanc va odihni
Si cu ma-sa s-o uni
… Ca acas’ s-a inturnat
 Cand pe pamant dara a lasat
… Cum de-a viata s-a jucat!
 *13065224

*

Lasă un răspuns

