As vrea

15 Oct

 

lomgee1141198506

 

In cenusiul zilei, ploaia se rasfata
De ore rapaind cu tonu-i apasat.
Cu stropii grei invioreaza pomii
Si sub oglinda-i, pamantul e-mbibat.
 
 
Sant singura pe strada si in parc
Unde nu am de-ales si trebuie sa ies
Iubirea ce o port vreau sa o scald
Cu o plimbare… In sase pasi la mers.
 
 
Pamantul este mai curat ca orisicand
Si-al ploii ton mi-aduce iar aminte
De melodia ce-am cantat candva
Ca astazi, sa ii pun cuvinte.
 
 
In aerul tomnatic racorit
Si-n ploaia rece ce pe haine imi coboara
Adancu-mi iar s-a rascolit
Tacerea mi-e mai mult blestem… Si grea povara!
 
 
As vrea ca ploaia sa ma spele
Cum de pe fata apa-mi curge
Si-as vrea ca sufletul sa uite
Murdarul ce mereu ma frange!
 
 
C-atata-mi trebuie sa fiu
Femeia ce-as fi fost odat’!
Ce-n mine-adanc salasuieste
Dar dreptul la viata… I-a fost luat!
*
Rot-Blau-m30011167
*
Lasă un răspuns

